× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

14/09/2010 10:47 #1091 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και τωρα δειτε μια φωτο απο τον καγιακοψαροτουφεκα και μια απο τους καγιακοκαλαμαδες (εγω και ο Κατσουλιδης). Σε εμας δεν θα δειτε κανενα ψαρι! Εμεις απο πανω λεγαμε οτι δεν εχει τιποτα (καθετη με αρκετα δολωματα) και ο ξαδερφος απο κατω νομιζε οτι μαζευτηκαν τοσα πολλα μαζι για να τον φανε!!!! :mega_shok: :mega_shok: :mega_shok: :mega_shok: :mega_shok:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 12:38 #1092 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!!
Ο κυνηγος πως τρωγεται οταν ειναι κατω απο 500γρ?

Μιας και το αναφερατε για την περιοχη μου οποιος θελει να ερθει εγω θα ειμαι εκει αυτο το Σαβ/Κυρ λογικα,αν εχει καλο καιρο! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 16:16 #1093 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νικο καλησπερα λεβεντη μου,
θελω να σου πω με ολη την συμπαθεια που ξερεις οτι τρεφω για το ατομο σου οτι ο κυνηγος οταν ειναι 500 γρ κανονηκα επιστρεφετε στην θαλασσα για να μπορεσει ετσι να μεγαλωσει κ να τον πιασεις μια αλλη δεδομενη στιγμη.
Διοτι πολυ σωστα προβληματιζεσε λεγοντας πως τρωγετε ενας κυνηγος κατω απο 500γρ γιατι ειναι μικρος για ψησιμο ισως λεω ισως στο τηγανι ? ,μπορει να λεω κ λαλακια βεβαια αλλα δεν νομιζω οτι μπορεις να τον κανεις καπως αλλιως.
δεν θελω να με παρεξηγησεις για οτι σου εγραψα παραπανω η διαθεση μου ειναι παντα θετικη απεναντι σου να το ξερεις.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 16:40 #1094 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Nικολή Μπράβο!

Ωραίες ψαριές, πολύ ωραίες!! Είναι μόνο με καγιάκ;
Επίσης, ευχαριστούμε για τις περιγραφές των καγιακοβολτών σου. Καλό είναι να μας γράφεις εδώ για τα καγιακοψαρέματα, άσχετα αν τα βάζεις και στα "Σαββατοκύριακα' ή, αλλού. Πάντα είναι καλό να ανταλλάσουμε εμπειρίες και να βοηθάμε και τους φίλους μας να ονειρεύονται, σαν νάναι και αυτοί εκεί..

Το ίδιο ισχύει και για σένα Αντώνη Ζουζούνη.! Καλή η εμπειρία με το παραγάδι.
Και, φυσικά και εσύ Θανάση!

Νίκο, τον κυνηγό που έπιασα εγώ και υποθέτω ήταν περίπου 500γρ, μας τον έκαναν ψητό στα κάρβουνα (ταβέρνα) και ήταν νοστιμότατος!!
Το Σαββατοκύριακο, πήγα πάλι Μαραθώνα, ονειρευόμενος Κυνηγούς και άλλα ωραία στην συρτή. Μέ έπιασε το μπουρίνι και ήταν όμορφα, (έτσι κι'αλλοιώς τόξερα-περίμενα), να κάνεις καγιάκ και η θάλασσα να ρυτιδιάζει παντού γύρω, αλλά, ψάρεψα 1,5 ώρα και, άλλη 1,5 ώρα ξεμπέρδευα πετονιές... Να πάρει.. τελικά με αέρα και κύμα (4β) είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις 2 συρτές στις 2 πισω καλαμοθήκες του καγιάκ. Κάποια στιγμή, σίγουρα θα μπερδευτούν...Καί, το κακό είναι οτι δεν το καταλαβάινω άμεσα, αλλά μετά απο αρκετή ώρα που σέρνω, οπότε, σέρνω τζάμπα βέβαια... :tease: :tease:

Εχει κανείς άλλη γνώμη για συρτή με αέρα 4β??


Χαιρετισμούς

Αντώνης Ο..καγιακοσυρτομπερδεμένος...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 17:06 #1095 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Nασο καλησπερα!
Δεν ηξερα πραγματικα το μεγεθος που φτανει αυτο το ψαρι,διαβασα οτι φτανει και τα 15 κιλα βλακεια μου τοτε που το κρατησα την επομενη φορα θα ελυθερωθει τετοιου μεγεθους κυνηγος.Ειδα πολλες βαρκες να ψαρευουν για λαπορδες αλλα δεν ηξερα αν επιαναν μεγαλες η μικρες λογικα τωρα ειναι ολες η ιδια κοψια ετσι δεν ειναι?
Φιλικα! :heart:

_______________

Αντωνη καλησπερα!

Στην τελευταια φωτογραφια η λαπορδα και οι γοπες ειναι απο το καγιακ το μελανουρι και ο σαργος πιαστηκαν με την τεχνηκη του casting!Ολα τα αλλα ψαρια ειναι απο το καγιακ με συρτη,καθετη η τσαπαρι!


Συρτες εχω τραβηξει απο το καγιακ 2 μαζι αλλα δεν ειχα μπλεξιματα.Τωρα με τοσο κυμα προτιμω να τραβαω μια μονο για μεγαλυτερη συγουρια μην σερνω πισω ενα κουβαρι και περιμενω να πιασω ψαρια.Αμα τραβας δυο συρτες μαζι να ξερεις η μια πρεπει να ειναι μεγαλυτερη απο την αλλη και η πιο κοντη να ειναι απο την εξω πλευρα οταν στριβεις.Δηλαδη με δυο συρτες περιοριζεσαι σε μια συγκεκριμενη κατευθηνση ας πουμε θα πηγαινεις συνεχεια ευθεια και θα στριβεις μονο απο μια πλευρα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 20:22 #1096 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Συρτες εχω τραβηξει απο το καγιακ 2 μαζι αλλα δεν ειχα μπλεξιματα.Τωρα με τοσο κυμα προτιμω να τραβαω μια μονο για μεγαλυτερη συγουρια μην σερνω πισω ενα κουβαρι και περιμενω να πιασω ψαρια.Αμα τραβας δυο συρτες μαζι να ξερεις η μια πρεπει να ειναι μεγαλυτερη απο την αλλη και η πιο κοντη να ειναι απο την εξω πλευρα οταν στριβεις.Δηλαδη με δυο συρτες περιοριζεσαι σε μια συγκεκριμενη κατευθηνση ας πουμε θα πηγαινεις συνεχεια ευθεια και θα στριβεις μονο απο μια πλευρα!

Συμφωνω με τον Νικο. Βεβαια μια φορα εχω συρει με καιρο με τον παρακατω τροπο (σας τον παραθετω σε σκαριφιμα), αλλα προυποθετει τα καλαμια να ειναι σχετικα καθετα στην βαρκα. Δεν  μου μπλεχτηκαν και το θηριο απο κατω προτιμαει τον Καντιδακη :rofl: :yahoo:
Ακομη μετα απο θερμοτατη παρακληση του προαναφερθεντως (εγω δεν ηθελα καθολου - βαρατε με και ας κλαιω)να βαλω φωτο, σας ανεβαζω δυο προσφατες απο ενα ψαροτουφεκοψαρεμα που θα μπορουσε να ειναι με καγιακ

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 20:36 #1097 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Απ' οτι καταλαβαινεις αγαπητε Καντιδακη, συμφωνα με τον Θαναση δεν χρειαζεσαι το καγιακ.
παρε καλυτερα φαλαινοθηρικο :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Αντε ελα Γιαννενα να παμε για ψαρια!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2010 21:53 #1098 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ρε παιδιά βλέπω τα ψαρέματα σας και ζαλίζομαι  :good: :good: :good:
Σοβαρα τώρα επειδή είμαι άσχετος με τα ψάρια μήπως έπρεπε να το ρίξω πάλι μέσα το τονάκι (300γρ.) που έπιασα; Υπάρχει κάπου ένας κανόνας που θα πρέπει να ακολουθούμε; Κανένα σχετικό post;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2010 01:59 #1099 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          καλημερα σε ολους    :bye:
anton  εχεις καρινα στο σκαφοςσου  ναι  η  ου ?εχω μια διαφωνια με το speleanthropo για το αν τα πηδαλια προωσης που εχει το σκαρι σου λειτουργουν σαν καρινα.Εγω λεω οχι γιατι απλα κινουνται και δεν μπορουν να προσφερουν στηριξη.Αν κανεις ξερει κατι περισοτερο να...κανει ενα βημα μπροστα, και να μας το πει.
      AntonZou μη ζαλιζεσαι , το ειπε ποιο πανω ο θανασης .Για να γινω σαφης, μια ολοκληρη μερα, δυο τσιμπιες και ενας σαργουδακος.
      Θα μου επιτρεψεται για τη συρτη με δυο καλαμια να πω το εξεις.Τα καλαμια σε "V' διαταξη,το κοντυτερα στο σκαφος δολωμα θα παει και βαθυτερα.Το μακρυτερα θα παει ψηλοτερα, και η στροφη οπως ειπατε.Ετσι θα μπορει το πισω δολωμα να περνα πανω απ το εμπρος  ΧΩΡΙΣ να μπερδευονται κατα τη στροφη.  :yes:                                                Το φτιαχνω  ςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!
     

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2010 09:24 #1100 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton  εχεις καρινα στο σκαφοςσου  ναι  η  ου ?εχω μια διαφωνια με το speleanthropo για το αν τα πηδαλια προωσης που εχει το σκαρι σου λειτουργουν σαν καρινα.Εγω λεω οχι γιατι απλα κινουνται και δεν μπορουν να προσφερουν στηριξη.Αν κανεις ξερει κατι περισοτερο να...κανει ενα βημα μπροστα, και να μας το πει.

Αγαπημενο μου διπλο κουπι, οταν ανοιξει το πανι και πλαγιοδρομει, δεν τα χρησιμοποιει τα πενταλ

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.385 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection