× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

18/02/2012 22:27 #2511 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μήπως τα κανό είναι μόνο για λίμνες και ήρεμα νερά γιατί βουλιάζουν και πάνε στον πάτο;
Τα sea kayak είναι καταλληλότερα για θάλασσα για ταχύτητα και πιο μακρινές αποστάσεις. Σε sea kayak θα πάω εγώ γιατί μετά από έρευνα που κάνω εκεί καταλήγω. (και για ψάρεμα μια χαρά τα βλέπω επίσης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2012 22:59 #2512 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για ψάρεμα-συρτή με καλάμι και τεχνητό ψαράκι, όχι με καθετή. (αλλά θα σου απαντήσουν άλλοι που ψαρεύουν ήδη με καγιάκ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 12:32 #2513 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σπύρο γειά σου.!

Αυτά που ρωτάς για να απαντηθούν χρειάζονται πολλές σελίδες. Τα περισσότερα από αυτά υπάρχουν σε προηγούμενες δημοσιεύσεις μας διάσπαρτα βέβαια.

Ενας καλός τρόπος να ψάξεις, ειναι με λέξεις κλειδιά χρησιμοποιώντας την "αναζήτηση". Τρόπος χρήσης της "αναζήτησης" αλλά και κάποια θέματα που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις βασικά πράγματα γύρω απο τα καγιάκ θα βρείς στην μέση της σελίδας 497.

Χαιρετισμούς και καλό διάβασμα που εύχομαι να συνοδεύεται και απο μπόλικη φαντασία, :yes3:

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 12:44 #2514 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σταύρο είπες οτι αποφάσισες να αγοράσεις Sea Kayak?

Εννοείς τα μεγάλα >5μ Sit In που παίρνουν ποδιά;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 15:47 #2515 από Μπαμπης
Απαντήθηκε από Μπαμπης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
την καλησπερα μου σε ολους...μια μικρη βοηθεια ρε παιδια...ξερει κανεις καταστημα που να εχει η'' να μπωρει να φερει καυακ της hobby..?? θα τα ξερετε, ,εργονομικα και σχεδιασμενα ειδικα για ψαρεμα σε 2 κατηγοριες για ποταμι και ανοιχτης θαλασσης με πιδαλιο,και πεταλια εκτος το κουπι.που βοηθανε παρα πολυ για συρτη...αν ξερει κατι κανεις θα το εκτημουσα αφανταστα..εχω ψαξει αλλα δεν εχω βρει κατι, εκτος βεβαια απο την επισημη σελιδα της εταιριας στο εξωτερικο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 16:55 #2516 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ρε λετε να αφησω το 7μετρο καλαμι και να παρω καγιακ?Θα το ψαξω το θεμα :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 17:07 - 19/02/2012 18:04 #2517 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπάμπη γειά σου.

Τα φέρνουν αυτοί:

www.cannibals.gr/ . Εγώ έχω το μοντέλλο Revolution της Hobie.

Αλέξη, δύσκολα θα βρείς καγιάκ "πτυσσόμενο" σαν το καλάμι σου!!!!

Χαιρετισμούς,

Αντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": a Guest

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 17:34 #2518 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χαχαχα σωστος ο αντωνης :dance3: :dance3: :dance3: συνεχισε να γραφεις ωραια πραγματα φιλε!χαιρετισμους!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 18:18 #2519 από Μπαμπης
Απαντήθηκε από Μπαμπης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ok...θα μπω να δω...αντωνη σ ευχαριστω παρα πολυ..θα τα πουμε παλι συντομα..κι εγω παρεα ψαχνω για εξορμησεις..σ ευχαριστω και παλι,να σαι καλα..!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2012 18:18 #2520 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη για αργότερα λέω, αλλά ναi, στα sit in sea kayak καταλήγω σαν συμπέρασμα ότι είναι καταλληλότερα για εμένα και για τη δουλειά που τα θέλω δηλαδή για βόλτα και για ψάρεμα κυρίως με συρτή και για κανένα πλάνο πάνω στο καλάμι.
Τα 5μετρα είδα ότι μου κάνουν και το αμάξι μου είναι μακρύ και μπορώ να το μεταφέρω άνετα στην οροφή σε μπάρες-σχάρα. Διάβασα που έχεις γράψει για μεταφορά καγιακ στην οροφή του αυτοκινήτου. Τα 5 μέτρα φαίνονται πολλά αν τα δεις σε ύψος, αλλά αν τα δεις ξαπλωμένα κάτω σε μήκος δηλαδή, είναι μια χαρά.
Είδα το θέμα με τα sit on top, είδα και τα διπλά sit in sea kayak για να παίρνω και τη γυναίκα μου μαζί για βόλτα το καλοκαίρι, αλλά επειδή η δεύτερη θέση θα είναι τον περισσότερο καιρό άδεια, καταλήγω μέχρι στιγμής στο μονό 5μετρο sit in sea kayak.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.434 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection