Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

27/03/2014 22:55 #501 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Κατα την γνωμη σου τι προτινεις ?Ρωταω γιατι δεν εχω δει καμια αναλυση για το FURUNO.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:07 - 27/03/2014 23:13 #502 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

kostas έγραψε: Κατα την γνωμη σου τι προτινεις ?Ρωταω γιατι δεν εχω δει καμια αναλυση για το FURUNO.


ψαξτω λιγο το θεμα...πηγενε κανε κουβεντα σε ενα σημειο πωλισεις-να δεις και πως δειχνουν οι οθονες,
Ποια σου καθετε καλα στο ματι ας πουμε.(χρωματα και τετοια πραγματα)

Ιαπωνες ειναι ....τοσα χρονια εβγαζαν μονο εππαγγελματικα εργαλεια--δεν ειναι τυχαιει..
Δεν ειπαρχουν αναλησεις διωτη τα μηχανηματα της furuno ηταν απλησιαστα για τους ερασητεχνες ψαραδες.
Γιαυτο περιμενω ...μεχρη το τελος του καλοκαιριου θα μαθουμε πολλες λεπτομεριες.
Τα furuno βλεπω οτι περπατανε στην αγορα(πολλοι γνωστη τα πηρανε).

Εγω το ψαχνω πολλοι το θεμα γιατι δεν το βιαζομαι-εχω το στανταρ της LOWRANGE---
Αλλα τα νεα απτα furuno ειναι καλα,προκιτε για καλα μηχανιματα και αξιοπηστα μηχανιματα.
Και κοιταω και την τιμη.Το furuno την κανει καλα τη δουλεια του σαν (ανιχνευτης ψαριων) και μετρα και αξιοπηστα το βαθος.. :hiding:

Παντος οποιο και να παρεις περιμενω μετα να μου πεις εντηπωσεις. :pleasantry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:13 #503 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Προς το παρων εχω ενα lowrance το 527 -απλως θελω να παω σε κατι καλλιτερο. :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:15 #504 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Αφου εχεις το 527 κανε συνκισει με τη σειρα hds να δεις που εχει παει η τεχνολογια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:24 #505 από kostas
Απαντήθηκε από kostas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Απλως με δελεαζει πολυ το οτι σου δειχνει αμεσως το μεγεθος των ψαριων -ειδικα στο μολυβι φιλακα που ασχολουμαι ειναι ευκολεια μεγαλη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:27 #506 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Αφου εχεις το 527 κανε συνκισει με τη σειρα hds να δεις που εχει παει η τεχνολογια

Το hds5 gen2 ειναι ανταγωνιστης του 1670f

Και το hds7 gen2 ειναι ανταγωνιστης του 1870f
:moil: :moil: :moil:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2014 23:35 #507 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

kostas έγραψε: Απλως με δελεαζει πολυ το οτι σου δειχνει αμεσως το μεγεθος των ψαριων -ειδικα στο μολυβι φιλακα που ασχολουμαι ειναι ευκολεια μεγαλη.


απο κουβεντα που κανω με τα παιδια που το εχουνε.Ολο αυτη την ερωτηση κανουνε --το διαβασε?-

Δειχνει να τα διαβαζει αλλα αυτο ειναι στα εξτα που σου δινει(βοηθειμα).

Καλο αυτο δε λεω αλλα σαν μηχανημα γενικοτερα πρωσοπικα με ενδιαφερη.Και διχνει να μην εχει να ζηλευψη κατι απο τα κορυφαια που γνωριζουμε τοσα χρονια.
Αμα δεν εισαι εξικιομενως με τα βυθομετρα συγουρα βοηθαει πολλοι εναν (μη εμπηρο) στην αναγνοση.
Αφου σου δεινη ετοιμες πληροφοριες(μεγεθος ψαριου και κατασταση βυθου).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2014 01:29 #508 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Σας επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες από το τελευταιο ψάρεμα που πήγα με το Furuno GP1870f , αν θέλετε μπορείτε να σχολιάσετε το τι βλέπετε.
Το βυθόμετρο ήταν ρυθμισμένο στο auto.













Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2014 01:36 #509 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

kostas έγραψε: Απλως με δελεαζει πολυ το οτι σου δειχνει αμεσως το μεγεθος των ψαριων -ειδικα στο μολυβι φιλακα που ασχολουμαι ειναι ευκολεια μεγαλη.


Κώστα , στο φύλακα δεν χρειάζεσαι να βλέπεις το μέγεθος του ψαριού, εγώ 7 στα 10 ψάρια που πιάνω δεν τα βλέπω στο βυθομετρο και είναι λογικό αφού το καλαμάρι μου είναι πίσω από την βάρκα μου από 20 έως και 50 μέτρα , αυτό που θές είναι να καταλαβαίνεις την δομή του βυθού δλδ που είναι το κοράλλι που βρίσκετα το φυκάκι κτλ .Επίσης θές ένα βυθόμετρο που θα σου δείχνει τα καλαμάρια σε ότι βάθος και αν βρίσκονται για να έχεις ότι ώρα πας για ψάρεμα δολώματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2014 02:11 #510 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
φιλε γιαννη στον Ιαπωνα περνω ολες της ενδιξεις το μονο που δεν μπορω να πω, ειναι το τη ψαρη βλεπω??
(βλεπω τα ρευματα-βυθο-ψηλοψαρι-της αψιδες)
επισεις δεν εχω ταχυτητα σκαφους και θερμοκρασια.
Για τα καλαμαρια εχει αλλη ρυθμηση πολλοι καλη!!!!!Στη δομη βυθου κερδιζει ο ιαπωνας(για μενα)

Στον αμερικανο μπωρεις απτα χρωματα και την αψιδα να προσεγγισεις στο τη ψαρι βλεπεις.
Να πεις με συγγουρια -κοκκινα-μαυροψαρο-κτλ!!!!!!!!!!!
Και παρα πολλες πληροφοριες-ενας εμπειρος διαβαζει και τα σχοινια,τα διχτια,καταλαβενη την αντανακλαση απο την σκληροτιτα στην κορυφη του βραχου,---να σε πει ποσα μποφορ ειχε οταν εβγαλες τη φοτο.
Αλλα για να προσδιορισης το μεγεθος του ψαριου -χρειαζετε να εξετασεις το ζοομ,τα χρωματα,να παρεις ολες της παραμετρους.
Και υπαρχει η πιθανοτιτα αθρωπινου λαθου!!!!!!!!!!
Να μαθεις να το διαβαζεις το εργαλειο.!!!

Παντος την ευαισθησια στης πανο φοτο -της δουλευουν στο +3 για καλητερα. :moil: :moil: :moil: :moil:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.303 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection