× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

09/05/2011 16:45 - 09/05/2011 16:48 #1791 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απαντώ πολύ σύντομα, λόγω έλλειψης χρόνου.

Καλό φαίνεται. Εξαρτάται πόσο μακρευά είσαι διαθετειμένος να πηγαίνεις. Δηλαδή: Σκέψου πρακτικά (και πραγματικά) τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις μ'αυτό. Που θα το αποθηκεύεις, πώς θα το μεταφέρεις. Αν δεν εχεις πρόβλημα και θέλεις να πηγαίνεις οσο γίνεται μακρύτερα, πχ > 10 χλμ πήγαινε-ελα, καλύτερα ενα μακρύτερο. Αν λιγότερο, καλό είναι. Πόσο κάνει;

Επίσης, αν μπορείς διάβασε παλαιότερα κείμενα εδώ. Εχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε διάφορα..

ΚαγικΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 16:50 #1792 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Απαντώ πολύ σύντομα, λόγω έλλειψης χρόνου.

Καλό φαίνεται. Εξαρτάται πόσο μακρευά είσαι διαθετειμένος να πηγαίνεις. Δηλαδή: Σκέψου πρακτικά (και πραγματικά) τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις μ'αυτό. Που θα το αποθηκεύεις, πώς θα το μεταφέρεις. Αν δεν εχεις πρόβλημα και θέλεις να πηγαίνεις οσο γίνεται μακρύτερα, πχ > 10 χλμ πήγαινε-ελα, καλύτερα ενα μακρύτερο. Αν λιγότερο, καλό είναι. Πόσο κάνει;


Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η σταθερότητα του στο ψάρεμα, από θέμα απόσταση υπολογίζω 5-8 μίλια απόσταση πήγαινε έλα. Η τιμή του περίπου 900 € μαζί με τα extra καλαμοθήκες ….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 17:09 #1793 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι θα γίνει θ ανεβάσει κανένας καμιά φωτογραφία?:clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 18:23 - 09/05/2011 18:24 #1794 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ηηέφτασεεεεεεε!!!!!!!!!!!

Τις εχω και σε αρκετά καλύτερη ανάλυση να σας στείλω...

Και κάποιος άλλος εβγαλε, Μιχάλη...

Και Οι 4 ήταν υπέροχοι!!

The 4 Cabaleros! Ole!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 18:41 #1795 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη,

1) Για καγιάκ είναι σαν αεροπλανοφόρο. Δηλαδή, πολύ σταθερό αλλά και πιο δύσκολο στο κουπί (αντίταση). Μέχρι 6 μίλια (Πηγ.Ελα) καλό. Για παραπάνω κουραστικό. Για συρτή επίσης κουραστικό.

2) Δοκίμασε με κανένα καγιάκ να δείς πως αισθάνεσαι, γιατί μπορεί να μην είναι όπως τα φαντάζεσαι.

3) Διάβασε παληότερα άρθρα για να καταλάβεις δυσκολίες, τι πρέπει να προσέχεις, κλπ..

Σου στελνω ΠΜ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 19:05 #1796 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
δες και το marauder απο τα cobra λιγοτερα κιλα 24.5 4.34 μηκος 79 πλατος φτιαγμενο για ψαρεμα στα ιδια λεφτα περιπου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 19:15 #1797 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

sotirisk έγραψε: δε και το marauder απο τα cobra λιγοτερα κιλα 24.5 4.34 μηκος 79 πλατος φτιαγμενο για ψαρεμα στα ιδια λεφτα περιπου

Με αυτο έχω την αίσθηση οτι θα κερδίσω σε ταχύτητα και θα χάσω σε σταθερότητα , δεν είμαι και γνωστης βέβαια αλλα έτσι μου κάθεται στο μυαλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 19:29 #1798 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φυσικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 21:46 #1799 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια χαρα σ όλους, μετα λύπης αντώνη οι φωτογραφίες δεν βγήκαν αφού δεν ήξερα την χρήση της.Αστα έσκασα πήγα σπίτι να τισ δείξω σε κάτι φίλους και βγήκε μόνο μία ,την επόμενη φορά όμως...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 21:56 #1800 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δε πειράζει, καλά να μαστε και θα βγάλουμε άλλες!:bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.487 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection