× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

21/09/2011 00:40 #2251 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητε μου Γιαννη θα σου απαντησουν οι φιλοι που ειναι κατοχοι καγιακ!Δεν ξερω καθολου τιs τιμεs τουs!
Τωρα οσο αφορα την επισκευη του πολυεστερα δεν μπορω να σου πω κατι γιατι εξαρταται απο το τι προβλημα εχει και ποσο θα ζητησει ο μαστοραs!Δεν μου εχει τυχει και καποια ζημια στο σκαφοs μου για να σου πω!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2011 08:27 #2252 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρες σε όλους :bye:

φίλε Γιάννη 2-3 φορές το μήνα είναι πολλές,
κι επειδή όπως είπε κι ο Μητσάρας για να το φούνταραν θα χει σοβαρό πρόβλημα,
εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις ένα καινούργιο για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο
και εσύ και αυτοί που θα είναι έξω και θα σε περιμένουν.
Για μάρκες κλπ τώρα πιά υπάρχουν πολλές στο χώρο αυτό οπότε πιστεύω κάτι θα βρείς να σε καλύψει,

www.cannibals.gr
www.aquasports.gr
www.intercoast.gr
www.escape24.gr
www.wateraction.gr

δες αυτά σε πρώτη φάση και ότι άλλη απορία έχεις ρώτα ελεύθερα.

ΥΓ. Γράφε καλύτερα με μικρά γράμματα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2011 12:00 #2253 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σε ολους .Νερά? τι είναι αυτό?Τα πολυεστερικά καγιάκ είναι απο μονα τους ποιο βαριά.Λόγο κατασκευής τους για να επισκευαστούν θα πρέπει να ''ανοίξουν'' σε δυο τμήματα,όπως οταν κατασκευάστηκαν δηλ. και ναι κοληθούν ξανά.Να υπολογίσης +- γύρω στα 7κιλά γιατί.....ου μπλέξεις.
Το δικόμου πάντως Γιάννη το πουλάω.Εφτιαχνα μόλις τώρα ενα μήνημα για αυτό το λόγο, να το στείλω στους cannibals γιατί θα κάνουν κάποια σελίδα με μεταχειρισμένα σύμφωνα με τους ίδιους.
crispic δε σε ξέχασα.
Γιάννη στείλε ΠΜ να σου πω περισσότερα για το πολυεστερικό.Πρίν 20 χρόνια!!!είχα σχεδόν ολοκληρώσει την κατασκευή ενος τέτοιου.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 13:30 - 23/09/2011 13:32 #2254 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδια αρχιζω να ξεκαθαριζω!!
Απο οτι σκεφτομαι θα αγορασω το Kayak του Dimkatso!Ειναι το OCEAN MALIBU XL TWO
Πιστευω ειναι καλη ευκαιρια!!
Και ειναι και διθεσιο!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:
Τι λετε εσεις??
Τι να κανω?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 16:43 - 23/09/2011 16:44 #2255 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιατι δεν μιλατε??
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/09/2011 18:32 #2256 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη γειά σου.

Εξαρτάται τι θες να κάνεις με το καγιάκ. Ψάξε σε προηγούμενες δημοσιεύσεις εδώ, θα βρείς πολλές πληροφορίες.

Δηλαδή, σκέψου πρακτικά (οχι φανταστικά τι θα σ'άρεσε-αλλά σύμφωνα με τις δυνατότητές σου τις τωρινές και του επόμενου χρόνου ),
1) πόσο μακρυά θες να πηγαίνεις.
2) τι χώρο αποθήκευσης έχεις
3) τί βάρος είσαι διατεθειμενος να μεταφέρεις και πόσο μακρυά
4) τι αποθηκευτικούς χώρους θες να εχει το καγιάκ σου
5) σε ποιές θάλασσες-ποτάμια -λίμνες (πρακτικά, όχι που θα σ'άρεσε γενικά) και εως πόσα Μποφώρ θα βγαίνεις.

Χονδρικά αυτά.. Εαν δεν εχεις εμπειρία απο καγιάκ, διάβασε με υπομονή εδώ αρκετά για να πάρεις μια ιδέα τι μπορεί κανείς να κάνει και να υπολογίσεις τι θα σ'αρέσει..

Του Δημήτρη είναι καλό, αλλά σκέψου αν σε βολεύει γι'ατά που θέλεις..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2011 19:38 #2257 από Γιαννης
Απαντήθηκε από Γιαννης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
οκ ευχαριστω

!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2011 18:31 #2258 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια χαρά σ όλους .Τι κανετε ρε λαμόγια θα πάμε για κάνα καγιάκ πριν πέσουν τα χιόνια.εγω έκανα κατι καλές συρτές αλλα απο την βάρκα απ το καγιάκ δυστυχώς με τις ζέστες δεν...αντε μακάρι να ξανα μαζευτούμε ελπίζω να στε όλοι καλά και να μην το βάζετε κάτω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2011 22:03 - 27/09/2011 22:05 #2259 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΑ mike . Μπα!!!!! δε κουνιέται τίποτε. :discussion: :dontknow: :occasion14:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2011 22:50 #2260 από GIANNIS
Απαντήθηκε από GIANNIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαιρετώ όλη την καγιακοπαρέα!

Εγώ και ένας φίλος μου ο Νίκος (παλαιότερο μέλος εδώ ) εδώ και ενάμιση μήνα είμαστε κάτοχοι δυο Ocean Kayak Prowler Trident 13 Angler κίτρινα.

Έχοντας διαβάσει όοοολες αυτές τις σελίδες και τις πολύτιμες πληροφορίες που έχουν γραφτεί απο όλους , καταλήξαμε σ αυτό το καγιάκ και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι απο όλες τις απόψεις.

Τα ρίχνουμε κυρίως στο Σχοινιά αλλά τον τελευταίο μήνα+ μας έχει σπάσει τα νεύρα ο βοριάς (για να μην το πώ αλλιώς) και κάθε Σαββατοκύριακο φυσάει 5άρια.

Ψαρεύουμε κυρίως με συρτή χωρίς μέχρι τώρα κάτι αξιόλογο στα αγκίστρια μας.

Καλώς σας βρήκα λοιπόν και εύχομαι καλές ψαρευτικές βόλτες σε όλους!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Χρήστος Κονταξάκης (chrispic), Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.442 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection