× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

14/11/2011 09:13 #2351 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους και καλη βδομάδα! :bye:

Δημήτρη ο χώρος για το δοχείο που λέγαμε, πίσω απο το κάθισμα,
είναι 43-45 εκ. μήκος και 23-24 εκ. πλάτος.

Ελπίζω να σε κάλυψα! :hat9:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2011 16:23 #2352 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωχ, ναι.ευχαριστώ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2011 23:58 #2353 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπέρα και από έμενα Πρώτη φορά που μπαίνω στην συζήτηση σας. Ασχολούμαι με το ψάρεμα casting και ζω στην Κύπρο εδώ και 8 χρόνια Εδώ και καιρό ψάχνομε να βρω ένα τρόπο που να μου επιτρέπει να μπω στην θάλασσα 500μ με 1.5χμ από την ακτή και να κάνω την κάθετη μου ή το spining. Βασικές προϋποθέσεις : να κρατιέμαι στεγνός και ζεστός τον χειμώνα , να μπορώ να μεταφέρω το (πλεούμενο) με το 1400 επιβατικό μου χωρίς τρέιλερ να μπορώ να βάλω μια μικρή μηχανή μέχρι 4 άρα αν και δεν έχω πρόβλημα να τραβήξω και κουπί (γυμναστική θα κάνω)...
Οι διαστάσεις μου είναι 1.89 ύψος 140 κιλά βάρος.... Τι θα μου προτείνατε ??
Έχω δει πολλά.... και καγιάκ και κανό και σκαφή φορητά και διάφορες πατέντες...
Ευχαριστώ...
υ.γ (στο θέμα κόστος δεν θα ήθελα να ξεφύγω από τα €2000)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 08:20 #2354 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

chrisostomos έγραψε: καλησπέρα και από έμενα Πρώτη φορά που μπαίνω στην συζήτηση σας. Ασχολούμαι με το ψάρεμα casting και ζω στην Κύπρο εδώ και 8 χρόνια Εδώ και καιρό ψάχνομε να βρω ένα τρόπο που να μου επιτρέπει να μπω στην θάλασσα 500μ με 1.5χμ από την ακτή και να κάνω την κάθετη μου ή το spining. Βασικές προϋποθέσεις : να κρατιέμαι στεγνός και ζεστός τον χειμώνα , να μπορώ να μεταφέρω το (πλεούμενο) με το 1400 επιβατικό μου χωρίς τρέιλερ να μπορώ να βάλω μια μικρή μηχανή μέχρι 4 άρα αν και δεν έχω πρόβλημα να τραβήξω και κουπί (γυμναστική θα κάνω)...
Οι διαστάσεις μου είναι 1.89 ύψος 140 κιλά βάρος.... Τι θα μου προτείνατε ??


Να κάνεις δίαιτα .......... :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), chrisostomos, kardamitsos , ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 09:13 #2355 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητε Χρυσοστομε με ολα αυτα που αναφερειs νομιζω οτι δεν σου κανει το καγιακ!Κοιταξε για κανενα φουσκωτο βαρκακι!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 19:34 #2356 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
''MΕΓΑΛΕ '' στο malibu two xl της OCEAN θα παίρνεις και ...συνεπιβάτη.Δες τα τεχνικά χαρακτηριστικά ΚΑΙ μη χάνεις χρόνο.
Ευχομαι να είσαι σύντομα καγιακοψαράς.Οτι θες ρώτα.ΤΟ ΕΧΩ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 19:49 #2357 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητέ Χρυσόστομε!

Καλώς ήρθες στον χώρο μας. :tr_hi:

Πολύ ενδιαφέρουσα η ερώτησή σου. Επίσης, μ'αρεσε (γέλασα πολύ) η καλοπροαίρετη απάντηση του Χρήστου που ήταν προφανώς για να ευθημήσουμε και το πέτυχε!

Λοιπόν, το καγιάκ (εκτός της μηχανής) προσφέρει οσα θές, εκτός πάλι του να είσαι στεγνός. Δυστυχώς στο καγιάκ με χειμερινό ρουχισμό (περ.100€) θα βραχείς. Για να μην βρέχεσαι, θα πρέπει να διαθέσεις > 300€.
Καγιάκ βρίσκεις περίπου στα 1200€ + 300€ διάφορα (χωρίς ρούχα). Για να ξεκινήσεις Χειμώνα όμως, δεν θα το συνιστουσα χωρίς αυτοεκπαίδευση, που σημαίνει αρκετά πεσίματα στο νερό. Πρακτικά, νάχεις κάνει 3 μέρες στο νερό καγιάκ απο 2 ώρες την φορά (με ασκήσεις-πεσίματα), ωστε ναχεις εξοικειωθεί, να ξέρεις τα όριά σου και νάσαι σχετικά ασφαλής σε περίπτωση αθέλητης ανατροπής κατά την διάρκεια ψαρέματος αργότερα.. :yes3:

Αν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω, ρώτα περαιτέρω και, συνεχίζουμε..
:yahoo:

Χαιρετισμούς, μην βαρεθείς να ψάχνεις-διαβάζεις,

:victory: καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 19:59 #2358 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Έχω δοκιμάσει το malibu two xl της OCEAN με ένα φίλο μου που ήθελε να το αγοράσει και είναι 130 κιλά.
Τελικό συμπέρασμα ήταν ότι το καγιάκ πήγαινε σωστά μόνο όταν ήταν μόνος του και καθόταν στο κέντρο.
Σε άλλη θέση και με δεύτερο άτομο το καγιάκ δεν μπορούσε να κρατήσει ευθεία πορεία.
Η OCEAN για malibu two xl δίνει για μέγιστο βάρος κωπηλάτη 110 κιλά.
Γι αυτό στην επιλογή του καγιάκ πρέπει να βλέπουμε, εκτός από το συνολικό βάρος που μπορεί να μεταφέρει και το μέγιστο βάρος του κωπηλάτη που επιτρέπει ο κατασκευαστής.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 20:01 #2359 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρυσοστομοs ειπε: Βασικές προϋποθέσεις : να κρατιέμαι στεγνός και ζεστός τον χειμώνα...

Το θεωρω αδυνατον για αυτο και ειπα οτι μαλλον δεν του κανει το καγιακ και να κοιταξει σε φουσκωτο!


Αντε ετοιμαζεται συναντηση στη γνωστη ταβερνα του Γιαννη που κοψαμε και τη πιτα!Αντε κανονιστε να πιουμε ενα κρασακι! Αν μπορειτε βεβαια!!!

Πολλα καγιακοφιλια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2011 20:37 #2360 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και δυστυχώς, αυτή την πληροφορία σπάνια την δίνουν οι κατασκευαστές..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.314 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection