× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

16/09/2010 09:43 #1101 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ρε παιδιά βλέπω τα ψαρέματα σας και ζαλίζομαι  :good: :good: :good:
Σοβαρα τώρα επειδή είμαι άσχετος με τα ψάρια μήπως έπρεπε να το ρίξω πάλι μέσα το τονάκι (300γρ.) που έπιασα; Υπάρχει κάπου ένας κανόνας που θα πρέπει να ακολουθούμε; Κανένα σχετικό post;

Τις περισσοτερες φορες δεν βγαζουμε Αντωνη  :cray: (αν εξαιρεσουμε μια ψαρια με τον Στεφανο και την Τζενη, που ηταν πολυ καλη, και κανα δυο μονοι τους ). Οσο για τα νομιμα μεγεθη κοιτα εδω www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=24102 και πατα το ¨αναλυτικα¨που ειναι σε μορφη word

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2010 21:14 #1102 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ρε παιδιά βλέπω τα ψαρέματα σας και ζαλίζομαι  :good: :good: :good:
Σοβαρα τώρα επειδή είμαι άσχετος με τα ψάρια μήπως έπρεπε να το ρίξω πάλι μέσα το τονάκι (300γρ.) που έπιασα; Υπάρχει κάπου ένας κανόνας που θα πρέπει να ακολουθούμε; Κανένα σχετικό post;

Τις περισσοτερες φορες δεν βγαζουμε Αντωνη  :cray: (αν εξαιρεσουμε μια ψαρια με τον Στεφανο και την Τζενη, που ηταν πολυ καλη, και κανα δυο μονοι τους ). Οσο για τα νομιμα μεγεθη κοιτα εδω www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=24102 και πατα το ¨αναλυτικα¨που ειναι σε μορφη word

Σπηλιανθρωπε το link δεν δουλευει. Αν έχεις το word μπορείς να το στείλεις στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. γιατι θα βγω για συρτές το ΣΚ και δεν θέλω να καταστρέψω τον υποθαλάσσιο πολιτισμό  :crazy: :crazy:
Αυτή την εβδομάδα θα δοκιμάσω με 2 καλάμια και ο Ποσειδώνας βοηθός!!! :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 00:06 #1103 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          antonisZou  θα πας για κουπι,η για ψαρεμα?Αν τα 3μιλια  ταχυτητας δεν αποτελουν θεμα ,τοτε καντο.Αν ομως πας αργα ,χαλαρα,δεν ειναι κακη ιδεα να εκανες μονο ενα καλαμι και αυτο με φυλακα και νωπο.
               
          Στεφανε χαθηκαμε βρε.Αντε να κανουμε κατι καλο.Εχουμε πει καποιες ιδεες με το Σακη αλλα βγαιναν ακριβες, να το δουμε ομως ολοι μαζι.   

                                                                                                                  Μητσος
                                         

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 00:19 #1104 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε και αγαλιάσθε!

Θανάση σ'ευχαριστώ πολύ για το σχεδιάκι. Πολύ καλό το τερατάκι :lol2: :lol2: :lol2:
Γενικά κάνω πολλές φορές συρτή με 2 καλάμια, και με στροφές, χωρίς πρόβλημα. Οχι όμως με 4Β. Εκει, μόνον ίσια και αυτό σχετικό. Αν κόψω ταχύτητα, ακόμα και στην ευθεία,...το αποτέλεσμα είναι κοκορέτσι πετονιές..

Τα πτερύγια των πεταλιών, δεν παίζουν τον ρόλο καρίνας, γιατί είναι εύκαμπτα. Σε ιστιοπλοια όμως είτε πλαγιοδρομώντας είτε όρτσα, βοηθούν πρακτικά, παίζοντας ενα μικρό ρόλο καρίνας, δοκιμασμένα.

Χαιρετισμούς,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 00:26 #1105 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά, εχω προσπαθήσει πολλές φορές να σας βαλω στην 'λίστα των φίλων', αλλά δεν το καταφέρνω.. Θέλει ακόμα δουλειά και φτιάξιμο η ιστοσελίδα..

Αν μπορείτε να το κάνετε εσείς πιο εύκολα, κάντε το, πολλές φορές δουλεύει περίεργα..

Τι θα γίνει με την ταβέρνα την Τετάρτη; Θάρθει κανένας; εγώ θα πάω (πρώτα ο Θεός).. Αντε ντέε.

Γιάννηηηη..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 11:29 #1106 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

          καλημερα σε ολους    :bye:
anton  εχεις καρινα στο σκαφοςσου  ναι  η  ου ?εχω μια διαφωνια με το speleanthropo για το αν τα πηδαλια προωσης που εχει το σκαρι σου λειτουργουν σαν καρινα.

Δημητρη για δες και αυτο για το πανακι σου μπας και παρεις καμια ιδεα www.baloghsaildesigns.com/videos.html

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 12:27 #1107 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συνάδερφοι προσοχή.

Τα Καγιάκ είναι γνωστά οτι κινούνται ήσυχα, μα, πολύ ήσυχα!!

Προσέξτε τι έγινε πιο κάτω. Είναι πραγματικό, συνέβη στην Αλάσκα, πρίν 2 βδομάδες.

Τέτοια εποχή, πλήθη ρέγγας, μαζεύονται σε περιοχή της Αλάσκας, ακολουθούμενα, απο πολλούς θηρευτές. Την ώρα λοιπόν, που κάποιος ανέμελος συνάδερφος έκανε την βόλτα του στην πανέμορφη περιοχή, μία φάλαινα ανέβαινε απο το βάθος προς τα πάνω, για να καταπιεί μια μεγάλη μπουκιά ρέγγες.

Ετσι, ο φίλος μας βρέθηκε στην αγκαλιά τους!!!

Θανάση, προσοχή.! Μπορεί στην λίμνη να μην έχει, αλλά τα Σύβοτα, μοιάζουν.... :tease: :tease:

www.kayakanglermag.com/blog/editors-angl...runch-and-munch.html
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 15:39 #1108 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!!Κυριακη το προγραμμα εχει συρτη για λαπορδες ο καιρος απο οτι ακουσα θα ειναι καλος.Για το ψαρεμα της λαπορδας μηπως ειναι καλυτερα αντι για καλαμαρι ροδελες να βαλω γονο καλαμαριου ολοκληρο?Λεω να δοκιμασω και με το Yo-zuri Hydro Squirt R834.
Μπορει καποιος να μου ανεβασει ενα σχεδιο για το πως περιπου ειναι η συρτη με μολυβι φυλακα? :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 15:51 #1109 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νίκο καλησπέρα,
Αν θες ένα μικρό μυστικό παίξε καλύτερα με γαυρο και ολόκληρο αν είναι μεγάλος κόψε το κεφάλι του μόνο.
Δες του και την ουρά με μία θηλιά για να μη στον πάρει...
Εγώ τις μεγαλύτερες επιτυχίες και σε αριθμό και σε μέγεθος έτσι τις είχα...
και ο γόνος βέβαια που αναφέρεις είναι μια χαρά... :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2010 18:30 #1110 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα!

Τελικα αυτο το Σαβ/Κυρ δεν παω Ξυλοκαστρο ακυρο οποτε την επομενη εβδομαδα ισως καλυτερα!
Γιωργο ευχαριστω θα δοκιμασω!Εσυ πως τις ψαρευεις? Με τι αρματωσια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.402 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection