× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

07/05/2011 11:57 #1771 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς. ΣΕλ 122 στο τέλος και σελ125 αρχή.

Ρίξτε μια ματιά. :yahoo: :yahoo: Βοηθάει..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2011 12:17 #1772 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Αντώνη δάσκαλε, εκπαιδευτή-παιδευτή
είσαι ο πατέρας μας τέρας τέρας τέρας μας:tease: :tease: :heart: :give_rose:

πάντως παιδίά δε ξέρω τι έλεγαν για σήμερα τα καιράδικα
αλλά σε Γαλάτσι Ηράκλειο Κέντρο που κινήθηκα σήμερα έχει απίστευτο αέρα και ψύχρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2011 17:02 #1773 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα στην ωραία σας παρέα , σήμερα πέρασα απο ενα μαγαζί με Ειδη αλιείας και είδα ενα καγιάκ που είχε έτοιμο για ψάρεμα . Το σκέφτομαι γιατί η βάρκα μου δεν είναι πολυ κοντά , έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει jigging με καγιάκ θέλω να πω βολεύει ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2011 18:06 #1774 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Γιάννη!

Τόχω δοκιμάσει 2-3 φορές χωρίς αποτελεσμα. Σαφώς μπορείς. Φαντάζομαι όμως απο βάρκα λόγω χώρου και ύψους, θα βολεύει σημαντικά περισσότερο.

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2011 18:26 #1775 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου Αντωνη , αυτο που ενδιαφέρει είναι αν μπορείς να κανείς τις κινήσεις του Jigging καθισμενος . Short long κτλ..... Λέω αύριο που θα πάω για ψάρεμα να το δοκιμάσω στο φουσκωτό να κάνω Jigging καθιστος . Αν μου αρέσει πάντως θα πάω για αγορές !!!! Έχει πολλα πλεονεκτήματα το καγιάκ στο Jigging .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2011 19:57 #1776 από jgenitsaris@yahoo.gr
Απαντήθηκε από jgenitsaris@yahoo.gr στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μόλις γύρισα απο βολτούλα με kayak στη Χαλκιδική! Απόλαυση, ξεμούδιασα! Να σας ξαναπώ πόσο ωραία εμπειρία είναι να ακούς μουσικούλα ενώ κάνεις kayak.
Εγώ βρήκα τη χαρά μου με αυτό το αδιάβροχο mp3player.
Τσεκάρετέ το!!!!! :pleasantry: www.bspecial.gr/product/aqua-mp3-player

:non_banana2
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2011 21:15 #1777 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλό καλοκαίρι σόλους.Σημερα πραγματοποιηθηκε η συνάντηση των τεσσάρων στο καβούρι υπο τισ οδηγίεσ συμβουλεσ του αντώνη,ο οποιοσ ειναι θαλασσολυκος Ηταν υπεροχη η μέρα τρελλη λιακάδα με ελαφρύ κυματάκι.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και ελπίζω να γίνουμε περισσοτεροι ΚΕΕP ON PADDLING

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2011 22:23 #1778 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
παιδια σας ζηλευω απο του χρονου που θα οργανοθω πληρως και θα μαθω και το καγιακ καπου θα σας πετυχω.
αντωνη καλοταξιδο το καινουργιο καγιακ πως τα πηγες για πρωτη φορα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2011 22:37 #1779 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτο΄δεν ηταν καγιακ ηταν ο ιπποτησ της ασφαλτου ρε σωτηρη εγω εκανα κουπι και ο αντωνησ σταυροπόδι τον πήγαινε το κύμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2011 09:38 #1780 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.

Επιτέλους!

Πραγματοποιήθηκε μια πολυκαγικοσυνάντηση!

Παρόντες 4 Καμπαλέρος με 2 κίτρινα OCEan, 1 Rainbow πρασινοπολύχρωμο, 1 Hobie κόκκινο.:yes:

Καί οι 4 ήταν υπέροχοι.:yes3:

Ο Αντώνης με το καινούργιο του σκάφος που εκτός απο πανέμορφο, έσκιζε τα νερά (αν κατάφερνες να κρατηθείς επάνω) απίστευτα εύκολα. Εμοιαζε μεταξύ ινδιάνικης πιρόγας και εξωτικού κανώ.

Ο Μιχάλης ο Windows με την χαλαρότητα του καφέ και την καινούργια του σκαφάρα που φαίνεται ιδανική για ψάρεμα. Το μόνο του πρόβλημα ήταν ότι το κάθισμα δεν έχει χερούλια για να ξεκουράζονται τα χέρια και το σκάφος δεν διαθέτει ψυγείο για παγάκια για τον φραπέ και τις μπύρες.

Ο Αντώνης ο Καραό, και αυτός με το καινούργιο Super σκάφος σαν του Μιχάλη, εξοπλισμένο με Σοναρ, Ραντάρ, πυξίδα, κλπ. Το GPS το κρατούσε πάνω του, για άμεση μέτρηση ταχύτητας. Μας είπε οτι στα επόμενα σχέδιά του είναι η εγκατάσταση μικρού μετεορολογικού σταθμού, καθώς και "αυτόματου πιλότου". Πατεντιάρης και ερευνητής, νομίζω οτι θα κάνουμε καλό ντουέτο καθότι και συνάδελφοι επαγγελματικά.

Καί τέλος εγώ, ο γνωστός.."Κινέζος" .

Παιδιά σας ευχαριστώ για την παρέα και την βόλτα, ήταν πολύ όμορφα και, μακάρι να το ξανακάνουμε σύντομα.

Αντώνης Ο, επιτέλους! Γίναμε τέσσερεις.:yahoo: :yahoo: :yahoo:

Φωτογραφίες το απόγευμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI), kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.470 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection