× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

15/11/2011 21:01 #2361 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα και σας ευχαριστώ όλους για της απαντήσεις σας. Όντος το Malibu Two XL™      Angler Ocean δείχνει αρκετά ενδιαφέρον και αν το συνδυάσω με μια στολή δύτη για τον χειμώνα ή και προσαρμόζοντας ένα μουσαμά από πάνω νομίζω θα μηνώ αρκετά στεγνός...
Καγιάκ έχω να κάνω πολλά χρόνια Νοίκιαζα τα καλοκαιριά στις παράλιες και τα πήγαινα και πολύ κάλα.. Μικρός ήμουν ιστιοπλόος για κάτι φεγγάρια :)
Γνωρίζει κάνεις τίποτα για ένα σκάφος PORTA-BOTE ?www.porta-bote.com/.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 09:42 - 16/11/2011 09:43 #2362 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα Χρυσοστομε.

Το κοστος του porta bote το καθιστα απο απαγορευτικο μεχρι και κοροιδια θα μπορουσα να σου πω. Καλυτερα με τα ιδια λεφτα να παρεις κανονικο βαρκακι στα ιδια μετρα (ακομη κι αν δεν ειναι απο τα ποιοτικοτερα), γιατι η συγκεκριμενη απο οτι εμαθα ψαχνοντας το θεμα εχει κατασκευαστικα θεματα τοσο στον καθρεπτη (πλαστικος και κανει κρακ πολυ γρηγορα) αλλα και στα σημεια διπλωματος. Οσο για το after sales καλυτερα ξεχασε το....

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 09:52 #2363 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα αγαπητοι φιλοι!

!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos , GIANNIS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 20:01 #2364 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τελικά το σωστό είναι να χάσω κανένα κιλό πρώτα πρώτα και κατά το Πάσχα να αγοράσω ένα (φθηνό) [Sevylor Colorado Inflatable Canoe] ή [BIC Sport Kalyma Tandem Inflatable Kayak - Y1006].
Αν ξεκινήσω το Πάσχα ελπίζω του χρόνου τέτοια εποχή να έχω πάρει τον "αέρα" και να το απολαμβάνω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 20:41 #2365 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σου χρυσοστομε ,πιασε απ την αρχη το θεμα ψαρεμα με καγιακ και ξεκοκκαλισε το μετα κοιτα το youtube kai δες και τους φιλους σου τους κυπριους που ασχολουνται και εχω δει βιντεο τους,αφου εχεις ξανακανει ξερεις περιτινος προκειται και οτι χρειαστεις ρωτα.οσο για χειμωνιατικο καγιακ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ...
,τις φτηνες λυσεις σκεψου τις καλα γιατι η σχεδιαση παιζει τεραστιο ρολο στις κουπιες σου στο γλιστριμα στο κυμα και αλλα χωροι βαρος συνδεσεις Χαιρετω και τα υπολοιπα παιδια του σαιτ ελπιζω να στε ολοι καλα και ειδικα οσοι αντιμετωπιζουν προβληματα με δουλειες κτλ κουραγιο παιδες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 21:10 #2366 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βρέ καλώς τον, :bye:
σαν τα χιόνια!

Μιχάλη είσαι καλά? σε χάσαμε!

Χρυσόστομε μακριά απο φουσκωτό!
καλό είναι για αρχή, αλλά επειδή θα κολλήσεις και θα θες κάτι καλύτερο λιγο αργότερα,
στο τέλος θα είναι πεταμένα λεφτά, άσε που δεν τσουλάει με τίποτα στο νερό! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 21:25 #2367 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αντωνη εδω ημουνσυνεχεια απλα ειχα ξεχασει τους κωδικους και τωρα δουλευει το σαιτ απελπιστικα αργα .Τι κανετε καλα εσυ ?καλά τα πες ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΧΑΧΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 21:54 #2368 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δυστυχώς το κουράγιο δεν τρώγεται.ΑΠΆΝ-ΚΑΤΑΠΑΝ,ΠΑΡΤΕΤΣ ΟΛΝΟΥΣ ΣΒΑΡΝΑ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2011 22:16 #2369 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

antonis123 έγραψε:
Χρυσόστομε μακριά απο φουσκωτό!

Για να μη γινει καμια παρανοηση φουσκωτο σκαφακι εγω εννοουσα Αντωνη μου και οχι φουσκωτο καγιακ!!! :good:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2011 10:06 #2370 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μητσάρα το ξέρω, :bye:
αλλά εγώ λέω για τα φουσκωτά καγιάκ που ανφέρει ο Χρυσόστομος
κάτι colorado κλπ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.412 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection