× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

20/06/2011 11:58 #2121 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πριν πολλα χρονια Μιχαλη μου,ειχε διοργανωσει η AMITA MOTION το γυρο των νησιων του Ιονιου με καγιακ!Το κανανε τοτε δυο νεαροι και μια κοπελα(Αν θυμαμαι καλα η κοπελα ηταν αδελφη με τον εναν νεαρο).Ζητω συγγνωμη αλλά δεν θυμαμαι τα ονοματα τουs!Εγω ημουν ενα απο τα σκαφη υποστηριξηs!Το κουπι πηγαινε συννεφο!χαχαχααχαχα
Ευχομαι να ειναι ολοι καλα, ηταν πολυ ωραια κατασταση!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2011 18:34 #2122 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
κοιτα δημήτρη οι κατηγορίες είναι δυο,οι βαρεμένοι που όταν μπουν θάλασσα με οποιονδήποτε τρόπο τους κάνει εκεί ανήκω κι εγώ ,η άλλη κατηγορία είναι οι 'άρρωστοι' που κι εγώ είμαι πρόθυμος να τους υποστηρίξω......ελέησον ........ Καλά να περνάτε όλοι σας......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2011 10:16 #2123 από Σιμος Β
Απαντήθηκε από Σιμος Β στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια και χαρα σε ολους τους εφοπλιστες με τισ σκαφαρες τους
Πριν 3 χρονια εγινα και γω εφοπλιστης, πηρα ενα φουσκωτο canoe με 150Ε (Sevylor Tahiti k79) βασικα γιατι ειδα οτι για να παρω αξιοπρεπη εργαλεια για surfcasting που εψαχνα τοτε επρεπε να χαλασω καμια 400αρια Ε για να μπορω να φτανω σχετικα βαθια (αν θυμαμαι το παγκοσμιο ρεκορ ριψης με καλαμι ειναι γυρω στα 250μ)
Τελος παντων πριν μια βδομαδα αγορασα μια εξωλεμβια ηλεκτρικη (minn kota endura 30 ) και ενα βυθομετρο (Humminbird Pmax 170).
Τωρα φτιαχνω μια βαση για τη μηχανη κ αυτη τη βδομαδα 8α βγουμε για κα8ετη, ισως δοκιμασουμε κ συρτη με μολυβι φυλακα μπας και παρουμε κανα ψαρι για σχαρα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2011 11:48 #2124 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλώς τον Σίμο.

:tr_hi: στην παρέα των μικρών εφοπλιστών!

Ενδαφέροντα ακούγονται αυτά που μας γράφεις. Ποσες φορες εχεις πάει για ψάρεμα με αυτό; Σε τι περιοχές; Ποσο εχεις απομακρυνθεί απο ακτή; Με τους αέρηδεςτι προβλήματα εχεις αντιμετωπίσει; Ποσο πηρες το ηλεκτρικό; Μπράβο για τις πατέντες.
Προσεξε όμως, μην απομακρυνθείς πολύ και σε πιάσει αέρας ακόμα και με μηχανάκι, γιατί αν συμβεί κάτι και χαλάσει, με κουπιά δεν γυρνάς.. Σωσίβιο και κινητό μαζί και, νάχουν οι δικοί σου τηλέφωνο λιμεναρχείου και σχέδια πλεύσης σου.

Αντε περιμένουμε ενδιαφέροντα νεα. Και, καμμιά φωτό!

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2011 11:50 #2125 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη, πουσαι βρε Μιχάλη..

Αντε ανέβασε καμμιά φωτό να δουμε επιτελου!ς..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2011 11:59 #2126 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα στους εφοπλιστους του σαιτ, καλο αυτο απ οποιον το ειπε,
αντουαν πως πηγε το σκ ? τα δικα μου νεα θα τα διαβασες στο σκ κ αποτελεσματα σε οτι εχει να κανει με την συρτη με φυλακα ενα τεραστιο 0 φιλε μου δεν πειραζει τωρα αρχιζει η μαχη κ απλα χασαμε το πρωτο επεισοδιο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2011 13:40 #2127 από Σιμος Β
Απαντήθηκε από Σιμος Β στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το εργαλειο δεν εχει την πλευση ενος καλου καυακ ποθ με μια κουπια 8α πασ 4-5 μετρα ευ8εια αλλα για τα 150 που εδωσα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος, με το παραμικρο αερακι ειχα προβλημα παλιοτερα γιατι δεν εχει καρινα και κα8ε 2-3 κουπιες βαραγα τετακε, μετα αγορασα το λεγομενο SKEG (καρινα? πτερυγιο? κατι τετοιο) και ειδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλλαγη στην πλευση.

Γενικως ειμαι ασχετος με τη 8αλασσα οποτε δεν απομακρυνομαι ιδιεταιρα. Μια φορα το ριξαμε στη Λευκαδα και μας πηρε ο αερας αλλα την παλεψαμε σκετικα ευκολα με 2 κουπια, εκει καταλαβα ποσο ευκολο 8α ηταν να με παρει ο αερας οποτε προσεχω.

Η μηχανη ειναι για συρτη γλυκου νερου (η ιδια για αλμυρο παει 500+) και την πηρα 200Ε. Μολις την βαλεις σε αλμυρο χανεις την εγγυηση αλλα ειδα στο ΝΕΤ οτι πολυς κοσμος την δουλευει σε αλμυρο χωρις προβλημα αλλα μετα 8ελει πλυσιμο με γλυκο νερο. Βγαζει 30LBS (13kg) ωθηση και η εταιρια λεει οτι μπορει να σπρωξει μεχρι 690κιλα βαρκα. Πηρα και μια μπαταρια 60ΑΗ βαθειας εκφορτισης κ βλεπουμε, ισως χρειαστω και 2η ισως οχι

Την τεταρτη ή την πεμπτη 8α την ριξουμε και 8α δουμε τι ψαρια πιανει....(κυριολεκτικα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/06/2011 18:57 - 22/06/2011 18:59 #2128 από Δημήτρηs Κουζούπηs

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2011 01:34 #2129 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:XXsunsmile: :XXsunsmile: :yu: :yu: :yu: :yu: :yu: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :good: :good: :XXcomputer: :XXcomputer:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2011 01:57 #2130 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
















C:\fakepath\167.JPG

[attachment:10]C:\fakepath\168.JPG[/attachment]

C:\fakepath\167.JPG



C:\fakepath\167.JPG

[attachment:10]C:\fakepath\168.JPG[/attachment]

[attachment:11]C:\fakepath\169.JPG[/attachment]

[attachment:12]C:\fakepath\172.JPG[/attachment]

[attachment:13]C:\fakepath\176.JPG[/attachment]
:XXcomputer: :XXcomputer: :XXcomputer: :XXcomputer: :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.323 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection