× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

16/06/2011 21:59 #2091 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οχι Μιχαλη μου προs Θεου,δεν εγινε κανειs ανω κατω!Ειστε πολυ αγαπημενο θεμα!Εγω δεν εχω καμια σχεση με τα καγιακ και ομωs παρακολουθω φανατικα τιs συζητησειs σαs!
Να ειστε ολοι παντα καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 22:07 - 16/06/2011 22:08 #2092 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ πολύ Μιχάλη , έχω στο μυαλό μου την πρόσκληση σας (είστε πολύ ωραία παρέα και αυτό είναι το σημαντικότερο) . Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να έρθω μαζί σας για ένα demo !!!!
Κάνετε και χειμερινές εξορμήσεις (εννοώ Οκτ-Νοε)?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 23:28 - 16/06/2011 23:47 #2093 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νομίζω πως, απ'την πολύ ευγένεια, γίναμε όντως ανω -κάτω!! :tease: :tease:

Μιχάλη, δεν στερήσαμε σε κανέναν την ανάγκη να εκφραστεί. Οποιος θέλει παρακολουθεί, όποιος θελει γράφει..

Πολύ-πολύ καλά κάνουμε και αφιερώνουμε χρόνο εδώ για την συρτή βυθού ή, οποιοδήποτε άλλο θέμα. Οποιος θέλει ακολουθεί. Οποιον τον ενδιαφέρει κάτι άλλο, το γράφει, χωρίς να έχει την αίσθηση οτι διακόπτει κάποια ροή, όπως γίνεται μέχρι τώρα, σε 400 σελίδες πίσω, επανηλλειμένα.

Επίσης Μιχάλη, είχαμε πεί οτι θα μ'έπαιρνες τηλέφωνο την τελευταία φορά μιάς και θα πήγαινα νωρίτερα. Δεν ήταν η τρέλλα μου με την συρτή η αιτία που δεν βρεθήκαμε γιατι έτσι κι'άλλοιώς, καθετή έκανα μεχρι την ώρα που πήρες και οταν σούπα οτι έρχομαι, εφυγες...

Καλές διακοπες εκεί που πάς και, καλούς πλόες!! Να μας πείς νεα με το καλό.

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 23:46 #2094 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη,

δυστυχώς ακόμα είμαστε λίγοι και, δεν έχουμε γίνει ομάδα. Εγώ πηγαίνω όλο τον χρόνο, αλλά απο Φθινόπωρο και μετά αραιά, λόγω υποχρεώσεων..

Για ενοικιάσεις ετσι όπως το λές, δεν γνωρίζω. Για να πάρεις μια ιδέα όμως, δεν χρειάζεται να είναι ειδικό για ψάρεμα. Και αυτά που νοικιάζουν στις παραλίες, κάνουν. Δεν εχουν διαφορά απο τα ψαρευτικά, εκτός απο ειδικούς χώρους και καλαμοθήκες..Αυτό που σε ενδιαφέρει βασικά είναι οι διαστάσεις και η πλευστότητα, που είναι αντίστοιχα σχεδόν σε όλα τα μοντέλλα, γιατί βασικά εξαρτάται απο τις διαστάσεις. Κρατάς και κάποια στιγμή το κουπί σαν καλάμι και, κάνεις τις κινήσεις του ψαρέματος, σκεφτόμενος οτι θα χρειαστεί να βάλεις δόλωμα και, να βγάλεις μετά κάποιο ψάρι.. Ετσι θα πάρεις μια μυρωδιά καγιακοψαρέματος..

Φυσικά μπορούμε να κανονίσουμε και για κάποια βόλτα..

Συνέχισε να γράφεις ανενδοίαστα για οτι θέμα θέλεις, συρτή βυθού ή άλλο..ενδιαφέρει πολλούς. Οποιος δεν ενδιαφέρεται δεν συμμετέχει ή, γράφει άλλο θέμα, όπως γίνεται πάντα..

Χαιρετισμούς,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2011 23:49 #2095 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
MIKE αν είναι γι αυτό που μας έρχεται ,τότε να κανονίσουμε να βρεθούμε.θα είμαι 25λεπτά απο πρέβεζα.Εσυ που θα είσαι Λευκάδα? :wav: :yahoo: :yu:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2011 00:08 #2096 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΝΑΣΟΣ ευχαριστώ ,αλλά δεν κατάλαβα το αργά ή γρήγορα.Μιλάω για σύριγγα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2011 00:14 #2097 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα και με την έλλειψη χρόνου σίγουρα σύντομα θα εγκαταλείψω την βάρκα τους περισσότερους μήνες του χρόνου. Το kayak είναι μια ευκαιρία για μονοήμερες αποδράσεις ,που θα με φέρνουν κοντά στην θάλασσα.
Βέβαια το να κάνεις μια επένδυση 1500€ με 2000€ δεν μπορεί να είναι απόφαση της στιγμής!!! Γι΄ αυτό και είμαι διστακτικός . Βέβαια η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να πείσω και ένα φίλο που πάμε συχνά για ψάρεμα μαζί μήπως και κάνουμε την κίνηση παρέα . Είναι βασικό να έχεις καλή παρέα (που να έχει την ίδια τρέλα :yahoo: ) γιατί εγώ σκέφτομαι ότι θα το ρίχνω και το χειμώνα.
Νομίζω ότι αυτά που έχω δει που νοικιάζουν στις παραλίες πρέπει να έχουν μεγαλύτερο πλάτος στο κέντρο άρα να υποθέσω ότι έχουν καλύτερη ευστάθεια από τα κλασικά?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2011 09:04 #2098 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
giannh ελπιζω πως δεν θα κανουμε αλλα με την τρελα της τσιμεντουπολης σιγα μην δεν παμε παντως εινα πολυ δυσκολο για χειμωνα θελει εξοπλισμο παρεα και πολυ προσοχη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2011 09:13 #2099 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
διμ θα ειμαι νυδρι .θα σου στειλω μυν με τηλεφωνο γιατι θα χω για δυο μερες τ ανιψακια μου μεχρι δευτερα και δεν ξερω ποσο ελευθερος θα ειμαι για καγιακ ,εχω ενα προβλημα υγειασ σοβαρο μεσ στην οικογενεια και θα μαι μονος μεχρι την δευτερα και θα κανω φυλαξη .... :hello: :hello: :hello: :hello:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2011 09:49 #2100 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso έγραψε: ΝΑΣΟΣ ευχαριστώ ,αλλά δεν κατάλαβα το αργά ή γρήγορα.Μιλάω για σύριγγα.


καλημερα καγιακερς ,
δημητρη δεν καταλαβα τι εννοεις
λες οτι με την συριγγα θα τραβηξεις τον αερα ως αναροφηση ? αυτο λες ?
σορρυ αλλα δεν καταλαβα γιατι μου λες το παραπανω,
αν ειναι αυτο που λεω κ σε παρακαλω να μου πεις,
με το που θα τρυπησεις αμεσα θα ακουσεις το σφυριγμα του αρεα που θα φευγει,
ελπιζω να εχω καταλαβει κ να μην λεω λαλακιες

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.410 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection