× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

26/11/2011 19:54 #2391 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εμένα πάντως δεν μ αρέσει να κάνω όχι τρύπα, αλλά ούτε γρατζουνιά,
όχι μόνο στο καγιάκ, γενικά στα πράγματά μου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2011 11:00 #2392 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα και καλη εβδομαδα! :bye: :give_rose:

Οσοι εφοσον μπορειτε και θελετε ελατε να τα πουμε απο κοντα...www.psarema.gr/forum/43-%CE%A3%CF%85%CE%...t=5&start=110#220753

Να ειστε παντα καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2011 17:57 - 28/11/2011 18:02 #2393 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
O Δημήτρης πρίν, αναφέρονταν στην συνάντηση στην ταβέρνα. Οσοι καγιακάδες θελουν νάρθουν, ας το πουν και εδώ, ώστε να φροντίσουμε να καθήσουμε κοντά για να κουβεντιάζουμε.. :occasion14: :discussion: :drinks:

Δημήτρη Malibu (πρώην), σωστή η παρατήρησή σου για τα πλάγια στηρίγματα. Βέβαια, ο άλλος εναλλακτικός τρόπος είναι με το λάστιχο που έχουν σχεδόν όλα τα καγιάκ. Και αυτός όμως (αν δεν υπάρχει ήδη έτοιμο) χρειάζεται 3 τρύπες για να δεθεί το λάστιχο και το σταθερό σημείο που θα πιάνει το κουπί.
Πάντως, είναι πολύ πολύ χρήσιμο να υπάρχει σημείο που κρατιέται σταθερό το κουπί στο καγιάκ. Και βέβαια, όπου πατέντα για καγιάκ, μας ενδιαφέρει πολύ και, ο καθείς ας διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκες του..

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 18:41 - 17/12/2011 17:22 #2394 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρετε!

Προχτές Κυριακή πήγα για καγιακοβόλτα Λουτράκι με τον φίλο Ανδρέα. Ξεκινήσαμε από την περιοχή «Νεράιδα», πήγαμε μέχρι το λιμάνι, γυρίσαμε πίσω και εκεί ο Αδρέας έφυγε λόγω υποχρεώσεων.





Ο Ανδρέας ήρθε με ένα Cobra Maurauder και έπιασε ένα μικρό λούτσο. Εγώ αν και παρέμεινα μέχρι που βράδυασε συνεχίζοντας μέχρι τον “Ποσειδώνα», δεν πήρα ούτε τσιμπιά, είτε σε συρτή, είτε σε καθετή!!..

Η βόλτα πάντως ήταν πολύ όμορφη :XXsunsmile: , η περιοχή ευχάριστη με πολλές εναλλαγές και ευχαριστώ τον Ανδρέα για την καλή του διάθεση και συμμετοχή. Ο φίλος Σπύρος μας έβγαλε αρκετές φωτογραφίες από την ακτή, και ανυπομονώ να τις δώ. Μόλις τις έχουμε θα δημοσιεύσουμε κάποιες.

Χάρηκα που δοκίμασα για λίγο το σκάφος του Ανδρέα. Ανετο, λίγο περισσότερο φαρδύ από το δικό μου άρα και πιο σταθερό, αλλά μάλλον πιο αργό. Μήκος περίπου το ιδιο. Πολύ άνετο και σταθερό σε κινήσεις ψαρά να πάρει πράγματα από μπρός, πίσω ταμπούκια κλπ. Εντυπωσιακό το πώς σχίζει τα νερά σε ευθεία πλεύση, όπου «πετάει» νερά στο πλάι που φαίνονται και ακούγονται σαν σε ταχύπλοο. Θα ήταν ενδιαφέρον να το δοκιμάσουμε με κύμα 3-4Β. Στις στροφές ήταν κάπως αργό, δεν άκουγε το πηδάλιο δυνατά και άμεσα όπως στου Hobie revolution.
Αν και πλήρως εξοπλισμένο (θέση, ταμπούκια), μου φάνηκε πιο ελαφρύ από το Hobie. Γενικά είναι ένα από τα καλά σκάφη για ψάρεμα-βόλτα και, θάθελα να το δοκιμάσω σε ολοήμερο ψάρεμα..

Λοιπόν, ο Ανδρέας «έριξε» μια πολύ – πολύ ωραία ιδέα γα καγιακοβόλτα. Διάσχιση του Ισθμού της Κορίνθου.!!
Ακούγεται τρελλό; :tease: Σκεφτείτε ότι κάποιοι το έκαναν ήδη (σαν ομάδα), με σανίδες SUP. Αρα, αν μαζευτούμε αρκετοί, μάλλον θα μας αφήσουν να το κάνουμε, παίρνοντας άδεια από τον Ισθμό.
Θα φροντίσω να μάθω και θα σας ενημερώσω. :XXcomputer:
Αντε ξεκουνηθείτε λοιπόν, πάμε τουλάχιστον να βρεθούμε την άλλη βδομάδα στην ταβέρνα… :drinks:

Επίσης, το επόμενο Σαββατοκύριακο, θάχει φανταστικό καιρό για καγιακοβόλτα. :tr_hi: Λιακάδα και σχεδόν άπνοια. Υπ’όψιν ότι μεσημέρι με 16ο χωρίς αέρα και με ήλιο, κάνουμε άνετα καγιάκ ακόμα και χωρίς στολή ή κάτι ειδικό. Δοκιμάστε το. :yahoo: Απλά φροντίστε να βγείτε με ήλιο, γιατί μόλις βραδιάσει κάνει ψόφο..

Με θερμούς καγιακοχαιρετισμούς, :yes3: :yes:

καγιακΑντώνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, antonis123, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 14:20 - 01/12/2011 14:23 #2395 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλό μήνα!
Αντώνη τι γίνεται όλα καλά? Να ρωτήσω κάτι μιάς και είπες για στολή.Έχω μια ολόσωμη στολή 0.5 mm πολύ λεπτη είναι για καλοκαίρι.Αν την φοράω πάνω στο καγιάκ τώρα με τέτοιο καιρό θα κρυώνω?Έχω και πιο χοντρή σε μια 2.5 και μια 3 χιλιοστά ξυρισμένες για ψαρεντούφεκο αλλά φοβάμαι μην ζεσταίνομαι με αυτήν...Πιο πολύ την θέλω για αδιάβροχο γιατί με τα ρούχα μουσκεύουν και μετά κρυώνω.Εσείς τι φοράτε τώρα χειμώνα με 10-15 βαθμούς? :scratch_one

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 17:02 #2396 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Νίκο.!

3άρα ολόσωμη χρειάζεσαι. Να εχεις υπ'όψιν σου οτι, Αν έχει ήλιο και κάνεις κουπί θα ζεσταίνεσαι, αν είσαι ακίνητος ή το απόγευμα, θα κρυώνεις..

Γράψε μας κάνα νεο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 17:08 #2397 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν,

επειδή έχουμε κατά καιρούς αναφέρει-αναπτύξει αρκετά και πολύ χρήσιμα άρθρα ειδικά για αρχάριους, ετοιμάσαμε ένα πίνακα περιεχομένων ώστε τα διάφορα θέματα που μας ενδιαφέρουν, να μπορούμε να τα βρούμε σε προηγούμενες σελίδες, πηγαίνοντας στην σελίδα " Συζητήσεις", στο μενού που ανοίγει διαλέγουμε "αναζήτηση" και εκεί, χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε-μας ενδιαφέρουν και βρίσκονται σε «» στον παρακάτω πίνακα.

Για να συντομεύουμε την διαδικασία,
1) Δεξιά στο «Αναζήτηση στις κατηγορίες» διαλέγουμε την δική μας, «ψάρεμα με καγιάκ»
2) Αριστερά στο α) «Εύρεση μηνυμάτων του» διαλέγουμε «Οποιαδήποτε ημερομηνία»


Λοιπόν, κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα πού έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει, είναι τα κατωτέρω.

Ένα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

(1) « ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς». Σελίδες (122+125)

(2) « ΚΑΓΙΑΚ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ. ( 51), «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και,..ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ.(156)

(3) «ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» Σελίδα (133)

(4) «Καροτσάκια ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ)» Σελ (94)

(5) « Κατάλογος (Λίστα) Απαραίτητων για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ». Σελίδα (114)

(6) «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες;» Σελίδα (128)

(7) «Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ». Σελίδα (126)

(8) «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, εξοπλισμός ψαρέματος» Σελίδα ( 152)

(9) «Τροπος σύνδεσης ΑΓΚΥΡΑΣ Πλωτής ή, Σταθερής στο Καγιάκ» και « ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ» Σελ ( 105, 106)

(10) Καγιάκ και « ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ» Σελ. (157)

Εχει κιάλλα, αλλά θέλει πολύ ψάξιμο (και ώρα και θα το κάνω αργότερα).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 17:10 #2398 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπερα στους καγιακαδοροςυ του σαιτ
αντωνη τι κανεςι ρε φιλε ολα καλα ?
θα σε δουμε στην ταβερνα ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 17:37 #2399 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Αντώνη!Άρα 3 χιλ ειναι εντάξει,δεν με πειράζει να ζεσταίνομαι,αρκεί να μην σκάω!Από το καγιάκ,κανένα νέο...Έχω να μπω από το καλοκαίρι μέσα!Φέτος προσπάθησα πολύ να πιάσω καμιά λαπόρδα αλλά δεν εμφανήστηκαν πάλι...

Δεν θυμάμε αν το είχα ξανά γράψει αλλά τον χειμώνα που μας πέρασε το καγιάκ το είχα αφήσει έξω κλειδωμένο κάτω από μπαλκόνι και σκεπασμένο για να προστατεύεται από τον ήλιο,επίσης είχα αφήσει την πίσω τάπα ανοιχτή να μην μυρίσει.Με αποτέλεσμα ποντίκακια να κάνουν το καγιάκ μου σπίτι τους και να γεννήσουν μέσα σε αυτό τα μικρά τους...Οταν το είδα στο εσωτερικό ήταν γεμάτο ποντικοκούραδα και απ΄ έξω επισης.Τελικά το επλύνα μέσα έξω με σαπούνι betadine.Φέτος για να μην έχω τα ίδια,το ανέβασα πάνω στο σπίτι και η μόνη λύση για να μην πιάνει χώρο ήταν να το κρεμάσω.Η ερώτηση μου είναι η εξής,επειδή είναι κρεμασμένο από το μπροστινό χερούλι και απο το πίσω μόνο,παίζει το καγιάκ επειδή θα μείνει καιρό κρεμασμένο να παραμορφωθεί?
Για παράδειγμα όταν το δένουμε με ιμάντα για να το μεταφέρουμε με το αυτοκίνητο και το σφίγκουμε πολύ το καγιάκ παραμορφώνεται αλλά μετά αφού το ξεσφύξουμε επανέρχεται!
Παίζει κάτι τέτοιο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2011 19:58 #2400 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νίκο καλησπέρα,

δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με το κρέμασμα που έκανες αλλά για καλό και για κακό,
θα σου πρότεινα να βάλεις και έναν ιμάντα-σχοινί στη μέση του καγιάκ αν μπορείς
ίσα ίσα για να κρατάει λίγο το βάρος του και να μην έχεις το άγχος της παραμόρφωσης. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.316 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection