Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλημέρα φίλε μου εγώ είχα την απορία με το jigging από kayak. Αυτό που λες για τους μηχανισμούς σίγουρα παίζει το έχω παρατηρήσει και εγώ μιας και έκανα μια προσπάθεια να jiggaro καθιστός από το μπαλόνι του φουσκωτού και ήταν πολύ καλύτερα με μηχανισμούς τύπου conventional. Σίγουρα το να κάνεις την κίνηση του jigging από το Kayak δεν είναι πρόβλημα τo θέμα μου είναι η σταθερότητα του kayak όταν καρφώσεις ένα ψάρι πάνω από 5 κιλά. Έχεις κάποια επιτυχία με το jigging?speleanthropos έγραψε: Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους! Αντώνη στρίβει με την κλασική ημικυκλική κουπιά με αρκετή έμφαση στο τελείωμα της κουπιάς ώστε να "τραβάει" την πρύμνη του σκάφους. Ένα κόλπο είναι να γέρνεις το σκάφος με το κορμί σου προς την αντίθετη πλευρά από αυτή που θέλεις να στρίψεις. Εμένα για ψάρεμα μου φαίνεται σταθερότατο. Σε πιο φαρδιά που έχω μπει, μου φαίνεται ότι θα ρίξω κανα χορό κιόλας. Για ψάρεμα δε γυρισμένος στο πλάι με τα πόδια μέσα στο νερό, σκέτη πολυθρόνα. ¨Έχω ψαρέψει έτσι με κύμα 4αρι στην πλάτη χωρίς πρόβλημα. Τί να πω; Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι θέμα συνήθειας.
Αυτό μου έφερε στο νου και κάτι που ρώτησε κάποιος (να μην ψάχνω τώρα τις σελίδες) πιο πριν. Αν γίνεται jiging από το καγιάκ. Φυσικά και γίνεται, αλλά αυτό που παρατήρησα είναι ότι μάλλον βολεύει μηχανισμός απο πάνω (τυμπάνου τα λένε; Δεν θυμάμαι). Έχω κάνει jig καί με μηχανισμό από κάτω και από πάνω. Το πρόβλημα στον από κάτω είναι ότι όντας καθήμενος είσαι πολύ κοντά στην "κουπαστή" και στο ανεβοκατέβασμα ο μηχανισμός τείνει να ακουμπήσει ή ακουμπάει, σου σπάει τα νεύρα και μπορεί να σου χαλάει και το ψάρεμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD