× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

11/05/2011 17:15 #1831 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
123 και china μπες στο προφίλ μου έσωσα κατι φώτο αλλα μόνο εκεί περνάνε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 23:57 #1832 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Και βέβαια είμαι μέσα!

Αντε, Μιχάλη, όπως πάς σε λίγο θα σε ζηταει η Microsoft!! Ξαναπροσπάθησε και δώ.

Δεν τον βλέπω και τόσο καλό τον καιρό, αλλά δεν πειράζει..Αντώνη μίλησες με Σάκη για το σκάφος;

Γιάννη, αν βγάλεις με το καγιάκ αυτά που βγάζεις με το σκάφος, :wav: :wav: :wav:

Χαιρετισμούς

Αντώνης Ο..κινέζος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 08:56 #1833 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα Αντωνη και σε όλη την παρέα , μια απο αυτές τις μέρες θα σε πάρω τηλ γιατί έχω σκεφτεί μια πατέντα μήπως και δώσω μεγαλύτερη ευστάθεια στο kayak κυρίως την ώρα που ανεβασω το ψάρι . Πάντως το Βυθομετρο δεν έχει θέμα να μπει στο νερό . Ασε που και να γίνει η στραβη η αντιπροσωπία θα μου το αντικαταστήσει .
Ελπίζω να σας κάνει καλο καιρό να κάνετε την βολτουλα σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 09:15 #1834 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους:bye:

Αντώνη έστειλα πμ στον Σάκη και περιμένω απάντηση.
Εγώ γι αυτό το σαβ/κο δε ξέρω αν θα μπορέσω,
κανονίστε εσείς την παρέα σας κι αν μπορέσω θα ακολουθήσω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 09:23 - 12/05/2011 11:43 #1835 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, εύρεση τόπου κοντά μας ανάλογα με τον ΚΑΙΡΟ.


Που θα πάω το επόμενο Σαββατοκύριακο; Πόσο θα μου στοιχίσει; Θα φυσάει; Κλπ είναι συνηθισμένες ερωτήσεις για όλους μας. Χρήσιμο είναι να σκεφτούμε γύρω απο εκεί που μένουμε τους τόπους που μας βολεύει να επισκεπτόμαστε και να φτιάξουμε ενα πινακάκι σαν το παρακάτω που να συμπληρώνουμε τον καιρό.

Προτείνουμε ενα απλό τρόπο σκέψης σαν τον παρακάτω, που αφορά την Αττική.

Στην Αττική, δυστυχώς όλες οι αποστάσεις γύρω λόγω κίνησης είναι μεγάλες σε χρόνο, αλλά διαφορετικές σε χλμ. Ο πίνακας είναι ενδεικτικός και, αναφέρεται σε συνηθισμένο δρόμο με μέση κίνηση, διασχίζοντας περιοχές της Αθήνας. Το κόστος αναφέρεται στην μεταφορά του καγιάκ με το αυτοκίνητο φορτωμένο, με μέγιστη ταχύτητα 100-120χλμ/Ω και πήγαινε- ελα με κατανάλωση 8 λιτ/100χλμ. Χωρίς διόδια. Βενζίνη, 1,7€/λιτ.

Πχ. Απο το κέντρο της Αθήνας,

Καβούρι
25 χλμ
55’ ----7€
Ανάβυσσος
50 χλμ ---1Ω 15’ --14€
Σχινιάς
45 χλμ ---1Ω 15’ --12,5€
Πόρτο Ράφτη
36 χλμ ---1Ω ----10€
Μέγαρa
42 χλm
50’ ---12€
Λουτράκι
85 χλμ ---1Ω 10’ --24€

Μια καλή, έξυπνη και συντροφική κίνηση είναι να βρίσκονται 2 φίλοι μαζί και, να μοιράζονται τα έξοδα της μεταφοράς, φορτώνοντας τα 2 καγιάκ σε ένα αυτοκίνητο.

Σχηματίζουμε ενα πινακάκι παίρνοντας την πρόβλεψη για τα πιο πιθανά μέρη που μας ενδιαφέρουν.

Παράδειγμα:

Σάββατο
Μποφώρ Ανάβυσσος Σχινιάς Λουτράκι Πόρτο Ράφτη
9πμ
3
3
2
3
15μμ
4
3
2
3
21μμ
4
3
2
2

Κυριακή
Μποφώρ -Ανάβυσσος -Σχινιάς -Λουτράκι -Πόρτο Ράφτη
9πμ
3
3
2
3
15μμ
2
3
2
3
21μμ
1
2
2
2

Οι 2 πίνακες σε συνδυασμό, μας ευκολύνουν να προχωρήσουμε στον προγραμματισμό και στην απόφασή, που να πάμε τελικά και ποιές ώρες.

Καλούς πλόες!!:yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 10:41 #1836 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Αντώνη πολύ έξυπνο και χρήσιμο το post σου. Προτείνω να γίνει σε excel όπου θα είναι ταξινομημένες οι περιοχές ανά χιλιομετρική απόσταση και δίπλα θα συμπληρώνεται και ο καιρός του ΣΚ (θα ανεβαίνει την Παρασκευή στο forum σε μορφή pdf).
Επίσης βολικό θα ήταν να κανονίσετε (εγώ ακόμα δεν μπορώ) ένα διήμερο με κάμπινγκ σε παραλία έτσι μειώνεις τα έξοδα του ΣΚ και μπορείς να πας και εκτός Αττικής.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 10:46 - 12/05/2011 10:46 #1837 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτό Γιάννη είναι το όνειρο πολλών απο δω μέσα
και η ιδέα έχει πέσει στο τραπέζι πολλές φορές,

όμως λόγο υποχρεώσεων του καθενός μας δε τα έχουμε καταφέρει ακόμα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 11:51 #1838 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους! Αντώνη στρίβει με την κλασική ημικυκλική κουπιά με αρκετή έμφαση στο τελείωμα της κουπιάς ώστε να "τραβάει" την πρύμνη του σκάφους. Ένα κόλπο είναι να γέρνεις το σκάφος με το κορμί σου προς την αντίθετη πλευρά από αυτή που θέλεις να στρίψεις. Εμένα για ψάρεμα μου φαίνεται σταθερότατο. Σε πιο φαρδιά που έχω μπει, μου φαίνεται ότι θα ρίξω κανα χορό κιόλας. Για ψάρεμα δε γυρισμένος στο πλάι με τα πόδια μέσα στο νερό, σκέτη πολυθρόνα. ¨Έχω ψαρέψει έτσι με κύμα 4αρι στην πλάτη χωρίς πρόβλημα. Τί να πω; Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι θέμα συνήθειας.
Αυτό μου έφερε στο νου και κάτι που ρώτησε κάποιος (να μην ψάχνω τώρα τις σελίδες) πιο πριν. Αν γίνεται jiging από το καγιάκ. Φυσικά και γίνεται, αλλά αυτό που παρατήρησα είναι ότι μάλλον βολεύει μηχανισμός απο πάνω (τυμπάνου τα λένε; Δεν θυμάμαι). Έχω κάνει jig καί με μηχανισμό από κάτω και από πάνω. Το πρόβλημα στον από κάτω είναι ότι όντας καθήμενος είσαι πολύ κοντά στην "κουπαστή" και στο ανεβοκατέβασμα ο μηχανισμός τείνει να ακουμπήσει ή ακουμπάει, σου σπάει τα νεύρα και μπορεί να σου χαλάει και το ψάρεμα.

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 12:09 #1839 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

speleanthropos έγραψε: Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους! Αντώνη στρίβει με την κλασική ημικυκλική κουπιά με αρκετή έμφαση στο τελείωμα της κουπιάς ώστε να "τραβάει" την πρύμνη του σκάφους. Ένα κόλπο είναι να γέρνεις το σκάφος με το κορμί σου προς την αντίθετη πλευρά από αυτή που θέλεις να στρίψεις. Εμένα για ψάρεμα μου φαίνεται σταθερότατο. Σε πιο φαρδιά που έχω μπει, μου φαίνεται ότι θα ρίξω κανα χορό κιόλας. Για ψάρεμα δε γυρισμένος στο πλάι με τα πόδια μέσα στο νερό, σκέτη πολυθρόνα. ¨Έχω ψαρέψει έτσι με κύμα 4αρι στην πλάτη χωρίς πρόβλημα. Τί να πω; Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι θέμα συνήθειας.
Αυτό μου έφερε στο νου και κάτι που ρώτησε κάποιος (να μην ψάχνω τώρα τις σελίδες) πιο πριν. Αν γίνεται jiging από το καγιάκ. Φυσικά και γίνεται, αλλά αυτό που παρατήρησα είναι ότι μάλλον βολεύει μηχανισμός απο πάνω (τυμπάνου τα λένε; Δεν θυμάμαι). Έχω κάνει jig καί με μηχανισμό από κάτω και από πάνω. Το πρόβλημα στον από κάτω είναι ότι όντας καθήμενος είσαι πολύ κοντά στην "κουπαστή" και στο ανεβοκατέβασμα ο μηχανισμός τείνει να ακουμπήσει ή ακουμπάει, σου σπάει τα νεύρα και μπορεί να σου χαλάει και το ψάρεμα.

Καλημέρα φίλε μου εγώ είχα την απορία με το jigging από kayak. Αυτό που λες για τους μηχανισμούς σίγουρα παίζει το έχω παρατηρήσει και εγώ μιας και έκανα μια προσπάθεια να jiggaro καθιστός από το μπαλόνι του φουσκωτού και ήταν πολύ καλύτερα με μηχανισμούς τύπου conventional. Σίγουρα το να κάνεις την κίνηση του jigging από το Kayak δεν είναι πρόβλημα τo θέμα μου είναι η σταθερότητα του kayak όταν καρφώσεις ένα ψάρι πάνω από 5 κιλά. Έχεις κάποια επιτυχία με το jigging?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 14:06 #1840 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά,

για να μην γεμίζουμε σελίδες χωρίς λογο, παρακαλώ χρησιμοποιείτε το κουμπί "απάντηση" και ΟΧΙ "παράθεση". Η "παράθεση" χρησιμοποιείται οταν απαντάμε σε κάποιον πριν πολλές απαντήσεις (άλλων). Οπου για να φαίνεται σε τι απαντάμε, αντιγράφουμε και επικολλάμε το κομμάτι του προηγούμενου φίλου που μας ενδιαφέρει.Οχι όλη την ιστορία.

Οικονομία.

Χαιρετισμούς,

China

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.445 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection