× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/05/2011 17:02 #1871 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σνίφ, λίγμ:cray: :cray: :cray: :cray:

θέλω κι εγώωωωωωω:cray: :cray: :cray::BangHead: :BangHead:

να μου κρατήσετε τη μερίδα μου απ αυτά που θα πιάσετε,
όχι επιδή δε μπορώ να έρθω να με βγάλετε στην απ έξω:lazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 17:21 #1872 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απογευμα εχει τελικο κυπελου αγγλίας αλλα χαλάλι σου να ξεχαρμανιάσουμε απ τον χειμώνα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 17:21 #1873 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αχ σας ζηλεύω...... με την καλή έννοια...
Καλές βόλτες και σκατά στα αγκίστρια σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 20:12 - 13/05/2011 20:15 #1874 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πρώτα, πρώτα mike χρόνια πολλά και καλά σε θάλασσες και ακτές!
Γιάννη δεν έχω δυστυχώς επιτυχίες με το jig. Από βίντεο που έχω δει με μεγάλα ψάρια και από την θεωρητική μου σκέψη, είμαι βέβαιος ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τί θέλω να πω. Ακόμη και άν καρφώσεις τέτοιο ψάρι και θεωρώντας ότι θα κρατήσεις τα φρένα τόσο σφικτά, ώστε να ασκείται επάνω σου (μέσω του καλαμιού) μεγάλη έλξη, αυτή θα είναι κάθετη στην επιφάνεια(νομίζω στο jig όλο έτσι θα είναι), διαγώνια ή παράλληλη. Στην πρώτη περίπτωση ακόμη και αν κάθεσαι σε θέση κωπηλασίας (και όχι πλάγια στην βάρκα με τα πόδια στο νερό) και κρατάς το καλάμι σου κάθετα σε αυτή (που είναι σίγουρα η θέση με την μεγαλύτερη ροπή για ανατροπή από έλξη), η δύναμη που θα ασκηθεί στο καλάμι θα περάσει μέσω του σώματός σου (σφίγγοντας λίγο του "φέτα" κοιλιακούς ;D )σε 2 σημεία στο σκάφος. Στο κάθισμά σου και στα υποπόδιά σου. Η συνισταμένη αυτών των 2 δυνάμεων βρίσκεται ανάμεσα από αυτά και άρα πιο μπροστά από κέντρο περιστροφής του σκάφους. Αυτό σημαίνει ότι το σκάφος κατευθείαν θα αρχίσει να στρίβει με την πλώρη προς την μύτη του καλαμιού και θα έρθουν σε παράλληλη θέση. Από εκεί και πέρα άστο να τραβάει όσο θέλει. Πρώτα θα σπάσει το καλάμι ή πετονιά και μετά θα σε βυθίσει!!
Αν το ψάρι τραβάει διαγώνια ή παράλληλα με την επιφάνεια, όλο αυτό θα γίνει πιο γρήγορα και εύκολα.
Αν κάθεσαι πλάγια στο σκάφος με τα πόδια στο νερό, μπορείς να βγάλεις και φάλαινα!
Ελπίζω να έγινα κατανοητός

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 20:40 #1875 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα φίλε μου όπως σου είπα δεν έχω καθόλου εμπειρία από kayak (μόνο από jigging...:yahoo: ) μου φαινόταν ότι είναι πιο εύκολο να βγάλω το ψάρι σε θέση κωπηλασίας παρά καθιστός πλάγια στο kayak.
Λογικά μετά το καλοκαίρι που θα πάρω το δικό μου κάποιον θα αγγαρέψω από την παρέα να με πάρει μαζί του :non_banana1 .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 23:34 #1876 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σε ολους.Η ευχη του Γιάννη με καλύπτει απόλυτα.
Τώρα να σας δείξω τις καλαμοθήκες για καθετή?Ξέρω,ξέρω:new_snipers
Η ιδεα γενιέται απο το ψώνιο να μη τρυπήσω το σκαρί.

Με διάφορες ροδέλες δημιουργήθηκε μια απόσταση της θηλιάς απ το πλαστικό.

Υπάρχει ήδη μια ενσωματωμένη βάση για άλλους λόγους.

Ο σχεδιασμός

Η κοπή και το τελικό αποτέλεσμα



Φυσικά είναι ζευγάρι και μεταφέρονται και σε άλλες δυο θέσεις
Για συρτή το τελάρο της μαναβικής είναι καλό.Αυτά προς το παρών.
Καλά νερά να έχεται.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2011 00:30 #1877 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη είσαι απίθανος!!

Μπράβο. Ξερουμε οτι δεν εχεις πολύ χρόνο, αλλά μπες σε παρακαλούμε στον κόπο να επεξηγήσεις αναλυτικότερα. Φαίνεται πολύ καλό.

Τέτοια θέλουμε. Ζήτω οι πατεντιάρηδες καγιακάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2011 00:34 #1878 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκη, μπράβο και για την ειλικρίνεια (μας δίνεις δύναμη) και για την ανάλυση!! σχετικά μετο Jigging.!

Tselika βλέπουμε εισαι κοντά μας.. Αντε να δούμε ποτε θα καταφέρουμε να πάμε παρέα...!!

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2011 12:34 #1879 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΑΝΤΩΝΗ πατέντες πολλές .Χρόνος για ψάρεμα που είναι?Επίσης δεν εχω καταφέρει να ανεβάσω μια ομάδα απο φοτώ και να μπορεί κανείς μετά να ανοίγει όποια θέλει,για να μή πιάνει και πολύ χώρο.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2011 14:29 #1880 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εεεεεεεεε:clapping:
που είστε όλοι?
πήγατε στις θάλασσες κι εμένα μ αφήσατε πίσω?:new_snipers

φίλοι είστε εσείς?:cray: :cray: :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.430 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection