× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

17/09/2010 19:21 #1111 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Προσέξτε τι έγινε πιο κάτω. Είναι πραγματικό, συνέβη στην Αλάσκα, πρίν 2 βδομάδες.

Ετσι, ο φίλος μας βρέθηκε στην αγκαλιά τους!!!

Θανάση, προσοχή.! Μπορεί στην λίμνη να μην έχει, αλλά τα Σύβοτα, μοιάζουν.... :tease: :tease:

www.kayakanglermag.com/blog/editors-angl...runch-and-munch.html

Μασαω ρε εγω απο τετοια; Θα ειχα και το 120 μαζι!!! :treaten: :treaten: :dance3: :dance3: Στη λιμνη παντως εχει περισσοτερες πιθανοτητες να μου την πεσει γιατι στα Συβοτα αν υπηρχε θα εφαγε φουρνελο!! :lol2: :lol2:. Παντως η φωτο δυστυχως ειναι ψευτικη και λεω δυστυχως γιατι θα ειχε πολυ φαση shobestudios.photoshelter.com/gallery-im..._ID=I0000v3fFtzN93iU

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2010 00:56 #1112 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ 
      @@nikos@@ η συρτη με φυλακα στο καγιακ εχει την ιδια κατασκευη αλλα οχι ακριβως την ιδια χρηση.Στο τελος του νηματος  βαζουμε ενα στριφταρι.Στον πρωτο προς τη μανα κρικο του στριφταριου δενουμε το 'φυλακα' με μια οργια πετονια μικρης διαμετρου για να κοβεται ευκολα.Στον αλλο κρικο δενουμε το παραμαλο μηκους 15-20 μετρων, αναλογα μερα η νυχτα ,και στο τελος  κανουμε ενα διπλαρωμα για 0,80εως 1 μετρο.Η διαμετρος του παραμαλου αναλογη του νηματος ενω το διπλαρωμα 0,50-εως0,60 αορατα  ενοειτε.Αγκιστρια συμφωνα με το μεγεθος του δολωματος αλλα και του θηραματος.Ακουμπας το μολυβι στο βυθο και αμεσως παιρνεις μετρα οσα εσυ θελεις.Ανεβαινει ο βυθος? ανεβαζεις την αρματοσια.κατεβαινει? κατεβαινεις.Θελεις μεσονερα? ανεβαζεις εκει.1-1,5 μιλια η ταχυτητα και αναλογα πως πλεει το δολωμα.(ζωντανο-νωπο).Καλαμαρι,σουπια ζαργανα,λουτσος,χταποδι σαν νωπα.
        Και αρκετες αλλες λεπτομεριες αλλη φορα ,γιατι παλι δουλευω ρε μαμωτο. :cray:
                                                                                      :bye:  Μητσος                                           

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2010 09:33 #1113 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μάλλον έχει δίκιο ο Θανάσης για τη φωτό, γιατί αν ήταν αληθινή,
ο τύπος δε θα βρισκόταν ατάραχος με το κουπί στο χέρι,
άσε που απο την αναστάτωση του νερού και την τρικυμία
κατα την έξοδο της φάλαινας το ελάχιστο θα τον είχε τουμπάρει!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2010 10:23 #1114 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω πολυ Μητσο!
Αν βαλουμε ενα μολυβι των 3 κιλων και πιασουμε ενα ψαρι θα τραβαμε μαζι και το μολυβι??
Οταν το σριφφταρι φτασει μαζι με το μολυβι στα δακτυλιδια του καλαμιου πως συνεχιζουμε να μαζευουμε?

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2010 23:24 #1115 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    !!!!!!!!!!! :unknw: :unknw: :unknw:Με 2κιλα βαρος παμε για μπαλαδες Νικο.Τα μολυβια ειναι απο 200γρ. και αυξανονται με το βαθος και τη διαμετρο του νηματος.250-350γρ.  ειναι καλα.Ναι αλλα το ψαρι θα ζοριζεται που θα τα τραβαει τα ...κιλα.Οταν θα ερθει το μικρο στριφταρι στα χερια μας κοβουμε το παραμαλο του μολυβιου μαζι με το μολυβι .Οσο για το στριφταρι, αυτο περναει στο μηχανισμο,εκτος και αν η μαχη ειναι καθαρα υπερ του ψαρα(σκασμενο) οποτε μαζευεις αν θελεις με το χερι.Υπαρχουν δακτυλιδια που ευκολα χαραζονται απο κατι τετοιο, αυτα πρεπει να τα αποφευγουμε.Οταν δολωσουμε καλαμαρι η σουπια το ενα αγκιστρι στην κορυφη(κινητο)και το αλλο στο κατω μερος του στοματος.Δια μεσου του σωματος κατα προτιμηση.Στο κατω μερος του σωματος βαζουμε με ενα χαλκινο συρμα ενα περαστο μολυβι ,μεσα απ τη κοιλια ,και το καρφωνουμε εκει για το ζυγισμα του δολωματος κατα τη πλευση.10-30γρ. ειναι αρκετο.                        Εχει και συνεχεια αλλα λιγο αργοτερα,να κοιμηθουν τα παιδια πρωτα
                                                          Μητσος  και ...  απανο τους.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2010 14:23 #1116 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:  παλι δεν παμε πουθενα σημερα!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2010 13:13 #1117 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

:cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:  παλι δεν παμε πουθενα σημερα!!!!

Αιντε μωρε πασια μου να παμε πουθενα! Εγω παντως πηγα μια βολτα!! Για δειτε!!!!! Λιμνη πηγων Αωου!!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2010 13:36 #1118 από stefass
Απαντήθηκε από stefass στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

:cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:  παλι δεν παμε πουθενα σημερα!!!!

Αιντε μωρε πασια μου να παμε πουθενα! Εγω παντως πηγα μια βολτα!! Για δειτε!!!!! Λιμνη πηγων Αωου!!

Ρε γκρινιαρη, εκει αν ειχες παρει ενα καλαμι, ξερεις τι θα 'χες βγαλει????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2010 13:59 #1119 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

:cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:  παλι δεν παμε πουθενα σημερα!!!!

Αιντε μωρε πασια μου να παμε πουθενα! Εγω παντως πηγα μια βολτα!! Για δειτε!!!!! Λιμνη πηγων Αωου!!

Ρε γκρινιαρη, εκει αν ειχες παρει ενα καλαμι, ξερεις τι θα 'χες βγαλει????

Θα μου το εφερνε ο αλλος στο κεφαλι ΡΕΕΕΕΕΕ :crazy: :crazy: :crazy:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2010 14:39 #1120 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θανάση είσαι φοβερός!

Εχεις δίκηο για το κόλπο με την φάλαινα!! Είναι επεξεργασία εικόνας.. Βρέ μπας και εκτός απο οδηγός στα σπόρ είσαι και...Ντετέκτιβ? :tease:

Αντώνης ο.. θέλω κάτι μεγάλο σε συρτή...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.409 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection