× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/05/2011 17:39 #1811 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ακη και Αντώνη τα σωσίβιά σας ποιά είναι;

Μήπως υπάρχει καμμιά φωτό;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 17:52 #1812 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη γειά.

Εχουν υπάρξει διάφορες συζητήσεις κατά καιρούς για βυθόμετρα. Θα τις βρείς ( αντε , βρέ, γι'αυτό σε λέω Windows!!) στο μενού "Συζητήσεις", θα κάνεις "κλίκ" στό "αναζήτηση" και θα βάλεις την λέξη "βυθόμετρο". Θα σου βρεί πολλά αποτελέσματα.

Επειδή έχω κάνει ήδη 2 αγορές απο Κίνα, με 50€ περίπου, δεν θα το πρότεινα.

1) Χαλάνε εύκολα.
2) ΔΕν είναι πρακτικά σε χειρισμό.

Καλύτερα κάτι σαν του Αντώνη με 100. ΔΕν είναι όμως και πολύ βοηθητικό. Εγω αν και έχω ενα σαν του Αντώνη, σπάνια το χρησιμοποιώ.

Δηλαδή πρακτικά, μην περιμένεις οτι θα πιάσεις ψάρια έτσι. Αλλο αν το θές ετσι για να κάνεις το κέφι σου, οπως ο Αντώνης έχει βάλει Ραντάρ ας πούμε...

Τέλος, θεωρώ αρκετά χρήσιμο, (για όλους και ιδιαίτερα για τους νεους σαν μάθημα) να περιγράψεις αναλυτικά την εμπειρία σου που αντιμετώπισες πραγματικά κίνδυνο..

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 21:00 #1813 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ορε μανούλα μου!!!!!!!
Για λίγο έφυγα βρε παιδιά, τι έγεινε εδω?
ΣΑΚΗ ουάουυυυυυυυυυυυυυυυυ ,αντε και με δυο διδυμες!!!!!!!!χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι:eusa_dance: :flirt: :flirt: και:suicide2: έχεις δρόμο ακόμη.
Γειά σε όλους τους καινούριους,τα καινούρια σκαριά,και τα ανανεωμένα.ΑΝΤΩΝΗ 123 ελπίζω να μη πούλησες το κίτρινο?
Αρχηγέ εκανες μια μάζωξη.Μπράβο σου.
Σχετικά με το πλάτος και τη χρήση του.Με 0,86εκ.πλάτος κάνω τούμπες.Και τζίγκ και συρτή με νωπό και ζωντανό και παραγάδι.Όμως με τον καιρό ''τραβάς'' κουπί.Να πω εδω οτι το σκάφος μου είναι διπλό.
Τα 0,70 +-είναι ενα καλό πλάτος με συμβιβασμούς πάντα.Οπως και στα μεγάλα σκάφη.

Τη κυριακή μαζί με το γιό μου,βγαίνοντας, τον άφησανα με βγάλει αυτός.Υπήρχε και ενα φουσκωτο που έβγαινε τοτε.Του ζητησα να κρατήσει πορεία προς το μικρό βραχάκι αριστερά,αυτός ήθελε τα βραχάκια δεξιά όπως και έγεινε.Μόνο που αυτά δεν ήταν ...βραχάκια αλλά τα ψάρια του ''φουσκωτού''!!!!!!!Και εμείς ούτε τσιμπιά. Ψαροντούφεκο βεβαια αλλά.

φιλικά δημήτρης

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 21:21 - 11/05/2011 09:03 #1814 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Δημήτρη , εγώ είμαι νεο στο άθλημα του kayak να φανταστείς ότι δεν έχω πάρει ακόμα σκάφος...χιχιχ:yahoo: :yahoo: Με ενδιαφέρει όπως σου είπα να ασχοληθώ πιο πολύ με ψαρεμα και λιγότερο με βολτες. Ο βασικός τρόπος ψαρέματος θα είναι το jigging. Απλά σκέφτομαι αν θα μπορέσω να κρατηθώ στο kayak σε ένα σοβαρό ψάρι. Αν και μου έχει μπει μια πατέντα να κάνω για πιο σίγουρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 13:17 #1815 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιαννη ασε το jigging απο το καγιακ γιατι σε βλεπω να παθαινεις οτι επαθε ο Ξαρχακος με την Βλαχοπουλου στο (Μια Ελληνιδα στο χαρεμι μου)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 13:27 #1816 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 13:29 #1817 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

tassos fotiadis έγραψε: Γιαννη ασε το jigging απο το καγιακ γιατι σε βλεπω να παθαινεις οτι επαθε ο Ξαρχακος με την Βλαχοπουλου στο (Μια Ελληνιδα στο χαρεμι μου)

Φίλε μου Τάσο είναι μην μου μπει η ιδέα, άστα να πάνε. Πιστεύω ότι αν τελικά το πάρω σύντομα θα ανεβάσω videaki στο youtube να φέρνω καμία συναγρίδα πάνω στο kayak!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 13:32 #1818 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ολα καλα Γιαννη..Σιγουρα θα εχειs δει καποια video με ψαρεμα απο καγιακ...

Τωρα αν σου τυχει κατι τετοιο... με οτι και αν εισαι βαζειs τη ταυτοτητα στο στομα και κανειs τον Σταυρο σου!:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 13:36 #1819 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλα που δεν χοραω στο καγιακ γιατι εμενα αν μου τυχενε κατι τετοιο Μητσο θα ειχα κανει παγκοσμιο ρεκορ.Τυφλα να εχουνε οι μηχανες με τα 200 αλογα.......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 14:39 #1820 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Eιδε κανείς καιρό για ΣΚ;ΘΑ κανουμε τίποτα;αντε να ξεσκουριάζουμε σιγά σιγά,γιάννη μπορείς να δοκιμάσεισ το καγιάκ μου η των υπολοίπων και να κρίνεις όποτε θέλεισ εισαι ευπροσδεκτος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.421 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection