× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

22/09/2010 16:44 #1131 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: :tr_hi: :tr_hi: φίλε Δημήτρη,

περαστικά, με το καλό να ξαναπιάσεις κουπί! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2010 17:24 #1132 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σορυ ρε παιδιά με παρεξηγήσατε  :rofl: !!! Για συρτή για τόνους, από σκάφος, από το καγιάκ κανένα μελανούρι μόνο !!! αν και ελπίζω αν ξαναπιάσω κουπί να τσακίσω τα τονάκια. Η ταχύτητα του καγιάκ είναι ιδανική για τέτοια συρτή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 12:22 #1133 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη καλώς μας ήρθες!  :bye: :yes3: :yahoo:

Ωραία, με το καλό ν'αυξάνουμε και την ομάδα και τις εμπειρίες..

Πού μένεις; Που κάνεις συνήθως καγιάκ; Πόσα κιλά είναι; Πόσο κοστίζει; Πόσο χρόνο κάνεις να το δέσεις- λύσεις; Πως πάει με αέρα; Πόσο σταθερό είναι; Ε΅χεις δοκιμάσει πλαστικά; Αν ναί, τι θάλεγες σε σύγκριση και με ποιό;

Μούχει κάνει και μένα "κλίκ" αυτό.. Αντε, καλά πούρθες, να μάθουμε.. Ασε που μας ενδιαφέρει και η συρτή...

Δημήτρη Κουζούπη, διόρθωσε σε παρακαλώ την λίστα με τα περιεχόμενα πιό πάνω..Πάλι μπερδεύτηκε να πάρει η ευχή... :rtfm: :rtfm: Είναι κάπως ψυχοβγαλτικό το γράψιμο μεγάλων κειμένων στις απαντήσεις.. Με πετάει έξω, μου αλλάζει θέση στο κείμενο, κλπ..

Ευχαριστώ,
Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 12:43 #1134 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
βλεπω οτι το θεμα που εχει δημιουργηθει με τις απαντησεις δλδ οτι οταν γραφουμε καποια απαντηση το κειμενο ανεβοκατεβαινει κ γενικα ο σενσορας δεν παραμενει σταθερος κ απο καποιο σημειο κ μετα στο κειμενο δεν τον βλεπουμε καθολου καθως ουτε το κειμενο που γραφουμε διοτι μας βγαζει ψηλα στην σελιδα.
δημητρη με την ευκαιρεια των νεων σου καθηκοντων γιατι δημιουργειτε αυτο ? υπαρχει λυση η θα πρεπει να μαθουμε να ζουμε με αυτο ?
εγω νομιζα οτι εφταιγε το καρουλι μου το λαπ τοπ κ το εχω ξευτηλισει στη ν βρισια το αμοιρο ενω τελικα δεν φταει.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 13:25 #1135 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη κοιτα αν ειναι ενταξει το κειμενο σου γιατι ειναι λιγο μπερδεμενο!Εκανα οτι μπορουσα.Αν θελειs κατι μου λεs!
Nασο πραγματι κυριωs αν το κειμενο ειναι λιγο μεγαλο παρουσιαζει αυτο το προβλημα!Θα το αναφερω στη διευθυνση!!!χαχααχχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 17:31 #1136 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη,

σ'ευχαριστούμε πολύ. Πολύ καλά.

Τώρα, αν μπορούσες να κόψεις και τα 31,32,33,34 και να τα μεταφέρεις στην σελ.57 στο θεμα ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ (ΛΙΣΤΑ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ.  Σελίδα 57, θα ηταν επίσης πολύ καλό. Αν είναι όμως να σου βγεί η πίστη, άστο, και θα το ξαναγράψω απο κάτω εγώ.

Σ'ευχαριστούμε. :ok: :thank_you2: :air_kiss: :thank_you2:


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 17:35 #1137 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ Καγιάκερς, Ετοιμαστείτε!!  :clapping: :clapping: :clapping:

Βγείτε αυτές τις μέρες βραδάκι με το Φεγγάρι. Είναι Μαγεία!!  Σάββατο, Κυριακή, πέφτουν οι αέρηδες!!

Κάντε καγιάκ με το φεγγαράκι καί, δοξάστε τον Θεό και την Φύση...

Με, η, χωρίς ψάρεμα.. Μπείτε μέσα. 

Αυτές τις μέρες μάλιστα, με το που πιάνει ηλιοβασίλεμα, βγαίνει το Φεγγάρι..

Ορμάτε  και, βγάλτε και καμμιά φωτό να αρχίσουν να το θέλουν και  οι δικοί σας...

Μόνο προσοχή, νάχετε και κάποιο φωτάκι, γιατί κυκλοφορούν σκάφη και, δεν θέλουμε να μας πατήσουν.. Μπορείτε να προμηθευτείτε απο κατάστημα ναυτιλιακών η, ψαρικών, κόκκινο αναλάμπον φωτάκι για παραγάδια, είναι σαν φακός χειρός, το στηρίζετε πρόχειρα με κάποιο δέσιμο, είναι καλά αδιάβροχο, κοστίζει 5Ε και έχει εμβέλεια>300μ.

Αντεεεεεε    :yahoo: :yes3: :yahoo: :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 18:00 #1138 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Δημήτρη,

σ'ευχαριστούμε πολύ. Πολύ καλά.

Τώρα, αν μπορούσες να κόψεις και τα 31,32,33,34 και να τα μεταφέρεις στην σελ.57 στο θεμα ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ (ΛΙΣΤΑ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ.  Σελίδα 57, θα ηταν επίσης πολύ καλό. Αν είναι όμως να σου βγεί η πίστη, άστο, και θα το ξαναγράψω απο κάτω εγώ.

Σ'ευχαριστούμε. :ok: :thank_you2: :air_kiss: :thank_you2:

Πρακαλω Αντωνη!
Νομιζω καπωs εφτιαξα και αυτα που ζητησεs!!!
Να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 19:00 #1139 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Δημήτρη καλώς μας ήρθες!  :bye: :yes3: :yahoo:

Πού μένεις; Που κάνεις συνήθως καγιάκ; Πόσα κιλά είναι; Πόσο κοστίζει; Πόσο χρόνο κάνεις να το δέσεις- λύσεις; Πως πάει με αέρα; Πόσο σταθερό είναι; Ε΅χεις δοκιμάσει πλαστικά; Αν ναί, τι θάλεγες σε σύγκριση και με ποιό;

Μούχει κάνει και μένα "κλίκ" αυτό.. Αντε, καλά πούρθες, να μάθουμε.. Ασε που μας ενδιαφέρει και η συρτή...


Ευχαριστώ,
Αντώνης

Πολλές ερωτήσεις θα τις πιάσω μία μία
Μένω Βούλα, και το ρίχνω όταν μπορώ στην Βούλα και παντού στις διακοπές.
Ζυγίζει περίπου 15χγρ.
Το πάρει πριν από 5 χρόνια αν θυμάμαι καλά 500 -600 euro.
Παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση (το καθαρίζω μετά μανίας) και προσέχω ιδιαίτερα την άμμο. Παρά τα χρονάκια του παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση με εξαίρεση τον εσωτερικό πάτο που είνα σαν παιδικό φουσκωτό στρώμα και έχει παραμορφωθεί γιατί μία φορά τον φούσκωσα υπερβολικά. Δεν ενοχλεί όμως. Επίσει έχει μερικές γρατζουνιές στην γάστρα που μπορεί να χρειαστούν μπάλωμα κάποια στιγμή.
Απαιτεί περίπου 15 λεπτά για στήσιμο - μάζεμα + το πλύσιμο στο σπίτι (θέλει χρόνο το άπλωμα γιατί έχει πολλά σημεία που κρατάει νερά) το φούσκωμα είναι πανεύκολο γιατί έχει ένα περιμετρικό μπαλόνι (με 2 θαλάμους) αλλά σε συνδυασμό με το εξωτερικό "πανί" όλο το ενδιάμεσο κενό δημιουργεί πλευστότητα
Με τον αέρα έχει λίγι πρόβλημα μόνο όταν είναι στο πλάϊ γιατί έχει μεγάλη επιφάνεια και σε παρασύρει. Το αντισταθμίζει όμως με την αντίσταση που έχεις όντας βυθισμένος αρκετά στο νερό σε σχέση με τα sit on top.
Επίσης επειδή είναι σχετικά κοντό (3,5μ) με τον αέρα κατάπλωρα ττρώω αρκετό νερό. Το έχω δοκιμάσει για λίγο σε 4-5Β και πήγαινε αρκετά καλά.
Σταθερότητα !!! είναι το μεγάλο του προσόν δεν υπάρχει περίπτωση να πέσεις στο νερό με τίποτα είναι αρκετά φαρδύ από κάτω + του ότι τα μπαλόνια είναι περιμετρικά και εγώ κάθομαι σχεδόν στο νερό (παρεμβάλεται ένα φουσκωτό στρωματάκι για ακαμψία) το κέντρο βάρους είναι σχεδός στην επιφάνεια.
Από ταχύτητα εκεί υποφέρει, υπολογίζω κατα μ.ο. 3 - 3,5 knots. Πέρισυ πήγα από Φοινικούντα στην Σχίζα (3μίλια) και έκανα 1 ώρα και 15 λεπτά με 4 -5 στάσεις των 5 λεπτών περιπου. Για λίγο πιάνει και τα 4,5knot νομίζω αλλά έχει αρκετή αντίσταση και κουράζει. Μετά από κάθε κουπιά πάει για 2-3μ και φρενάρει σιγά σιγά σε αντίθεση με τα πλαστικά.
Έχω δοκιμάσει το prowler 15 και το  malibu II. Το prowler πάει σαν πύραυλος και με τεράστιους χώρους για ψάρεμα. Λόγω συνήθειας όμως από το δικό μου νοιώθω συνέχεια ανασφάλεια και ότι θα τουμπάρω,α λλά η πλεύση του είναι απόλαυση. Το malibu είναι διπλό και αρκετά ευχάριστο και στην βόλτα.
Πάντως δεν το μετανοιώνω κυρίως γιατί μπορώ και το παίρνω παντού. Σκεφτείτε ότι πέρισυ το είχα στο πορτμπαγκαζ μαζί με μια τεράστια σκηνή (8ατόμων) και μου έμενε και λίγος  χώρος (σε ΙΧ).
Επίσης αν έχεις παιδιά (όπως εγώ) έχει το τεράστιο πλεονέκτημα ότι παίζουν (ανεβαίνουν πάνω και κάνουν βουτιές κ.λπ.)  χωρίς τον κίνδυνο να γλιστρήσουν και να χτυπήσουν σε κάτι σκληρό.
Επίσης επειδή κάπου αναφέρθηκε, όταν θέλω να ξεπιαστώ μπορω και κρεμάω τα πόδια από έξω.
Ξέχασα το άλλο μοιονέκτημα που βλέπω σε σχέση με τα πλαστικά, είναι ότι το κάθισμα δεν είναι τόσο σταθερό και κουράζει πιο γρήγορα.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2010 19:02 #1140 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Επίσης ξέχασα να πω ότι το εμπρός και πάνω μέρος, είναι με φερμουάρ και το καλοκαίρι το έχω ανοιχτό. Αν και σε καιρό βολεύει να το κλείνεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.499 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection