× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/06/2011 11:27 #2061 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εγω θα μαι αυριο στην βαση αλλα ειμαι για απογευματινο παρολο που δεν προκειται να κανω συρτη βυθου διοτι μου φαινεται δυσκολο με το καγιακ .Απογευματακι τωρα που γεμιζει το φεγγαρι μου ειπαν οτι ειναι καλυτερα για τα χτυπηματα τησ συρτης βυθου,για τον αντωνη.εγω βεβαια ουτε το πολλες ωρες υποσχομαι ουτε το ατελειωτο κουπί γουσταρω.Μια καθετουλα 2 3 σημεια και εχει ο θεος....αντε και λιγο συρτη γιαλο γιαλο.....οσοι ενδιαφερονται το ανακοινωνουν και παμε παρέα. :XXsmoker: :XXsmoker: :XXsmoker: :XXsmoker: :XXsmoker: :tease: :tease: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 11:53 #2062 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη καλημ΄ρα.

Τι δίνει αύριο ο καιρός για κεί;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 12:03 - 10/06/2011 12:04 #2063 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη καλημέρα έχεις pm my friend!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 12:09 #2064 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΛΟιπόν, προτείνω τά εξής:

Θάχει 2-4 β.
Το πρωι βορεινοί, το βράδυ νότιοι. Εγώ (πρωτα ο Θεός) ξεκινώ το πρωί και πάω αριστερά. Κάνω τα δικά μου και, το απόγευμα βρισκόμαστε στο βραχο πούμαστε την προηγούμενη φορά. Εκεί λογικά, θα κόβει πολύ γιατί ο αέρας θάναι πίσω απο το βουνό (Ν).

Το μόνο μου πρόβλημα θα είναι αν εχω πιάσει Συναγρίδες-Στήρες-Φαγκριά-Μαγιάτικα, οτι δεν θα τα χωράει αφενός το καγιάκ, αφετέρου θάναι πολύ ωρα στην ζέστη, μη μου χαλάσουν!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2011 20:35 #2065 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εγω τ απογευμα για αριστερα θελω να παω να παρω και κανα σκουληκακι αυτη την φορα με το που τελειωσω δουλεια αυριο φορτωνω και σε παιρνω τηλ :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 10:51 #2066 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.!!

Λοιπόν, αποτελέσματα καγιακοψαρέματος απο Δασκαλιό.

Ξεκίνησα 15 στην Γαλανή και βγήκα στις 23. Στην αρχή 3 β ΝΑ και στο τέλος 2-3 Ν. Η περιοχή είναι όμορφη και με πολλές εναλλαγές, λόγω των πολλών όμορφων κολπίσκων και τα απότομα βράχια. Γενικά, βαθειά νερά. Ξεκίνησα με συρτή αφρού για 2-3μίλια, με τεχνητό ψαράκι και μικρό κουταλάκι ταυτόχρονα. Τίποτα. Ούτε τσίμπος. Στην συνέχεια καθετή αγκυρωμένος για 2 ώρες. Τίποτα σπουδαίο. Κάτι σπαράκια-χανάκια που σκέφτηκα να κρατήσω για συρτή βυθού.

Στην συνέχεια, συρτή βυθού μεχρι το βράδυ. Η συρτή γινόταν με καλαμάρι νωπό σε βυθό με βράχια με βάθη απο 20-40μ. Το καλαμάρι δεν ήταν σωστά δεμένο και φαίνονταν οι "πονηριές" μου. Δεν έβαλα ψαράκι ζωντανό αν και είχα, γιατί θάπρεπε να πηγαίνω ακόμα πιό αργά και λόγω θαλασσοταραχής μέ έπιανε ναυτία! :tease:

Τίποτα. Κάποια στιγμή μάλιστα, διαπίστωσα οτι είχα χάσει και το μολύβι φύλακα των 6€ :sorry: Αλλά, το ηλιοβασίλεμα και το φεγγάρι, με αποζημίωσαν με το παραπάνω. Είναι υπέροχο να κάνεις καγιάκ με φεγγάρι. :yes: :yes3: Βλέπεις αρκετά πράγματα (αλλά και κάποιο φώς είναι απαραίτητο για να μας βλέπουν), σε μιά άλλη μαγική διάσταση.! :yes3:
Είχα και το ραδιοφωνάκι με ωραίες μουσικές και το "όλον" ήταν ποίημα και ευκαιρία να δοξάσω τον Θεό και την φύση...

Με τον Μιχάλη τηλεφωνηθήκαμε αλλά, δεν καταφέραμε να βρεθούμε..

Και σε άλλα με υγεία!!

Αντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 18:17 #2067 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Γιαννης έγραψε: καλημέρα

Χρονια πολλα φιλε Γιαννη!Οτι καλυτερο σου ευχομαι!!! :big_hbd:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 20:53 #2068 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σε ευχαριστώ φίλε Δημήτρη να σαι καλά.
Χθες έκλεισα τα 35!!! και έκανα ένα ωραίο δώρο στο εαυτό μου, που πιστεύω ότι όλοι οι ερασιτέχνες και μη ψαράδες που αγαπάμε την θάλασσα και την χαρά του ψαρέματος πρέπει να κάνουμε!!!! Την Κυριακή λοιπόν ο καιρός ήταν χάλια (βροχή - καταιγίδες ) το απόγευμα όμως κατά τις 6 έκοψε και αποφάσισα να πάω για ψαρεματάκι (Jigging). Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η αυγομένη στηρούλα η οποία έπρεπε επειγόντως να γυρίσει στο σπίτι της!!!
Σας επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες







Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Spartan (Γρηγόρης) και 6 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 21:06 #2069 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φιλε Γιαννη εισαι παραδειγμα προs μιμηση!Συγχαρητηρια!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), tassos fotiadis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2011 21:56 #2070 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη συγχαρητήρια και από μένα. Είσαι η εξαίρεση στο κανόνα....Εύχομαι η θάλασσα να σου ανανταποδώσει απλόχερα.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.458 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection