× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

17/06/2011 11:57 #2101 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

mike έγραψε: διμ θα ειμαι νυδρι .θα σου στειλω μυν με τηλεφωνο γιατι θα χω για δυο μερες τ ανιψακια μου μεχρι δευτερα και δεν ξερω ποσο ελευθερος θα ειμαι για καγιακ ,εχω ενα προβλημα υγειασ σοβαρο μεσ στην οικογενεια και θα μαι μονος μεχρι την δευτερα και θα κανω φυλαξη .... :hello: :hello: :hello: :hello:


Αγαπητε φιλε μιχαλη διαβαζοντας το παραπανω ποστ σου δεν ξερω γιατι αλλα ενοιωσα σαν να με αγκιζει η τελος παντως κατα καποιο τροπο σε ενοιωσα, ισως γιατι εχω περασει κατι αναλογο οπως η φυλαξη ανυμπορου ναθρωπου.
Απο τα βαθη της ψηχης σου σου λεω λοιπον η καλυτερα ευχομε να πανε ολα καλα το συντομοτερο, αν αυτο ειναι εφικτο να γινει, γιατι στην δικη μου περιπτωση αυτο ηταν αδυνατο, κ ο ναθρωπος σας να γυρισει δυνατος κ ακμεος
κοντας σας.

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 10:45 - 18/06/2011 10:46 #2102 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :bye: :bye: :bye:

Τι κάνετε φιλαράκια μου?
μόλις επέστρεψα απο Πορτογαλία,

μια βδομάδα έλλειψα και γεμίσατε το φόρουμ! :yahoo:

μπράβο μπράβο! ωραία κίνηση έχουμε :wav:

Λοιπόν, σχετικά με το θέμα που διάβασα περί καγιακοψαράδων και μή
θέλω να σας πώ οτι επειδή μόνο εγώ είμαι εδω μέσα που δεν ψαρεύω (απ όσο γνωρίζω)
μην εννοχλείστε, ο τίτλος του νήματος το λέει καθαρά ''Ψάρεμα με καγιάκ''
άρα λοιπόν εγώ είμαι η σφήνα, αν θέλω μένω αν δεν μου αρέσει φεύγω,







ΑΛΛΑ...............!























































ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΥΓΩ, ΧΑ ΧΑ,
Που θα ξαναβρώ τέτοιο ωραίο παρεάκι με καγιάκ?

κι επειδή είστε φίλοι μου, αργότερα θα σας ανεβάσω φωτογραφίες
απο το Oceanario της Πορτογαλίας, αρκεί να έχουν βγεί καθαρές.

Γιάννη χρόνια πολλά!!!!
Μιχάλη καλές διακοπές!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 12:17 #2103 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γιαννη εχεις πμ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 13:00 #2104 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα φίλοι μου , ελπίζω οι περισσότεροι να είστε στην θάλασσα , για μπάνιο, βόλτα ή ψάρεμα!!!!
Μια παράκληση αν γίνεται, επειδή ο τρόπος που εμφανίζονται τα μνμ δεν είναι εύκολο να τα παρακολουθήσεις και αναγκαζόμαστε να κάνουμε post για να ενημερώσουμε τον ενδιαφερόμενο, θα μπορούσε όποτε έχουμε νέο μνμ (pm) να εμφανίζεται ένα pop up μήνυμα που να μας ειδοποιεί?

Υ.Γ.
Τάσο & Αντώνη έχετε pm.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 14:09 #2105 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια και χαρα σας φιλοι μου, δεν το ηξερα το ειχα δει το θεμα ουτε το ηξερα οτι με kayak μπορεις να πας ψαρεμα.
Βασικα εγω ειμαι σπουδαστης στην ακαδημια εμπορικου ναυτικου και δεν εχω χρονο για ψαρεμα αλλα ουτε εργαλεια να ψαρεψω εδω στην Αθηνα και περιμενω τις διακοπες με διψα για ψαρεμα.
Η μητερα μου κερδισε σε μια κληρωση ενα kayak και θα επιχειρησω να ψαρεψω σε ερημες και πλουσιες παραλιες(surfcasting) αγρια τοπια(βραχια-->ψαροντουφεκο) του νησιου μου με το kayak.Μπορω να το φορτωσω με εργαλεια?δεν το εχω δει ακομα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 15:13 #2106 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου Κώστα, δεν είμαι ο κατάλληλος να σου απαντήσω γιατί δεν έχω εμπειρία από kayak, τα παιδιά όμως κάνουν ψαρεματάκι με το kaysk. Καλό θα ήταν να μας πεις τι μοντέλο (μάρκα, μήκος κτλ) θα βοηθήσει πιστεύω για πιο στοχευμένες απαντήσεις από τους γνώστες.
Καλορίζικό λοιπόν καλές βόλτες και σκ@τ@ στα αγκίστρια σου :rofl: .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 17:19 #2107 από κωστας
Απαντήθηκε από κωστας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να εισαι καλα φιλε μου.. δεν γνωριζω τιποτα ακομα γιατι δεν ειμαι στο νησι ειμαι Αθηνα και δεν το εχω παρει ακομα στα χερια μου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 20:59 #2108 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γιαννη το δες το μυνημα?αντονακι123 εισαι αρρωστοοοοοοοοοος αγορακι μου δεν παίζεσαι κλτς κλοτς φδτικ νμηασ ξέρεις εσύ.....αντώνη αρχηγέ των βαρεμένων καγιάκερς ένα σου λέω έφτασα λευκάδα και μπροστά μου έχω 7 όχι 1 όχι 2 όχι 3 όχι 4 7 7 7 7 7 νησάκια είναι απίστευτο το θέαμα ανάμεσα τίγκα στο κότερο τα δέντρα έχουν πρασινίσει την θάλασσα ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ δεν το φανταζόμουνα.Νασο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ενδιαφέρον η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη ,κάνουμε τους δυνατους και δίνουμε κουράγιο και βοήθεια ως οφείλουμε.καλη συνέχεια και διμκατσο σου στειλα τηλ Πολλα χαιρετισματα σε όλους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 22:11 #2109 από Κωνσταντινος
Απαντήθηκε από Κωνσταντινος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα!!!
Σαν νέο μέλος στην παρέα… καλώς σας βρίσκω.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σε εσάς που είστε γνώστες πάνω στο θέμα καγιάκ.
Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες απαντήσεις σχετικά με ποιο είναι ένα καλό καγιάκ για ψάρεμα αλλά μου είναι δύσκολο να διαβάσω όλες τις προηγούμενες σελίδες γιατί δεν είναι και λίγες.
Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος ας δώσει τα φώτα του.
Ευχαριστώ!!! :hi1: :hi1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2011 23:43 #2110 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κωνσταντίνε :tr_hi: στην τρελοπαρέα των καγιάκερς,

για το καγιάκ του ψαρέματος θα σε ενημερώσουν σχετικά τα παιδιά απο δω μέσα,

το λόγο έχει ο Anton!!! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.470 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection