× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/09/2010 21:07 #1151 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οι κοντοχωριανοι μας τα βγαζουνε και με jig!!!! :good:
kayak fishing israel tuna by shay herman
tuna 8.3 kg in jiging

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2010 01:58 #1152 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          Δηλαδη εμεις τωρα,ενα πραμα,...αστο καλυτερα,αστο.Να κουβαλαμε και το σκαφος μαζι,και μολις εντοπισουμε το 'γλεντι'να κατεβαζουμε τα καγιακ και να ...ψαρευουμε με καγιακ.ΟΧΙ._ :yes:
          speleanthrope  ετοιμος ο σωληνας για το ζωντανο.Μενει μονο να μπορουμε να τον γεμιζουμε  :search:
          Αντωνη Καντιδακη αν σου πω που κολλησα με το πανι .....στο γαζωμα.Πανι απο αλεξιπτωτο(εφεδρικο) πολυ μαλακο και δεν μπορω να το ραψω.....ευθεια. :lol2:
          Τελικα εκεινη η ιδεα καγιακοσυνευρεσης δεν?Κριμα.
          Νομιζω τελικα οτι στον μονο που αρεσε η ιδεα του big game ψαρεματος ειναι ο ...σκυλος μου.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2010 22:33 #1153 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς σας βρήκα, σήμερα ανακάληψα το νήμα, μόλις τελείωσα και τις 116 σελίδες ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και ιδιαίτερα τον Αντωνη τον κόκκινο, (πολυ συνεισφορά στο νήμα-και οι άλλοι βεβαια άξιοι..) .
Τέλος πάντων πολύ χαίρομαι που ανακάλυψα και άλλους άρρωστους στην Ελλάδα με καγιακ-ψαρεμα, μέχρι τώρα ότι επαφές και ανταλλαγες απόψεων έκανα ήταν με εξωτερικό, το ίδιο και η πληροφόρηση.
Εγώ κόλλησα το μικρόβιο περίπου δυο χρόνια πρίν αλλα ασθένησα σοβαρα 1.5 χρονο πρίν όταν και αγόρασα το δικό μου καγιακ-μαραν απο Αμερική.Απο τότε αν και έκανα αρκετα ριξίματα σε διαφορετικές συνθήκες μελετώντας τις αδυναμίες του έχω επιδοθεί σε εντατικο customisation έτσι ωστε να το προσαρμόσω στις ανάγκες μου μελετωντας κυρίως λύσεις εφαρμοσμένες σε άλλους τυπους καγιακ (σκληρα) και προσπαθώντας να διατηρήσω την φιλοσοφία του κατασκευαστη του δικού μου .Αποτέλεσμα να μην το έχω ακόμα ευχαριστηθεί πολύ στη πράξη ( αφου είνα στο εργαστήριο :cray: )αλλά στηνω την υποδομή για εντατικές και πολλαπλές χρησείς στο μέλλον :victory:

Φωτογραφίες ερχονται συντομα..

Χάρηκα και πάλι που σας βρήκα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2010 00:05 #1154 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βαγγελη καλως ορισες στην  παρεα μας, που οσο παει και μεγαλωνει!
Καταρχην να σου ευχηθω περαστικα και παντα σιδερενιος.
Τωρα οσο αφορα τα καγιακοψαρεματα εδω ειμαστε και θα τα λεμε.
Απο που εισαι και σε ποια περιοχη ψαρευεις? Με τι τεχνικες?
Αναμενουμε οποσδηποτε φωτογραφιες απο το σκαρι σου. Ακουγετε ενδιαφερον!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2010 02:48 #1155 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Βαγελλη γεια  :bye: και περαστικα σου!!!Ηασθενεια σου εχει ηδη μεταδοθει πλεον.Ηκαταστασημας χαρακτηριζεται ως μη αναστρεψιμη.
      Για μενα ειπες τη μαγικη λεξη , εργαστηριο.Τα αλλα θα τα βρουμε στη πορεια με ορτσα το καιρο. :yes3: :yes3:
      Στεφανε ασε τα καλωσορισματα και τους σωληνες και αντε να βγαλουμε κανα γοφαρι. :beee: :dirol: :victory:                                                                                       
                                                       

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2010 22:46 #1156 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βαγγέλη Καλώς ήρθες!! :tr_hi: :clapping: :yahoo:


Τι ήταν ο αρχικός τύπος του σκάφους σου; Στείλε μας κάποια φωτό ή, κάποιον σύνδεσμο στο διαδίκτυο να το δούμε....

Αντε με το καλό, να τα λέμε..

Χαιρετισμούς,

Αντώνης Ο, αντε να βρεθούμε... :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2010 23:15 #1157 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νικολή, Αντώνη Ζου, Δημήτρη Πατεράκη,

εχω προσπαθήσει επανηλλειμένα να σας προσθέσω στους "Φίλους" αλλά δεν τα καταφέρνω. Δεν σας αναγνωρίζει το σύστημα γα να στείλω "αίτημα". Παρακαλώ προσπαθήστε εσείς με μένα να με κάνετε "Φίλο" εδώ.

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2010 23:53 #1158 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Νικολή, Αντώνη Ζου, Δημήτρη Πατεράκη,

εχω προσπαθήσει επανηλλειμένα να σας προσθέσω στους "Φίλους" αλλά δεν τα καταφέρνω. Δεν σας αναγνωρίζει το σύστημα γα να στείλω "αίτημα". Παρακαλώ προσπαθήστε εσείς με μένα να με κάνετε "Φίλο" εδώ.

Αντώνης

προσθεσε απο εδω τον Αντωνη Ζου... www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...rid=12557&Itemid=147
Θα προσπαθησω να σου βρω και τουs αλλουs φιλουs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 08:54 #1159 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Νικολή, Αντώνη Ζου, Δημήτρη Πατεράκη,

εχω προσπαθήσει επανηλλειμένα να σας προσθέσω στους "Φίλους" αλλά δεν τα καταφέρνω. Δεν σας αναγνωρίζει το σύστημα γα να στείλω "αίτημα". Παρακαλώ προσπαθήστε εσείς με μένα να με κάνετε "Φίλο" εδώ.

Αντώνης

Μόλις γιναμε φιλαράκια!!!  :crazy: :crazy:

Καλή εβδομάδα σε όλους!!! Πανέμορφα ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει.
Χτες βγήκα για καγιακοβόλτα και ήταν υπέροχα. Ποιος να μου το λεγε ότι τέλος Σεπτεμβρίου εγώ θα πλατσουρίζω.
Έριξα και τη συρτούλα μου αλλά την ώρα που βγήκα (09:00) τα τονάκια μου είχαν εξαφανιστεί.
Δεν πειράζει, άστα να μεγαλώσουν και άλλο λίγο. :dirol: :dirol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 09:44 #1160 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέρα.


Πόσο αέρα είχε Αντώνη; Πόση ώρα έκανες συρτή; Με τι δόλωμα καί  πόσο μεγάλο;

Χαιρετισμούς

Αντώνης Ο..άλλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.430 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection