ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ Και... Πού να τρέχουμε Τώρα Χειμώνα καιρό;
Σαββατοκύριακο εκδρομή.!! Πού;;;;
Λοιπόν, όπως ήδη εχουμε πεί σε συνεργασία με τις Μετεορολογικές υπηρεσίες της Ελλάδας, Ε.Ε. και NASA

, το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται θα εχει πολύ καλό καιρό (στην Αττική τουλάχιστον) και ενδείκνυται για καγιάκ!!
Που πάμε;
Οπουδήποτε έχουμε πρόσβαση κοντά στην παραλία με το αμάξι και, η παραλία δεν είναι βραχώδης. Άπειρα μέρη στην Αττική που, δεν χρειάζεται κάν να τα προγραμματίσουμε. Πάμε με το αμάξι και βλέπουμε. Μας αρέσει σαν περιοχή; Εχει πολλούς κολπίσκους με εναλλαγές στο τοπίο και νησάκια γύρω; ΤΕΛΕΙΑ!!. Ορμάμε.!
Και, άμα δεν έχουμε στολή τι κάνουμε τώρα τον Χειμώνα; Τρελοί είμαστε να βουτήξουμε και να «βγούμε κατεψυγμένοι» που λένε και μερικοί άπειροι φίλοι; (και πολύ λογικά φοβούνται).
Λοιπόν, για άνθρωπο εως 60 χρονών (δεν σημαίνει οτι και μεγαλύτεροι δεν μπορούν, απλά εγω γνωρίζω μέχρι εκεί), σε μέτρια προς καλή φυσική κατάσταση, που σημαίνει πρακτικά ότι,
1) Η καρδιά του λειτουργεί κανονικά χωρίς προβλήματα
2) Εάν δεν γυμνάζεται ειδικά μέσα στην βδομάδα, τουλάχιστον προχωρά (κάνει περπάτημα-όχι τρέξιμο σώνει και καλά-) μεταξύ σπιτιού- δουλειάς, ψώνια σκάλες με τα πόδια κλπ, 5χλμ (πράγμα εύκολο και συνηθισμένο για διάστημα εβδομάδας)
3) Δεν εχει κάποιο κρύωμα-ίωση,
Το να πέσει στο νερό από το καγιάκ (χωρίς στολή) να κολυμπήσει λίγο και να ξανέβει στο καγιάκ Δεκέμβρη μήνα με 16ο χωρίς αέρα, και μετά να κάνει κουπί ή, να βγεί έξω και να σκουπιστεί, ΔΕΝ θα πάθει απολύτως τίποτα! Θα του φανεί κάπως ενοχλητικά κρύο το νερό, αλλά δεν θα πάθει απολύτως τίποτα και, αντίθετα, μετά θα αισθανθεί χαλάρωση και ηρεμία, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, κατά ένα περίεργο τρόπο για όσους δεν έχουν την εμπειρία.!!
Μάλιστα, εάν κάνει κουπί μετά, στεγνώνει πολύ γρήγορα και, δεν αισθάνεται ούτε το κρύο!! Μπορεί να ξαναπέσει και να ξανανέβει και να ξανακάνει κουπί..
Η θάλασσα στην Ελλάδα κρυώνει (μέγιστο) τον Μάρτιο και δεν «πέφτει» (εκτός ειδικών συνθηκών και πολύ τοπικών φαινόμενων) κάτω από 12ο.
Η Ελλαδίτσα μας έχει θερμοκρασίες τον Χειμώνα που υπάρχουν σε πολλές Ευρωπαϊκές Βόρειες χώρες το Καλοκαίρι!! Είναι κρίμα να μην το εκμεταλλευόμαστε….
Τα ανωτέρω δεν είναι απλά προσωπικές απόψεις, αλλά απόψεις ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ δεκάδων φίλων για πολλά χρόνια… Αναφερόμαστε βέβαια για απλή κοντινή βόλτα (χωρίς στολή) με ηλιοφάνεια > 16ο (χωρίς αέρα) και μεσημεριανές ώρες τον Χειμώνα. Οχι πολύωρες βόλτες και να καθόμαστε για ψάρεμα κλπ χωρίς στολή.
Γενικά να έχουμε υπόψη μας ότι, όσο κρύο και να κάνει, εάν κινούμαστε, ακόμα και αν αισθανόμαστε κρύο γιατί είμαστε ελαφρά ντυμένοι, εφόσον κινούμαστε, ΔΕν πρόκειται ποτέ να αρρωστήσουμε απο αυτό.
Υπενθυμίζουμε οτι οσοι θέλουν να μάθουν η, να αγοράσουν ειδικές στολές, μπορούν να βρούν σχετικές αναλύσεις και συζητήσεις στις Σελ. (278-284, 292) και χρησιμοποιώντας το εργαλείο "Αναζήτηση" στις συζητήσεις απο το μενού πάνω-πάνω στην σελίδα, χρησιμοποιώντας σαν λέξεις κλειδιά, «Χειμερινή Ενδυμασία» .
Τέλος, 'οπως μας επιβεβαιώνουν και οι LOcoMondo…. για τον καιρό στην Ελλάδα,
Το καγιάκ (καμμιά σχέση με Παπανδρέου) μας βοηθά ιδιαίτερα να ανταπεξέλθουμε σε συνθήκες μνημονίου

και, κάνει πολύ καλό.!
καγιακΑντώνης