× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

18/11/2011 20:31 #2381 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κι εγώ αν είχα στολή μέσα θα ήμουν, :eusa_boohoo
ο Καπετάν Αντώνης :police: είναι οργανωμένος
και νομίζει οτι μπορούμε όλοι να ακολουθήσουμε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2011 22:57 - 18/11/2011 23:00 #2382 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά,

Βρίσκουμε ολόσωμες μακρυμάνικες και μακρυπόδαρες! :tease: στολές, 5χιλ. απο 50-70€ (παληά μοντέλλα) σε όλα τα σχετικά καταστήματα, και είναι μια χαρά γι'αυτά που θέλουμε να κάνουμε, μέτριο κρύο και βόλτες μέχρι 10 χλμ...

Αντεεεε. Βέβαια, είναι και φίλοι, που λένε, θάρθω, αμα καλοκαιριάσει... :tease: ακόμα και για ταβέρνα!! :tease:

χαιρετισμούς σ'όλους,

καγιακΑντώνης...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2011 09:29 #2383 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αλλο άμα καλοκαιριάσει :XXsunsmile: και άλλο άμα δεν βρέχει, όπως σου είπε ο φίλος σου, (επειδή κυκλοφορεί με μοτοσυκλέτα)

αν τώρα εσύ το άμα δεν βρέχει το εξέλαβες ώς άμα καλοκαιριάσει τότε δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε :non_cat:

Αλλά είναι και κάτι άλλοι, :wav:
που 3 χρόνια τους καλείς στο σπίτι για καφεδάκι ή ότι άλλο και αυτοί όλο δουλειές έχουν,

Τυχαίο? Δε νομίζω! :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

γλου γλου γλου :chocobo3: :chocobo3: :chocobo3: :chocobo3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2011 17:00 #2384 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν,

Αυριο Κυριακή, θα εκδράμω (για λόγους οικονομίας και ευκολίας) στο εξωτικό Καβούρι, μετά τις 12.

Ο καιρός προβλέπεται θαυμάσιος με 3 Β Βόρειο. Θα είμαι μόνον κωπήλατος και μάλλον με δοκιμή σε ιστιοπλοία.

Αντε, είναι απίθανα και κοντά. :XXsunsmile: :yahoo:

Αξίζει και για καφέ και για βόλτα και για αγνάντεμα - χαλάρωση. Οσοι πιστοί προσέλθετε. Θα είμαι στην αμμουδιά του τελευταίου παραλιακού καφέ απο Γλυφάδα- Ξενοδ.Διβάνι προς ακρωτήρι Καβουριού. Κοντα στο νησάκι που υπάρχει στα 50μ απο την ακτή. Μετά αρχίζουν τα βράχια.

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης :yes:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2011 10:03 #2385 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους :bye:

Τι έγινε καπετάν Αντώνη? :police:
τις όργωσες τις θάλασσες? πως πέρασες?
για πες και σε μας που δεν πηγαίνουμε να φτιαχτούμε λίγο! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2011 19:14 #2386 από Vangelis
Απαντήθηκε από Vangelis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

Vangelis έγραψε: ΥΓ Πώς μπορώ να βγάλω αυτό το Μπλινγκ Μπλίνγκ κάθε φορά πού πατάω ένα κουμπί στο σάιτ....Ενοχλέι πολύ τούς γύρω μου και με κοιτάνε περίεργα με αποτέλεσμα να μπορώ να μπώ μόνο όταν έιμαι μόνος μου.,...

Καλησπερα Βαγγελη!Ποιο Μπλινγκ Μπλινγκ?Δεν κανει κανενα τετοιο ηχο οταν παταs τα κουμπια του σαιτ παρα μονο αν εχειs καποια προσωπικη ειδοποιηση ή καποιο προσωπικο μηνυμα και αυτα θα τα δειs πανω δεξια στην οθονη του υπολογιστη σου!
Ενημερωσε με σε παρακαλω!
Να εισαι καλα!


Ηταν προσωπικες ειδοποιήσεις με τις οποίες ήθελα να ασχοληθώ αργότερα και κάνανε μπλινγκ μπλινγκ συνέχεια οτιδήποτε και να έκανα στό σάιτ....
Ευχαριστω για την βοήθεια!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2011 11:50 - 17/12/2011 17:28 #2387 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε! (οσο μπορείτε βέβαια, αλλά πρέπει να το προσπαθούμε!!)

Την Κυριακή στο Καβούρι ήταν γι'άλλη μιά φορά, πολύ ωραία. Κρύο μέτριο, καιρός :XXsunsmile: , 3 κολυμβητές και λίγος κόσμος στις καφετέριες.

Λοιπόν, το συνιστώ ανεπιφύλακτα (ξανά) για Κυριακάτικη βόλτα, ιδίως σε όσους έχουν παιδιά. Είναι όμορφο και ήρεμο μέρος, με τεράστια ελεγχόμενη απο την καφετέρια αμμουδιά για να παίζουν τα παιδιά. :yes3:




Η βόλτα μου ήταν αντίστοιχη της προηγούμενης, με στόχο το νησάκι απέναντι, και δοκιμές με πανί. Δυστυχώς δεν φύσαγε σταθερά και αρκετά, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να είναι λίγο με το πανί, αλλά η εμπειρία και πάλι καλή. Ηταν η πρώτη φορά που δοκίμασα πανί χωρίς τα πετάλια, μόνο κωπήλατος, για μεγάλη απόσταση.. :yes: Δοκίμασα και μια πατέντα με καρίνα (30χ50 εκ) πιστεύοντας ότι θα μπορούσα "ν'ανέβω" τον καιρό σε λεγότερες απο 90ο γωνία, αλλά δεν απέδωσε.. απέδωσε όμως ως πρός την σταθερότητα στην πλεύση δηλαδή είχα μικρότερο "ξέσερμα' στο πλάι κάνοντας πλαγιοδρομία και, εχοντας μεγαλύτερη σταθερότητα διότι είχα τοποθετήσει και βάρος στην καρίνα που εξισσοροπούσε κάπως το βάρος του πανιού-ιστίου. :yahoo:
Κατά τις 5 που βγήκα, άρχισα να τουρτουρίζω, παρόλη την στολή, γιατί με το που πέσει ο ήλιος!!! ...:tease: :scare:

Πάντως, παρόλο που ειχα κρυώσει την προηγούμενη βδομάδα και με προβλημάτιζε το αν επρεπε να βραχώ, τελικά η όλη 'φάση" όχι μόνο μ'ευχαρίστησε πολύ, αλλά με δυνάμωσε και αρκετά. :yahoo:

Συνάτησα και μια παρέα 5 νέων που ασχολήθηκαν με την νέα μόδα των SUP, και 2 συνκαγιακάδες όπου μάλιστα ο ενας είχε το γνωστό διπλό malibu και βολτάριζε με τον γιό του που θάταν περίπου 8 χρονών.

Παρακάτω δημοσιεύω κάποιες φωτό απο καγιακοιστιοπλοία το καλοκαίρι στο Λουτράκι με 4Β.


Και εις άλλα με υγεία,

ΚαγιακΑντώνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2011 17:47 #2388 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κυρίες και Κύριοι, καγιάκερς και μή,


Γι'άλλη μιά φορά διοργανώνεται συνάντηση-κρασοκατάνυξη. Θα είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να βρεθούμε οι παληοί και να γνωριστούμε απο κοντά οι διαδικτυογνώριμοι.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί 10 Δεκεμβρίου στο μεζεδοπωλείο "Όπως Παλιά" στην Μεταμόρφωση.
Η πρόσβαση είναι σχετικά εύκολη για όλους μιας και η Εθνική αλλά και η Αττική οδός είναι πολύ κοντά του.
Περισσότερες πληροφορίες και χάρτης στο www.opos-palia.gr/contact.html

Το κόστος ανά άτομο είναι 10€ και το μενού θα περιλαμβάνει τα παρακάτω.

Μενού ανά 4 άτομα

•2 Σαλάτες
•Φέτα λαδορίγανη
•Τζατζίκι
•Κολοκυθοκεφτέδες
•Πιπεριές τηγανητές
•Πατάτες τηγανητές
•1 μπριζόλα χοιρινή
•1 κιλό κρασί ( δώρο του καταστήματος)

Περυσι ήταν πολύ καλό το μενού και πολύ νόστιμη και καλοψημένη η μπριζόλα.!

Αντε να βρεθούμε βρε παιδιά! Απλά σκεφτειτε την διαθεσιμότητά σας να το πειτε νωρίτερα ώστε να δεσμεύσουμε τραπέζι (και τιμή).

Καγιακοχαιρετίσματα,

Αντώνης :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2011 19:24 #2389 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ - Καγιακομπερδέματα και,

Ιδέα για Στερέωση Συνδέσμου ("κλίπ") στο πλαίνό μέρος του Καγιάκ για στήριξη κουπιού κλπ. με κόστος < 5€

Το επισυναπτόμενο βιντεάκι τα "λέει όλα", πολύ καλύτερα απο αναλύσεις με λόγια. Τα εξαρτήματα τα βρίσκουμε σε καταστήματα με υδραυλικά, είναι απο συνδέσεις πλαστικών σωλήνων.

www.kayakanglermag.com/index.php?option=...deoid=159&Itemid=201

Κάτι που θα προσθέταμε είναι, να δοθεί προσοχή ώστε οτιδήποτε τοποθετούμε οριζόντια (ή λίγο στο πλάι αλλά εξέχει απο πάνω) στην πάνω πλευρά του σκάφους, να μην ενοχλεί την ανάποδη τοποθέτηση του σκάφους στην σχάρα του αυτοκινήτου για την μεταφορά. Αυτό πρέπει πάντα να το έχουμε υπ'όψιν, ιδιαίτερα για όσους τοποθετούν μόνοι το καγιάκ στήν σχάρα σπρώχνοντάς το ν'ανέβει απο το πίσω μέρος.

Καγιακοχαιρετισμούς,

Αντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 17:32 #2390 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΑ!!!
Καπετάν Αντώνη εσυ θα έκανες ΔΥΟ τρύπες !!!αυτού του μεγέθους απλά και μόνο για να στερεώνεις το κουπί η το γάντζο?ΔΕΕΕΕΝ μ αρέσει.Ας είναι και τσάμπα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.480 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection