× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/10/2010 21:52 #1191 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σφάλμα βάσης δεδομένων
Παρακαλούμε ξαναπροσπαθήστε. Αν το σφάλμα ξαναεμφανιστεί, αναφέρετέ το σε έναν διαχειριστή.

Πίσω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2010 00:58 #1192 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
  Αntonis Zou  η πρόταση σου είναι καταπληκτική.Αν ήθελα μηχανή θα έπαιρνα το φουσκωτό μου.Αν ήθελα πανί το παραπέντε μου.Τώρα που θέλω να κερδίζω λίγο χρόνο ψαρέματος έπειτα απο δεκαπέντε ας πούμε μίλια και δυο-τρείς μπύρες είναι κακό για την ηλικία μου?(τι λες anton?) :dance3: :yu: :dirol:(δοκίμασε τα άσπρα φτερά για τα 'τονάκια')
        Ξέρει κανείς αν το λιμενικό κάνει δεκτό ενα φάξ αντί της κανονικής ασφάλειας λόγο απώλειας? :cray:
        Εαν οχι,πόσο παίζει το πρόστιμο?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2010 08:45 #1193 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)


        Ξέρει κανείς αν το λιμενικό κάνει δεκτό ενα φάξ αντί της κανονικής ασφάλειας λόγο απώλειας? :cray:
        Εαν οχι,πόσο παίζει το πρόστιμο?

Το καγιακ θελει ασφαλεια?
Τι εννοειs να κανει δεκτο ενα φαξ αντι τηs κανονικηs ασφαλειαs?Χρειαζεται να αποδειξειs οτι εχειs ασφαλεια!
Τα προστιμα δεν ειναι στανταρ,εξαρταται απο το καθε λιμεναρχειο.

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2010 08:47 #1194 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

  Αntonis Zou  η πρόταση σου είναι καταπληκτική.Αν ήθελα μηχανή θα έπαιρνα το φουσκωτό μου.Αν ήθελα πανί το παραπέντε μου.Τώρα που θέλω να κερδίζω λίγο χρόνο ψαρέματος έπειτα απο δεκαπέντε ας πούμε μίλια και δυο-τρείς μπύρες είναι κακό για την ηλικία μου?(τι λες anton?) :dance3: :yu: :dirol:(δοκίμασε τα άσπρα φτερά για τα 'τονάκια')
        Ξέρει κανείς αν το λιμενικό κάνει δεκτό ενα φάξ αντί της κανονικής ασφάλειας λόγο απώλειας? :cray:
        Εαν οχι,πόσο παίζει το πρόστιμο?

χαχα Σωστός ο Δημήτρης. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Εγώ απλά πλακώνομαι στο κουπί και αφήνω τις μπύρες για μετά  :spiteful: :spiteful:
Ευχαριστ'ω για τη συμβουλή για τα άσπρα φτερά. Θα το δοκιμάσω.
Αυτό που είχε κάνει εντύπωση είναι το τονάκι που είχα πιάσει στο στόμα του εκτός από το αγκίστρι είχε και ένα μικρό ψαράκι πιθανότατα αθερίνα. Σκεφτηκα μήπως είχα τσιμπίσει εγώ κατα λάθος το μικρούλικο και ήταν αρκετά δελεαστικό στο θέαμα στο τονάκι. Ίσως να δολώσω καμιά αθερίνα σε επόμενη απόπειρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2010 08:55 #1195 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Σφάλμα βάσης δεδομένων
Παρακαλούμε ξαναπροσπαθήστε. Αν το σφάλμα ξαναεμφανιστεί, αναφέρετέ το σε έναν διαχειριστή.

Πίσω

Αντωνη(Zou) εχουμε πει οτι σε ορισμενα μηνυματα θα σου βγαζει αυτο.Μη δινειs σημασια το μηνυμα σου παει κανονικα!Δεν ειναι και τοσο τραγικο φιλε μου!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/10/2010 12:03 #1196 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημεραααα!

Σημερα παω Ξυλοκαστρο ελπιζω να εχει κυνηγους ακομα,εχεται πιασει κανεναν?δεν βλεπω τιποτα στα αποτελεσματα!
Αυριο εχει δωσει καλο καιρο 1-2 μποφορ συνεφια πιστευω να πιασω καμια λαπορδα η κανενα μελανουρακι και ενα μαναλι δεν θα με χαλαγε!!
Καλα να περασετε! :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2010 12:36 #1197 από JPman
Απαντήθηκε από JPman στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:yu: :yu:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!ΕΠΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΓΥΑΚ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟ Η ΚΑΠΟΙΟ ΣΑΙΤ ΝΑ ΔΩ.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΧΤΗ. :stinker:  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2010 12:37 #1198 από JPman
Απαντήθηκε από JPman στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:shok: :shok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2010 18:07 #1199 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

:ok: Βαγγελη, να δούμε πώς θα βγει το δικό μου.


Φτιαχνεις παρόμοιο;άλλο ; λεγε..λεγε..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2010 18:30 #1200 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

- Τα πανιά και οι μηχανές με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση να κάνεις κουπί για 3-4 μίλια με συρτή και να τσιμπάει το τονάκι!!! Αν είναι να βάλω πανί ή μηχάνή γιατί να μην πάρω ένα φουσκοτώ;; Είναι σαν να έχεις ηλεκτρικό ποδήλατο. Πάμε κουπί ρε παίδες και αφήστε τις πατέντες. Πανί στα ιστιοπλοικά, μηχανή στα φουσκωτά και κουπί στα kayak!!!!!! :secret: :secret: :secret:
[/quote]

Αντώνη ζου, συμφωνω ότι καγιακ σημαινει κουπι,κουπι,κουπι. Ομως ένα πανάκι, συμπληρωματικό, (ουτως η άλλως αφου δεν νομίζω οτι οι περισσοτεροι θα μπορουν να να πηγαινουν για πολυ ώρα με τον καιρο κόντρα με πανι)
σημαίνει ότι σε κομμάτια της διαδρομής σου με τον καιρό πρυμα θα έχεις υποβοήθηση άρα οικονομία δυνάμεων ή μεγαλύτερη ταχύτητα .Εκεί είναι και η μεγάλη διαφορά με το ηλεκτρικό ή το απλο ποδήλατο που ανέφερες. Στο ποδηλατο αν κουραστείς ή σου χαλάσει ή χτυπήσεις κάνεις στο πλαι. Στην Θάλασσα ΠΕΘΑΝΕΣ (πιθανοτατα).
Τον ιδιο ακριβώς ρόλο μπορεί να παίξει μια μικρή μηχανούλα. Είναι θέμα ασφάλειας αλλα ισως και μια αφορμή να στρεσαρεις τον εαυτο σου στο όριο ή να αυξήσεις το βεληνεκές σου  ξέροντας οτι θα ΓΥΡΙΣΕΙΣ, ακόμα και αν κουραστεις,τραυματιστεις ή σε πιάσει καιρός.
Αυτός είναι και ένας λόγος που θεωρώ καταπληκτικό το συστημα με τα πετάλια του άλλου Αντώνη παρ'οτι θα συνέχιζα να δουλευω και το κουπί ..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection