× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

27/05/2011 09:49 #2011 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οταν ειχα ενα μικρο φουσκωτο Σακη αυτον τον περιβλεπτο ειχα...www.lalizas.gr/products.asp?S0=5&S1=9&S2...8&pid=1009#itbl_1009
Μια χαρα ηταν!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 10:08 #2012 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αφού δε κυκλοφορούμε βράδυ Σάκη, τ να τον κάνουμε τον περίβλεπτο φανό?:shok:

τι νομίζεις οτι είναι εδώ Ιωάννινα?
που έχετε τη λίμνη μες τα πόδια σας και ότι ώρα γουστάρετε βουτάτε?

εδω ειναι Αθήνα και όλη μέρα:10:
αν προλάβουμε το σαβ/κο μπορεί και να το ρίξουμε κι εμείς:icon_salut:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 13:16 - 27/05/2011 13:19 #2013 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Οταν ειχα ενα μικρο φουσκωτο Σακη αυτον τον περιβλεπτο ειχα...www.lalizas.gr/products.asp?S0=5&S1=9&S2...8&pid=1009#itbl_1009
Μια χαρα ηταν!

Αυτόν είδα και εγώ, αλλά έλεγα μήπως έχει εφαρμώσει κανείς πατέντα σαν εφίστιο. Ο scotty που έχω εγώ έρχεται μαζί με το ¨παλούκι" και την βάση www.scotty.com/boating-supplies-equipmen...rge/823_SEAlight.gif
Ατώνη να βγείτε και καμιά φορά νύχτα. Είναι όλα τα λεφτά. Ιδίως με φεγγάρι!!!!!!!

Κύριε συντονιστά μας, τώρα που το θυμήθηκα, έγινε τίποτα για εμάς σε εκείνη την συνάντηση που θα είχε ο "γενικός συντονιστάς μας" με τα "υπουργεία μας";

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 13:59 #2014 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκη μας ανυπόμονε! ""Περίβλεπτο φανό δεν χρησιμοποιεί κανένας σας ρε;"" ..

Πριν κάνα χρόνο, είχαμε αναφερθεί εκτεταμένα σε αυτό, με την συμβολή του Κάπτεν Θοδωρα!

Σακη, αυτό που χρησιμοποιείς εσύ είναι το πλέον σωστό και, αυτό που θα απαιτηθεί (μάλλον) σε περίπτωση αδειοδότησης.
Αμα μεγαλώσω, θα το πάρω και γώ.!!:tease: (Πόσο κάνει;)

Εγώ χρησιμοποιώ πολύ αποτελεσματικά (δε μ'έχουν πατήσει ακόμα!) ενα κόκκινο αναλάμπων περίβλεπτο, που κάνει 3-4ε. Χρησιμοποιείται κανονικά για παραγάδια. Φαίνεται καλά απο 500μ. Μοιάζει με αυτά του Λάλιζα. Εχω > 50 ώρες σε νυχτερινό και σε μέρη με κίνηση..

Δεν έχουμε κάποιο νέο απο τα υπουργεία. Να τονίσω όμως, οτι ενημέρωσε την επίτροπο αλιείας της Ε.Ε. και όχι αρχή δική μας. Επίσης, απλά το ανέφερε ανάμεσα σε άλλα. Δεν εχουμε κάνει κάποια άλλη συγκεκριμένη ενέργεια..

Χαιρετισμούς,

Ο..καγιακοχτυπημένος Αντώνης:thank_you2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 18:01 #2015 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αλλος για την κυριακή,:director:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 18:06 #2016 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τέλεια. Ευχαριστώ καπετάνιε μας. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η πατέντα στερέωσης πάνω στο σκάφος. Πώς τον σταθεροποιείς σε ψηλό (περίβλεπτο) σημείο; Ελπίζω όχι στο καφάσι με τα αλιευτικά γιατί η Κατερίνα δεν ψαρεύει (ΑΚΟΜΗ) :whistle3:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2011 23:37 - 28/05/2011 10:00 #2017 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δυστυχώς,....ακριβώς εκεί.!

Ειδάλλως, κάποιες εταιρείες εχουν ιστό με βεντούζα (sunction cup) που είναι επίσης γι'αυτή την δουλειά.

Αλλη ιδέα επίσης, να στηριχτεί στην πλάτη του ανθρώπου (πχ σωσίσβιο) ή στο κάθισμα.

Για υπερύψωση, θα χρεαστεί να δεθεί σε κάποιο παλουκάκι ή, σωλήνα πλαστική.

Αλλη ιδέα, να μπεί η σωλήνα στις τρύπες για τα νερά πίσω. ΔΕξιά και αριστερά, την στηρίζεις με τα ρυθμιζόμενα σχοινάκια που χρησιμοποιούμε στις σκηνές για τέντωμα της σκηνής στα πασαλάκια. (Υποθέτω οτι το σκάφος εχει κάποια γαντζάκια δεξιά-αριστερά.)

Τέλος, αν βιαζόμαστε και, για να μην κάνουμε τα πράγματα πολύ περίπλοκα, 2 αναλάμποντα φωτάκια με led απ'αυτά που χρησιμοποιούμε για να μας βλέπουν κυρίως όταν κάνουμε ποδήλατο και κοστίζουν 2-3 καθένα και, βάζουμε (εχουν κρικάκι) ενα μπρός μας και ενα πίσω μας. Μιά χαρά κάνει, ιδιως για λίμνη.

Επειδή εκεί (λίμνη) εχετε και σκάφη που πιθανά να κυκλοφορούν και νύχτα, θα έλεγα επίσης νακανες και κάποιο fax προς τον Δήμο (ισως) και την ένωση των τοπικών πλοιοκτητών, ενημερώνοντας τους οτι είσαστε κατάστημα που ασχολείται με τέτοιου είδους δραστηριότητες και οργανώνετε συχνά πλόες στην λίμνη, ώστε απλά νάχουν περισσότεο υπ'όψιν οτι κυκλοφορούν και πολύ μκρά σκάφη και γενικά να προσέχουν περισσότερο.

καγιακΑντώνης
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2011 00:28 - 29/05/2011 00:29 #2018 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σε συνέχεια με τα προηγούμενα, ιδέες για φως στο καγιάκ με την λογική του.."Φτιάξτο μόνος σου"..











:yahoo: :yahoo: :yes3: :yahoo: :yess: :yes: :yu:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2011 18:24 #2019 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χάσατε όσοι δεν ήρθατε στο Δασκαλιό,
είχε λίγο αεράκι βέβαια αλλά ωραία ήταν, ορίστε και μερικές φωτό.









Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2011 19:16 #2020 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δε ξέρω αν το προσέξατε,
το καγιάκ μου έγινε το πρώτο ελληνικό καγιάκ με βοηθητικές,
όπως είχαν παλιά τα ποδήλατα,:binkybaby:
η πατέντα είναι δικής μου επινόησης,
μετά απο πολύ σκέψη για να βρώ έναν τρόπο να μην τουμπάρω,
μπορώ να πώ οτι δούλεψε με επιτυχία,:eusa_dance:
το έκανε αρκετά πιο σταθερό, αλλά έκοψε λίγο απο την ταχύτητα,
ελπίζω κάποια στιγμή να μάθω ΄΄ποδήλατο΄΄ και να τις βγάλω.:dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.460 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection