× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/09/2010 01:22 #1141 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Γεια σας παιδια.
      Δημητρη Κουζουπη τωρα θα μπορεις επισημα να μας 'διορθωνης'?.......καλο αυτο.
Dimitri Pateraki καλοσωρισες και σιδερενιος.Χθες επιστρεφοντας απ τη θαλλασα με το speleanthropo καναμε ακριβως αυτη τη συζητηση .Τονοι με το καγιακ.Αγκυρωμενοι ,ταιζοντας,με ενα η δυο καλαμια ο καθενας,σε σημεια που κανουν την εμφανιση τους και ....περιμενοντας.Πιστευω οτι εχω σκεφτει ολες τις λεπτομεριες γι αυτο καλο θα ηταν οποιος θελει να κανει ερωτησεις , για να τσεκαρω την προετοιμασια .Υπαρχουν ιδεες και θελω να τις κουβεντιασουμε.Και οταν θα ερθει το κρατος να κανει ελεγχο,εγω θα τους πω απλα οτι ψαρευω τονους!!!!!!!!! :bye:
        Εχεται ακουστα την ταχυκαρδια? Αυτο παθενεις οταν περνας σε λιγα εκατοστα νερο με το φουσκωτο.
Η απαντηση στο ποιο ειναι το καλυτερο σκαρι ειναι σαν την ορεξη.Οτι τραβαει η ορεξη μας ,και οι ιδιαιτεροτητες μας.
        Και εμενα μου αρεσει το prowler 15 αλλα τα παιδια μου εχουν αλλη γνωμη.
Παντως για ενα χωνευτο ,μακρυ,για μεγαλες βολτες, δεν θα ελεγα ουτε εγω οχι.       

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 01:59 #1142 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη,

Τέτοια ώρα, ντροπή!! Τι κάνεις ξύπνιος;; Τί θάλεξε το ΔΝΤ???

Λοιπόν, πολύ χαίρομαι που εμφανίστηκε και άλλος τρελλάρας (Δημήτρης)  και θάχουμε να πλουτίζουμε γνώσεις και να εξελισσόμαστε στο καγιακοψάρεμα γρήγορα..

Πού θα πάει Αμερικανάκια, μπορεί εμεις να μην έχουμε δώ στην Μεσόγειο τα τερατάκια που πιάνετε σείς, αλλά σύντρομα θάχουμε και μείς να σας δηιγηθούμε ιστορίες !!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 08:53 #1143 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

   
      Δημητρη Κουζουπη τωρα θα μπορεις επισημα να μας 'διορθωνης'?.......καλο αυτο.

Καλημερα Δημητρη φιλε μου!
Φυσικα και δεν διορθωνω κανεναν εγω αδελφε.Δεν εχω το ειδικο βαροs αλλωστε!!! Απλα οσο μπορω και σε οτι γνωριζω θα βοηθω.
Σε ευχαριστω πολυ,να εισαι παντα καλα και καλα κουπια!!! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 10:09 #1144 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Σορυ ρε παιδιά με παρεξηγήσατε  :rofl: !!! Για συρτή για τόνους, από σκάφος, από το καγιάκ κανένα μελανούρι μόνο !!! αν και ελπίζω αν ξαναπιάσω κουπί να τσακίσω τα τονάκια. Η ταχύτητα του καγιάκ είναι ιδανική για τέτοια συρτή.

Καλημερα Δημητρη και καλοώρισες στην παρεα  :bye: Όπως ειπε και ο Κατσουλιδης σχεδιαζουμε ψαρεμα για τονους. Μεγαλους βεβαια!!! Εχετε δει τι τερατα κρατανε με τα καγιακ στο youtube; Μεγαλη πλωτη αγκυρα και καλο καλαμι! Αν δεις και αποδεις κοψε τα και γυρνα πισω! ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:. Την Τεταρτη βεβαια που πηγαμε, δεν καταφεραμε να πιασουμε φρισα και καταληξαμε να ταϊζουμε με καθετη και καραβιδακι ( τα ασπροψαρα), ωστε να μεγαλωσουν και να τα πιασουμε αλλη φορα :lol2: :crazy:. Τα αποτελεσματα φυσικα φτωχα
Καντιδακη πραγματι οποιος δεν μπαινει βραδυ και ειδικα με πανσεληνο, χανει!!!!!!!!! Εγω τις περισσοτερες φορες που μπαινω στην λιμνη μας, ειναι βραδυ! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΒΟΛΤΑ!!!!
Κατι τελευταιο. Οταν πας για τουνες, στο καγιακ παντα το 120αρι με τα διπλα!!! :dance3: :dance3: :yahoo: :mega_shok:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 10:53 #1145 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
""Καλημερα Δημητρη φιλε μου!
Φυσικα και δεν διορθωνω κανεναν εγω αδελφε.Δεν εχω το ειδικο βαροs αλλωστε!!! Απλα οσο μπορω και σε οτι γνωριζω θα βοηθω.
.."

Δημήτρη Κουζούπη , προφανώς ο Δημήτρης εννοούσε "Ξεμπερδεύεις", όπως έκανες με μένα και, σ'ευχαριστώ πολύ.

Τελικά ο χρόνος που πρέπει να αφιερώνει ένας "διαχειριστής" εδώ για να μας βοηθάει να κρατιέται ο ιστότοπος σε καλή κατάσταση είναι  σημαντικός, και θέλει πολλές φορές αρκετή δουλειά, που εμείς οι απλοί χρήστες  δεν το κατανοούμε..

Νάσαι πάντα καλά και νάχεις την δύναμη να βοηθάς!

:thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 10:55 #1146 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα, με κάνει πολύ χαρούμενο ότι βρήκα τόσους "τρελαμένους" εδώ !!!
Την προηγούμενη εβδομάδα είχε στο NG νομίζω της Νova, ψάρεμα marlin με καυακ. Έψαχναν με σκάφος να βρουν τα ψάρια και εκεί έρειχναν το καγιάκ. Το πρόβλημά του ήταν ότι μέχρι να κάνει μανούβρα και να πάει στην "μπάλα", αυτή είχε μετακινηθεί. Τελικά έβγαλε ένα ψάρι καμιά 45 κιλά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 11:00 #1147 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)



Δημήτρη Κουζούπη , προφανώς ο Δημήτρης εννοούσε "Ξεμπερδεύεις", όπως έκανες με μένα και, σ'ευχαριστώ πολύ.

Τελικά ο χρόνος που πρέπει να αφιερώνει ένας "διαχειριστής" εδώ για να μας βοηθάει να κρατιέται ο ιστότοπος σε καλή κατάσταση είναι  σημαντικός, και θέλει πολλές φορές αρκετή δουλειά, που εμείς οι απλοί χρήστες  δεν το κατανοούμε..

Νάσαι πάντα καλά και νάχεις την δύναμη να βοηθάς!

:thank_you2:

Ναι Αντωνη μου μια χαρα τα λεει ο Δημητρηs,το <<διορθωνει>> το εχει σε εισαγωγικα!Απλα εγω το τονιζω μη γινει καμια παρεξηγηση!!!

Πολλα φιλια σε ολουs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 12:18 #1148 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημέρα, με κάνει πολύ χαρούμενο ότι βρήκα τόσους "τρελαμένους" εδώ !!!
Την προηγούμενη εβδομάδα είχε στο NG νομίζω της Νova, ψάρεμα marlin με καυακ. Έψαχναν με σκάφος να βρουν τα ψάρια και εκεί έρειχναν το καγιάκ. Το πρόβλημά του ήταν ότι μέχρι να κάνει μανούβρα και να πάει στην "μπάλα", αυτή είχε μετακινηθεί. Τελικά έβγαλε ένα ψάρι καμιά 45 κιλά

Μαμω την οικονομικη κριση που δεν εχουμε Nova  :angry4: :angry5: Κατσουλιδη τα 45 ειναι καλα; :firestarter: :firestarter: :eusa_dance:Πες ρε παληκαρι τον πονο μας στους φιλους μας

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 14:43 #1149 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν πειράζει, άλλη φορά θα το γράψω και θα το ανεβάσω το Youtube
300 Pound Marlin Tows Kayak 11 MILES
Kayak Fishing record Tuna

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2010 19:37 #1150 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)





                                                                                          ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.359 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection