× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

14/06/2011 23:30 #2081 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σε ολους.
Γιάννη χρόνια καλά και πολλά.
Γράψτε καμιά διεύθυνση να δω το τρύπημα γιατί εγω μέχρει τώρα πίστευα πως αρκεί να φύγει ΑΡΓΑ ο αέρας απ τη φούσκα και δεν υπάρχει πρόβλημα.Είναι αυτή η ουσία?
Αντώνη, με το ζωντανό δε θα κάνουμε ατελείωτα μίλια αλλά στοχευμένα σε περιοχές που υπάρχει ενδιαφέρον στο βυθόμετρο.
Θωμά έκανες κάτι με το πολυεστερικό?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 23:40 #2082 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να σαι καλά Δημήτρη, σε ευχαριστώ.
Να ένα videaki από το youtube

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/06/2011 11:03 #2083 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
δημητρη μετραμε τρια δακτυλα απο την βαση του πλαινου πτερυγιου κ εκει τρυπαμε ,
με το που θα τρυπησουμε θα ακουσουμε αμεσως το σφυριγμα που κανει ο αερας που φευγη απο την νηκτικη κυστη του ψαριου.

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 16:35 #2084 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπέρα σόλους και χρονια πολλά γιάννη.είπα να πω μια καλησπέρα για να φανούμε περισσότεροι πάντως θα κάνω και μια φιλική παρατήρηση ,εγώ που το ψάρεμα μ αρέσει η όλη διατριβή περί συρτής βυθού κουράζει παρόλο που μ αρέσει πριν μια βδομάδα πηγα κι εγώ με φουσκωτό.αλλά με το καγιάκ ρε παιδια ?νομίζω οτι αν καποια παιδιά θα ενδιαφερόντουσαν ν ασχοληθούν πιστεύω ότι μια που μπαίνουν μί που βγαίνουν απ το σάιτ.Αυτα πολύ φιλικά και να στε όλοι καλά . μιχάλης o windows....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 16:53 - 16/06/2011 16:55 #2085 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Μιχάλη.!

Ετοίμασε τα εργαλεία σου να μην ξεμείνεις το Σαββατοκύριακο, γιατί προβλέπεται καλός καιρός!

Ετοιμα, γυαλισμένα-λαδωμένα καλάμια και μηχανάκια, τουλάχιστον 2! Πολλά παράμαλλα και βαρύδια. Απόχη. Αντε, την προηγούμενη φορα μούπαν τα ψάρια οτι σούκαναν μια "μικρή" πλάκα και οτι θα σε περίμεναν τώρα..

Οσον αφορά τη συρτή βυθού, είμαστε πολύ τυχεροί πού έχουμε κοντά μας φίλους που μπαίνουν στον κόπο να μας συμβουλεύουν, προσαρμόζοντας τις οδηγίες τους κιόλας για το καγιάκ. Αντε να δούμε.. Οπως καινάχει, είναι σίγουρα αρκετά "τεχνικό" ψάρεμα και απαιτεί εμπειρία, προετοιμασία, κόπο..Για να δούμε πότε θα βγεί κάτι και απο μάς.

Χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 18:12 #2086 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αντωνη μου τέτοια παιδιά με τόση προθυμία και τόσες ώρες που έχουν αφιερώσει είναι άξια θαυμασμού και φαντάζομαι χαίρουν της εκτιμησης όλων πραγματικά .όπως επίσης και η δικιά σου η τρέλλα για την συρτή βυθού που μας έκανε να μην βρεθούμε καν στο σημείο συνάντησης το ΣΚ ΠΟΥ ΠΈΡΑΣΕ βεβαια κι εγώ έφυγα στο τριωρο γιατί με χώσαν στην δουλειά πάνω που παιρνα τα καλά τσιμπήματα.λοιπόν ΣΚ εγώ πάω λευκάδα είχα κανονίσει από καιρό καγιακοδιακοπές με διαδρομές μεγανήσι σκορπιό κτλ ελπίζω να τα καταφέρω με την φώτο και να βγάλω κάνα καλό τοπίο ν ανεβάσουμε ,είδες δεν μιλάω για ψάρια ..... φιλιά σόλη την καγιακοπαρέα και μιλήστε και για καγιάκ λίγο :hi1: :hi1: :hi1: :hi1: :hi1: :hi1: :hi1: :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 19:38 #2087 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.
Αντώνη νομίζω ότι ο Μιχάλης έχει δίκιο , θα πρέπει να ανοίξουμε εμείς ή καλύτερα οι διαχειριστές νέο νήμα στο οποίο θα περάσουν τις συζήσεις μας σχετικά με το μολύβι φύλακα.
Επίσης αν μπορείτε (κύριοι διαχειριστές) το release που έχω περάσει σε αυτό το νήμα να περαστεί στο σωστό.
Ευχαριστώ και sorry για την ταλαιπωρία .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 20:10 - 16/06/2011 20:10 #2088 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γνωρίζετε κάποια εταιρία που να μπορούμε να νοικιάσουμε kayak? Ή να έχετε δέι σε παραλίες να νοικιάζουν kayak ?
Εννοώ τύπου fishing (ή τέλος πάντων κοντά σε αυτή την κατηγορία) όχι τα απλά.

Υ.Γ.
Αντώνη έχεις pm
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 20:27 #2089 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σιγουρα προκειται για ενα ψαρευτικο σαιτ!Το τοπικ που υπαρχει εχει τιτλο,ψαρεμα με καγιακ!Καποιοs που θα μπει στο σαιτ λογικα κυριωs θα ειναι ψαραs!Τωρα, το συγκεκριμενο τοπικ βεβαια εχει επισκεπτεs που δεν εχουν το ψαρεμα αλλά μονο το καγιακ!Οι ψαρευτικεs πληροφοριεs που εχουν δωσει κυριωs ο Γιαννηs και άλλοι φιλοι νομιζω οτι ειναι χρησιμεs σε καποιον που θελει να ψαρεψει με καγιακ!Βεβαια μπορει να κουραζει αυτουs που δεν θελουν να ψαρευουν!Προτεινω λοιπον να μεινουν τα θεματα οπωs εχουν και οποια ερωτηση-απορια υπαρχει απο εδω και περα για ψαρεμα να γινεται στα αντιστοιχα ψαρευτικα τοπικ!Αs προσπαθησετε-προσπαθησουμε να κρατησουμε το τοπικ μονο για οτι εχει να κανει με θεματα καγιακ κυριωs!
Στο κατω κατω ειναι ενα πολυ πετυχημενο τοπικ και αξιζουν σε ολουs σαs συγχαρητηρια!Θα κρατησει λοιπον τον χαρακτηρα που εσειs θελετε!!!
Να ειστε παντα καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 21:52 #2090 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
sorry αν σασ εκανα ανω κατω απλα σκεφτομαι τα νεα παιδια που θελουν να μπουν στο ΄'αθλημα' γι αυτο και η επισημανση,.Γιαννη οπως εχω ξαναπει θα ειναι ευχαριστηση μας εσύ και όποιος αλλος θέλει μπορει όποτε παίξει συνάντηση να έρθει μαζί και να δοκιμάσει τα δικά μας που νομίζω και τ άλλα παιδιά συμφωνούν :tr_hi: :tr_hi: :tr_hi: :tr_hi:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.454 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection