× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

09/06/2011 11:19 #2051 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σου αντουαν
θα το καταλαβεις απο τα φρενα αντωνη που θα σου παρει το ψαρι αν βρει το μολυβι δεν περνει φρενα εκτος αν σκαλωσει καπου πραμα δυσκολο, τωρα το το αγκιστρι δεν προκειτε να μαγκωσει καπου γιατι για αυτη την δουλεια κανεςι χρηση του φυλακα εξου το ονομα του συρτη με μολυβι φυλακα.
Αν παρεις σμερνα στο παραγδι οι παλιοι κανουν το εξης , πιανεςι το παραμαλο πιο πανω απο το ψαρι κ χτυπας την σμερνα πανω στην βαρκα δυνατα να πεθανει, τωρα στο καγιακ αλλαζει το πραμα κ αν φοβασε να το χειριστεις το θεμα πλα κοβεςι το παραμαλο κ παει το ψαρι στην ευχη του θεου με ενα γκιστρι στο στομα,
για υτο το λογο καλο ειναι να βαζουμε αγκιστρια που μετα απο καμποσο καιρο πεφτουν απο το στομα του ψαριου.
Το δεισμο γινετε ως εξης : στην ακρη του παραμαλου δενουμε το πρωτο αγκιστρι κλασικα οπως δενουμε ενα αγκιστρι, το δευτερο που ειναι κ συρομενο, διαλεγουμε ενα αγκιστρι σαν αυτο που ποσταρησες με στραβη παλετα το βαζουμε να κοιτα προς τα κατω οπως το πρωτο μας αγκιστρι κ το περναμε τον κρικο του απο την αλλη ακρη του παραμαλου .
Περνουμε μια πιο ψιλη πετονια κ δενουμε το αγκιστρι μας μαζι με την μανα του παραμαλου ετσι ωστε ναναι ελευθερο να συρετε.
αν καποιος φιλος εχει σε animation το δεσιμο της αρματωσιας για συρτη με δυο αγκιστρια με το δευτερο συρομενο ας το βαλει για να το δει καλυτερα ο αντωνης καθως κ τον κομπο για να κανουμε σωστη θηλια.
Μια απλη περιγραφη αντωνη ειναι η εξης ετσι για να σου δωσω μια ιδεα.
περνουμε ενα κοματι πιο λεπτης πετονιας απο αυτη του παραμαλου κ την διπλονουμε κανοντας μια μυτη που η μυτη κοιτα προς την καμπυλη του αγκιστριου.
κραταμε μαζι το αγκιστρι πουναι περασμενο ο κρικος του μεσα στο παραμαλο, κ την μυτη της ψιλης πετονιας κ πιανουμε την μια ακρη κ την φερνουμε βολτα γυρω απο το αγκιστρι κ το παραμαλο πεντε εξι φορες.
αφου κανουμε αυτο την ακρη που καναμε τις περιστροφες την περναμε μεσα απο την μυτη της ψιλης πετονιας που εχει δημιουργηθει.
τραβαμε την αλλη ακρη για να σφιξει κ να κλεισιε η καμπυλη κ μετα σφιγκουμε κ ειμαστε ετοιμη με το συρομενο αγκσιτρι.
αν καταλαβες τπτ σφυρα μου.
βοηθεια πλιζ ας ποσταρει καποιος εστω ενα λινκ με animation knots.

νασςο

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 12:35 #2052 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δηλαδή:

1) προσπαθούμε να σταθεροποιήσουμε το μεταφερόμενο αγκίστρι πάνω στην πετονιά, γιατί αυτό είναι στην ουσία που κρατά το καλαμάρι. Απο κεί τραβάμε. και εκεί το δένουμε κόμπο με την δεύτερη ψιλότερη πετονιά.

2) Ουτε στριφτάρι ουτε τίποτα αλλο, πχ σύρμα, θηλιά με παραμάνα για να αλλάξουμε εύκολα άλλο καλαμάρι (πούχουμε ετοιμάσει απο πρίν) στην άκρη, κλπ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 13:49 #2053 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γιαννη καλημερα μια κ ειδα οτι εισαι μεσα στο σαιτ
εχεις μηπως καποιο σχεδιο η σε animation knots κανα σχεδιο για την αρματωσια με το β' αγκιστρι συρομενο
για να το δει κ ο αντωνης μια κ η περιγραφη μου μαλλον ειναι για τα σκουπιδια ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 14:01 #2054 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν έχω βρεί τίποτα ενδιαφέρον θα ψάξω και το βράδυ από το σπίτι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 19:17 #2055 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:5 ημαρτον ρε αντωνη :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin :new_sleepin

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 19:26 - 10/06/2011 00:46 #2056 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)




να δουμε και τιποτα καλο γιατι θα δωσουμε πανελληνιεσ με τοσα που γραφετε πλακα κανω ετσι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 09:25 #2057 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi:

Γιάννη, Νάσο εχετε Π.Μ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 09:39 - 10/06/2011 10:26 #2058 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα, ΟΟλη μέρα.!

Τι έγινε παιδιά, γιατί δεν βλέπουμε προτάσεις για Σαββατοκυριακοδευτέρα;

Εγώ βέβαια είμαι μέσα, μεχρι στιγμής για όπου νάναι, αρκεί νάναι για πολλές ώρες!!

Παληές αρβύλες, χταπόδια, πλαστικά, καρέκλες κλπ σκουπίδια του βυθού, τρέμετε!

Ερχομαι διαβασμένος και πάνοπλος, για συρτή βυθού..!!

ΚαγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 09:44 - 10/06/2011 09:47 #2059 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΑΑΑ!

Ξέχασα να σας πώ. Ο άλλος Αντώνης (123), πάει για καγιάκ στην Πορτογαλία.! Μάλιστα.! Είδε κι'απόειδε οτι ο Σάκης δεν του δίνει πληροφορίες (μάλλον γιατί ζηλεύει) για το πως να κουμαντάρει το νεο του υβριδικό SitIn-SitOnTop καγιάκ και, έκλεισε ιδιαίτερα μαθήματα στην Πορτογαλία! ΜΆΛΙΣΤΑ.!

Καλό ταξίδι συνκαγιάκερ μας! Με το καλό να γυρίσεις να μας δείξεις και μάς!! Καλά να περάσετε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 09:48 - 10/06/2011 09:50 #2060 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Προδότη!!!!!!!!!! :happy1:

ευχαριστούμε,
καλό τριήμερο σε όλους,
και καλές καγιακοβόλτες :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.497 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection