× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/05/2011 21:20 #1851 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Έριξα μια πρόχειρη ματιά στο Δασκαλιό απο το Google Earth
δε ξέρω για ψάρεμα, αλλά για εξερεύνηση και βολτούλα η περιοχή παρουσιάζει ενδιαφέρον,
αυτός ο δαντελωτός κόλπος του δασκαλιού δείχνει πανέμορφος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 21:58 #1852 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
το κάνω μισή ώρα χωρίσ τρελή κίνηση απο αττική χωρίς πολύ τρέξιμο αν θ'αντέξου΄με ως βράδυ θα ταν σούπερ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 22:10 #1853 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη το είδα, ευχαριστώ.

Μιχάλη, για μένα είναι πολύ λίγο το να μπούμε σε αυτή την διαδικασία (+εξοδα) για 1-2 ώρες. Μονο το φόρτωμα-μάζεμα είναι 1 ώρα, +1 το λύσιμο, +2 το πήγαινε-έλα, = 4 ώρες ετοιμασία. Ε, να χαρούμε άλλες 4 (τουλάχιστον) στο νερό. Οχι σαν την προηγούμενη φορά.

Χαιρετισμούς

καγιακαντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 22:13 #1854 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριςτώ 123 το σάββατο θ αναλάβεις την συρτή με το γκαζοκαγιάκ που πήρες...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 22:28 #1855 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΔΕν ξέρω αν θα προλάβει, γιατί είπαμε να δοκιμάσουμε να κάνουμε σκί.

Δηλαδή, εγώ θα πατάω στις κουτάλες των κουπιών (των δικών μου εκτός καγιάκ) θα δεδώ μ'ένα σχοινί στην πρύμνη του Αντώνη και ο Αντώνης θα κωπηλατεί γρήγορα, να δούμε αν μπορούμε να καθιερώσουμε νεο αγώνισμα.!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 22:57 #1856 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κάντε όνειρα,:beee:
ούτε συρτή έχει ούτε σκί,

αφου σας είπα οτι μάλλον δεν θα έρθω:dirol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/05/2011 23:54 #1857 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρόνια καλά και πολλά ΜΙΚΕ.:big_hbd:
Γιάννη κάνω τζίγκ με μηχανισμό καθέτου ροής η αλλιώς απο πάνω :rofl: όπως λέει ο σάκης.Μικρά και μη αξιόλογα ψάρια εχω πάρει μέχρι στιγμής.Το νιώθω όμως έρχεται.Οταν θα εχεις το σκάφος θα διαλέξεις καλάμι ετσι ώστε τεντώνοντας τα χέρια και έχοντας ενα βάρος 1-1.5κιλό να μπορείς να το περνάς απο τη πλώρη δεξιά και αριστερά. Τη κινηση του τζέρκ θα τη κάνεις δίπλα στη πλώρη και οχι καθισμένος ξεκούραστα στο πλάι.Να μη σε προβληματισει το μέγεθος σε καμία περίπτωση.Το σκάφος κρατώντας οσο μπορείς τη μύτη του καλαμιού κοντά στο διαμίκη άξονάτου θα ακολουθεί το ψάρι σαν μπαλόνι. Θα το σκάσεις κατ' αυτό το τρόπο.Αν έχεις και αλλον τότε τα σκάφη μπορούν να κανουν το σχήμα ΄΄Τ΄΄για μεγαλύτερη αντίσταση.
φιλικά αυτός με το διπλό και κάτι.

Αντε να κάνουμε και κάτι δυνατό,ήρθαν τούνες στα 10μ στο β.ιόνιο κάτι σαν biggame ενα πράμα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 09:34 #1858 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιατί δε μιλάτε ελληνικά να καταλαβαίνουμε κι εμείς τίποτα?
όλο συνθηματικά είστε εσείς οι ψαράδες,:crazy:
τζινγκ τζανγκ σπιν φλιτς φλουτς κλατς ψιτ τι ειναι ολα αυτά τα ακαταλαβίστικα?:eusa_think:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 10:02 #1859 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα Δημήτρη , τα καλάμια που έχω για jigging είναι στο 1,60 έως 1,70 συνεπώς νομίζω ότι το μήκος τους είναι μικρό για να μπορώ να το φέρνω μπροστά από το σκάφος αριστερά και δεξιά επίσης δεν μιλάμε για δύναμη 1 με 1,5 κιλό αλλά πάνω από 4 κιλά για ένα σοβαρό ψάρι οπότε νομίζω ότι ούτε κατά διάνοια δεν μπορώ να κάνω αυτή την κίνηση που λες. Σκέφτομαι μήπως στην μια πλευρά του kayak κάνω καμία κατασκευή για να μου δίνει σταθερότητα όταν τραβάω ψάρι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/05/2011 10:02 #1860 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη,

Δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το μέρος συνάντησης.

1) Απο που βγαίνουμε στον κεντρικό δρόμο και ποιά πινακίδα ακολουθούμε για Δασκαλειό;;

2) Οταν φθάσουμε κάτω στην θάλασσα πως λέγεται το σημείο συνάντησης;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.358 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection