Χαίρετε!
Προχτές Κυριακή πήγα για καγιακοβόλτα Λουτράκι με τον φίλο Ανδρέα. Ξεκινήσαμε από την περιοχή «Νεράιδα», πήγαμε μέχρι το λιμάνι, γυρίσαμε πίσω και εκεί ο Αδρέας έφυγε λόγω υποχρεώσεων.
Ο Ανδρέας ήρθε με ένα Cobra Maurauder και έπιασε ένα μικρό λούτσο. Εγώ αν και παρέμεινα μέχρι που βράδυασε συνεχίζοντας μέχρι τον “Ποσειδώνα», δεν πήρα ούτε τσιμπιά, είτε σε συρτή, είτε σε καθετή!!..
Η βόλτα πάντως ήταν πολύ όμορφη

, η περιοχή ευχάριστη με πολλές εναλλαγές και ευχαριστώ τον Ανδρέα για την καλή του διάθεση και συμμετοχή. Ο φίλος Σπύρος μας έβγαλε αρκετές φωτογραφίες από την ακτή, και ανυπομονώ να τις δώ. Μόλις τις έχουμε θα δημοσιεύσουμε κάποιες.
Χάρηκα που δοκίμασα για λίγο το σκάφος του Ανδρέα. Ανετο, λίγο περισσότερο φαρδύ από το δικό μου άρα και πιο σταθερό, αλλά μάλλον πιο αργό. Μήκος περίπου το ιδιο. Πολύ άνετο και σταθερό σε κινήσεις ψαρά να πάρει πράγματα από μπρός, πίσω ταμπούκια κλπ. Εντυπωσιακό το πώς σχίζει τα νερά σε ευθεία πλεύση, όπου «πετάει» νερά στο πλάι που φαίνονται και ακούγονται σαν σε ταχύπλοο. Θα ήταν ενδιαφέρον να το δοκιμάσουμε με κύμα 3-4Β. Στις στροφές ήταν κάπως αργό, δεν άκουγε το πηδάλιο δυνατά και άμεσα όπως στου Hobie revolution.
Αν και πλήρως εξοπλισμένο (θέση, ταμπούκια), μου φάνηκε πιο ελαφρύ από το Hobie. Γενικά είναι ένα από τα καλά σκάφη για ψάρεμα-βόλτα και, θάθελα να το δοκιμάσω σε ολοήμερο ψάρεμα..
Λοιπόν, ο Ανδρέας «έριξε» μια πολύ – πολύ ωραία ιδέα γα καγιακοβόλτα. Διάσχιση του Ισθμού της Κορίνθου.!!
Ακούγεται τρελλό;

Σκεφτείτε ότι κάποιοι το έκαναν ήδη (σαν ομάδα), με σανίδες SUP. Αρα, αν μαζευτούμε αρκετοί, μάλλον θα μας αφήσουν να το κάνουμε, παίρνοντας άδεια από τον Ισθμό.
Θα φροντίσω να μάθω και θα σας ενημερώσω.

Αντε ξεκουνηθείτε λοιπόν, πάμε τουλάχιστον να βρεθούμε την άλλη βδομάδα στην ταβέρνα…
Επίσης, το επόμενο Σαββατοκύριακο, θάχει φανταστικό καιρό για καγιακοβόλτα.

Λιακάδα και σχεδόν άπνοια. Υπ’όψιν ότι μεσημέρι με 16ο χωρίς αέρα και με ήλιο, κάνουμε άνετα καγιάκ ακόμα και χωρίς στολή ή κάτι ειδικό. Δοκιμάστε το.

Απλά φροντίστε να βγείτε με ήλιο, γιατί μόλις βραδιάσει κάνει ψόφο..
Με θερμούς καγιακοχαιρετισμούς,
καγιακΑντώνης