× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

20/09/2010 18:02 #1121 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπερα στην παρεα μας  :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 02:12 #1122 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
                                      Γεια χαρα σε ολους.
      steefas  Μηπως γνωριζεις Στεφανε γιατι απαγορευτικε  το ψαρεμα στη  λιμνη πηγων αωου  για το καλοκαιρι που μας περασε?
            Μηπως  αναρωτιεσε γιατι το επετρεψαν τωρα  ξανα?  Εχει κανεις  καμια γνωμη?
      Ξερει κανεις  η  εστω  αναρωτιεται επισημα, που πηγαν τα  θηρια που υπηρχαν και πιανοταν?Γιατι τα μεγαλυτερα ψαρια που πιανονται  τωρα  ειναι εως 2,53-3,00κιλα?
      Συλλογος απο διπλανο νομο οργανωσε ψαρεμα(διαγωνισμο) . Ας μας πουν τις εμπειριες τους. :shok:
      Υπαρχει ενα στολιδι εκει πανω και καποιοι νομιζουν οτι τους ανηκει.Ισως τα παιδια μας να μπορεσουν να κανουν κουπι ελευθερα καποια μερα εκει πανω, και να μη χρειαζεται να ειναι ...παρανομοι.
        Και εγω θα ερχομουν πασια μου εκει μονο και μονο για να με.......κυνηγησουν.
                                                                                            Μητσος
      Κατι παιζει για τεταρτη .Λετε?
      Εχει λεει και φεγγαρι .μμμμμ

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 13:26 #1123 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

                                      Γεια χαρα σε ολους.
      steefas  Μηπως γνωριζεις Στεφανε γιατι απαγορευτικε  το ψαρεμα στη  λιμνη πηγων αωου  για το καλοκαιρι που μας περασε?
            Μηπως  αναρωτιεσε γιατι το επετρεψαν τωρα  ξανα?  Εχει κανεις  καμια γνωμη?
      Ξερει κανεις  η  εστω  αναρωτιεται επισημα, που πηγαν τα  θηρια που υπηρχαν και πιανοταν?Γιατι τα μεγαλυτερα ψαρια που πιανονται  τωρα  ειναι εως 2,53-3,00κιλα?
      Συλλογος απο διπλανο νομο οργανωσε ψαρεμα(διαγωνισμο) . Ας μας πουν τις εμπειριες τους. :shok:
      Υπαρχει ενα στολιδι εκει πανω και καποιοι νομιζουν οτι τους ανηκει.Ισως τα παιδια μας να μπορεσουν να κανουν κουπι ελευθερα καποια μερα εκει πανω, και να μη χρειαζεται να ειναι ...παρανομοι.
        Και εγω θα ερχομουν πασια μου εκει μονο και μονο για να με.......κυνηγησουν.
                                                                                            Μητσος
      Κατι παιζει για τεταρτη .Λετε?
      Εχει λεει και φεγγαρι .μμμμμ

Δημητρη, συμφωνω απολυτα μαζι σου και γνωριζω οτι απαγορευετε στην λιμνη το ψαρεμα, τουλαχιστον τους 11 μηνες.
Ειρωνικα πειραξα τον Θαναση. Παρεπιπτωντος ειμασταν κι εμεις στην λιμνη την Κυριακη που μας περασε.
Πάντως το τι ψαραδες ειχαν μαζευτει και το τι επιαναν δεν φανταζεσαι....
Καναμε τον γυρο τις λιμνης και πρεπει να ειδαμε πανω απο 200 ατομα.
Οσο αφορα το τζιπακι τις ΔΕΗ, γυριζε ανεμελο σαν να μην συμβαινει τιποτα.

Τωρα για τεταρτη εγω εχω πολυ δουλεια και δεν μπορω να κανονισω....





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 15:04 #1124 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδια τελικα το Σαβ/Κυρ που μας περασε επεισα τους γονεις μου να παμε Ξυλοκαστρο μονο και μονο για να ψαρεψω κυνηγους με το καγιακ.Ο ξεροκεφαλος εγω ξεχασα τα κλειδια για το καγιακ στην Αθηνα..... :treaten: :shout: :shok: :rofl:

Ειναι βλακεια η δεν ειναι? :yes: :crazy:

Ευτυχως ειχα δολωμα μαζι και ψαρεψα απ'εξω!

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 18:26 #1125 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτό ακριβώς έπαθα κι εγώ στις διακοπές με τη διαφορά οτι εγώ το είχα φορτωμένο στο αυτοκίνητο και κλειδωμένο, για να μη μου το πάρουν,
όταν πήγα να το κατεβάσω ανακάλυψα οτι είχα ξεχάσει τα κλειδιά της κλειδαριάς στο σπίτι, στην Αθήνα,

ευτυχώς που βρήκα ένα αλεν μέσα στο αυτοκίνητο και ξεβίδωσα το χερούλι και κατάφερα να το κατεβάσω, αλλιώς τζάμπα θα το έκανα βόλτες σε όλη την πελοπόννησο. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 18:30 #1126 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:rofl: :rofl:

Νίκο μας, πολλές φορές έχει γίνει το ίδιο και με μένα, αλλά δεν το λέω, λόγω ηλικίας!!... Εχει τύχει να ξεχάσω το κουπί, την θέση, δολώματα.. :tease: :tease:

Το καλύτερο είναι, να το βλέπουμε μετά, έτσι :rofl: :rofl: :rofl:

Α! Τώρα όμως, εχω πάντα σε αδιάβροχη θήκη την λίστα πραγμάτων που έχουμε δημοσιεύσει εδώ και, κάθε φορά, κάνω έλεγχο στο φόρτωμα...

Χαιρετισμούς και, Καλή και αποδοτική Χρονιά!! (εννοώ στο σχολείο, όχι μόνο στο ψάρεμα..που είσαι και πολύ καλός..)

Αντώνης, Ο..ξεχασιάρης :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 18:37 #1127 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
 
Γειά σας.

Επειδή στον προηγούμενο πίνακα είχαμε λάθος σχεδόν όλες τις σελίδες με τα θέματα, τις ξαναπαρουσιάζουμε εδώ, σωστά. Ένα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

Κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα και, σελίδες παρουσίασής τους.::

(1)  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς.  Σελίδες 61.+ 63

(2)  Καγιάκ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ Πλόων Σελ.78

(3)  ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ  Σελίδα 67

(4)  ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ) Σελ  48

(5)  ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ (ΛΙΣΤΑ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ.  Σελίδα 57
Kαι Συνέχεια στην λίστα πραγμάτων.



(6)    :bye: ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες;  Σελίδα 64

(7)  :bye:Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ.  Σελίδα 63

(8)    :bye:ΚΑΓΙΑΚ και ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ Σελίδα 76

(9)    :bye:ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ Σελ 53

(10)    :bye: Καγιάκ και ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ Σελ.79

(11)  :bye:Καγιάκ και ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ Σελ. 88-89-90

Χαιρετισμούς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2010 18:44 #1128 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω Αντωνη(δες)  :give_heart: η αληθεια ειναι οτι και εγω εχω την λιτσα στο σπιτι και οταν ετοιμαζομαι κανω εναν ελενχο!Ευτυχως σωζει απο πολλες καταστασεις αλλα πολλες φορες κατεβαινω στην παραλια μπαινω μεσα στο καγιακ και βλεπω οτι λειπει το κουπι απο την θεση του! :dance3: (δεν το εχω σημειωσει ακομα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2010 14:54 #1129 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα παιδιά,
Με ιδιαίτερη χαρά βρήκα αυτό το φόρουμ
Έκανα χρόνια συρτή αφρού και βυθού αλλά τα τελευταία χρόνια λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων τα είχα παρατήσει.
Έχω εδώ και 4 χρόνια το advanced element της φωτογραφίας,  αν και είχα βάλει στο μάτι το Prowler Trident 15 Angler. Το πήρα από τον γνωστο "Κανίβαλο". Αρχικά είθελα ένα σκάφος αποκλειστικά για ψάρεμα, αλλά και το φουσκωτό που πείρα δεν το μετάνιωσα. Για διακοπές είναι άπαιχτο γιατί γίνεται βαλιτσούλα και το πέρνω παντού. Έχω σκάσει μούρη σε απίθανα σημεία.
Το έχω φτιάξει και για ψάρεμα όμως (αν και δεν έχω βρει χρόνο να το χρησιμοποιήσω)και θα σας βάλω φωτο να δείτε.
Κάθισμα με 2 καλαμοθήκες (δικής μου κατασκευής ) και στο πίσω μέρος βάζω με γάντζους μικρό πλαστικό τελάρο με 4 καλαμοθήκες και δίχτυ από πάνω για να μην πέφτουν τα πράγματα που βάζω μέσα(άγκυρα, τρόμπα, δολώματα, αρματοσιές, μαχαίρι, τηλέφωνο, φωτογραφική, νερό κ.λπ.). Με αυτά ψαρεύω συρτούλα, καθετή και σπίνιγκ μια χαρά
Δυστηχώς ένας πρόσφατος τραυματισμός στο χέρι καθιστά (προσωρινά ελπίζω) το καγιάκ αδύνατο.
Ότι θέλετε για συρτή (κυρίως για τόνους) διαθέσιμος 
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2010 15:22 #1130 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη καλώς ήρθες στην παρέα. :give_rose:
Αλλά για τόνους με το καγιάκ θα είναι πραγματικά ενδιαφέρον.
Φαντάζομαι ότι με κανένα 10κιλο "μωράκι" θα αντικαταστήσεις κουπί και εξωλέμβια...
Εδώ το πολυεστερικό το τρικάρινο που έχω με ένα 5 αράκι και με ένα 4,5 κιλά με πήγε στο Αλιβέρι...
Εννοείται πως κάνω πλάκα...
Και πάλι καλως ήρθες στο site... :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.551 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection