× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/05/2011 12:53 #1801 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γειά σε όλη την παρέα,

επιτέλους πήρα το καινούριο εργαλέιο και θα μπορώ να ακολουθώ κι εγώ.
f n dive cobra στην πιο απλή έκδοση 650 Ευρο Χ 12 άτοκες!.
Γιάννη με όλο το θάρρος και αντικεμενικά ειναι το μοναδικό που πιστευω θα σε καλυψει σε σταθερότητα για το ψάρεμα μιας και αυτό που θές είναι σταθερότητα και όχι ταχύτητα.....
όπως λέει και ο Σωτήρης αν θέλεις κατι πιό γρήγορο παρε το marauder - εγώ δέν έβγαινα οικονομικα -.

μφχ Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 12:58 #1802 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλορίζικο και καλοτάξιδο,:clapping:
να το χαρείς και να το ευχαριστηθείς,

ελπίζω να πήρες και τα παρελκόμενα σωσίβιο κλπ.

καλές βόλτες και καλά ψαρέματα!:hat9: :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 13:23 #1803 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimitris έγραψε: γειά σε όλη την παρέα,

επιτέλους πήρα το καινούριο εργαλέιο και θα μπορώ να ακολουθώ κι εγώ.
f n dive cobra στην πιο απλή έκδοση 650 Ευρο Χ 12 άτοκες!.
Γιάννη με όλο το θάρρος και αντικεμενικά ειναι το μοναδικό που πιστευω θα σε καλυψει σε σταθερότητα για το ψάρεμα μιας και αυτό που θές είναι σταθερότητα και όχι ταχύτητα.....
όπως λέει και ο Σωτήρης αν θέλεις κατι πιό γρήγορο παρε το marauder - εγώ δέν έβγαινα οικονομικα -.

μφχ Δημήτρης


Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε , καλές θάλασσες να έχεις να το χαρείς.
Έχεις pm.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 15:05 #1804 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Eυχαριστώ για τα καλορίζικα!

πώς βλέπω το pm?

Απο παρελκόμενα δέν πήρα τίποτα ακόμα, όμως θα πάρω ένα σωσίβιο που φουσκώνει αυτόματα περιπου 50 e και 1 πλατοκάθισμα.
Το πλατοκάθισμα μου το δίνει 35 Ευρο, είναι καλή τιμή?

Κουπί μου δώσανε ένα σπαστό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 15:16 #1805 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimitris έγραψε: Eυχαριστώ για τα καλορίζικα!

πώς βλέπω το pm?

Απο παρελκόμενα δέν πήρα τίποτα ακόμα, όμως θα πάρω ένα σωσίβιο που φουσκώνει αυτόματα περιπου 50 e και 1 πλατοκάθισμα.
Το πλατοκάθισμα μου το δίνει 35 Ευρο, είναι καλή τιμή?

Κουπί μου δώσανε ένα σπαστό

Πας πάνω αριστερά που λέει "Ο χώρος μου" κλικάρεις και επιλέγεις "Μήνυμα". Τα υπόλοιπα οι ειδικοί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 15:45 #1806 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimitris έγραψε: Eυχαριστώ για τα καλορίζικα!

πώς βλέπω το pm?

Απο παρελκόμενα δέν πήρα τίποτα ακόμα, όμως θα πάρω ένα σωσίβιο που φουσκώνει αυτόματα περιπου 50 e και 1 πλατοκάθισμα.
Το πλατοκάθισμα μου το δίνει 35 Ευρο, είναι καλή τιμή?

Κουπί μου δώσανε ένα σπαστό


Αντε με γεια και καλες βολτες φιλε μου!Και εγω μεσα στο μηνα θα παρω το πρωτο μου καγιακ.Απλα περιμενω ακομα να μου στειλουνε τον καταλογο με τις τιμες απο το cannibals.gr
Εσυ απο που το αγορασες το καγιακ?Ελλαδα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 16:55 #1807 από dimitris
Απαντήθηκε από dimitris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
φίλε ¨'Ακη
το πήρα απο το escape , το είχα δει στην έκθεση natex και μου είχε κάνει εντύπωση.
escape24.gr,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 17:13 #1808 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η τιμή για το κάθισμα είναι καλή,
το σωσίβιο που θέλεις να πάρεις νομίζω δεν είναι το κατάλληλο,
στο καγιάκ θα βρέχεσαι πολύ εύκολα, δηλαδή πάντα θα είναι φουσκωμένο,

θα πρότεινα να πάρεις ένα γιλέκο ή φορετό σαν μπλούζα αμάνικη όπως έχουμε όλοι,
το οποίο στην πραγματικότητα είναι πλευστικό βοήθημα και όχι σωσίβιο,
και μιας και το συζητάμε, έχω ένα της GUL που είναι εντελώς καινούργιο και το πουλάω,
αν σ ενδιαφέρει στείλε πμ με τηλέφωνο, ή όποιος άλλος ενδιαφέρεται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 17:36 - 10/05/2011 17:37 #1809 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:wav: Βρέ, Καλώς τους Νέους Φίλους μας.:tr_hi:

Ακη καλώς ήρθες και με γειά! Πές μας 2 λόγια για σένα (αν θές) οπως πόσων χρονών είσαι, αν εχεις εμπειρία με καγιάκ, πόση αν ναί, που θές να το ρίχνεις, τι ψαρέματα να κάνεις... οτι θες.

ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ! Καλοτάξιδο! :wav:

Αν είσαι άπειρος, Προσοχή. Μην βιαστείς.!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/05/2011 17:38 #1810 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά καλωσορίσατε στην αρρώστια και καλώσ να την κολλήσετε να οργανωνόμασστε σιγά σιγά.Ο Αντώνης έχει πολύ δίκιο ξέρει από βρεξίματα... Αντωνη από κίνα θέλω την βοήθεια σου για φορητό βυθόμετρο έχει συζητηθεί αν ναι τι σελίδα αν όχι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.474 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection