- Δημοσιεύσεις: 8
- Μου αρέσει που έλαβε 1
ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ έγραψε:
δεν ξερω απο θεμα χωρου αν θα βολευτεις να εχεις δυο μηχανηματα σχετικα μεγαλα στην κονσολα σου. πιστευω οτι σε αλλη περιπτωση το hds ειναι μονοδρομοςloukas έγραψε:
Nεοφυτε καλησπερα και χρονια πολλα στην ομορφη Κυπρο.Neophytos έγραψε: Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps
Η γνωμη μου ειναι οτι αφου εχεις ενα καλο gps να παρεις κι ενα καλο βυθομετρο.Οι δυο εταιριες που αναφερεις (lowrance και furuno) ειναι απο τις κορυφαιες στον χωρο.Προσωπικα εδω και λιγο καιρο εχω το lowrance κι ακομη το μαθαινω.Απ οτι εχω δει κι εχω διαβασει προκειται για καταπληκτικο μηχανημα με φοβερες δυνατοτητες εφοσον ομως μπορεσεις να το μαθεις.Το καλυτερο θα ηταν εαν υπηρχε η δυνατοτητα να τα εβλεπες και τα δυο στην πραξη απο καποιον γνωστη και να αποφασιζες.
Οπως και να εχει μην βιαζεσαι,ρωτα,διαβασε για να μην το μετανοιωσεις αργοτερα.
Οποια κι αν ειναι η αποφαση σου, ευχομαι να ειναι η σωστοτερη για σενα και να το χαρεις το μηχανημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλη χρονιά και σε σένα Μάνο , με υγεία .manos έγραψε: καλη χρονια γιαννη ειχα κανει μια ερωτηση πριν μερες σχετικα με βυθ τις lowrance to elite me ena gen2 ti les
? καποιο μελος με ειπε για το οτι ειναι ψηφιακο το ενα οχι το αλλο....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
manos έγραψε: καθετη κ συρτη εξαλου τα βαθη πανω απο 150 δεν ειναι που παω συνηθως....αλλα..σε οποια περιπτωση ενα gen2 5 einai ποιο καλα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Από Αμερική θέλει μεγάλη προσοχή γιατί τα περισσότερα είναι με κλειδωμένους τους δορυφόρους Αμερική και όταν το ανοίξεις Ελλάδα δεν θα σου βρίσκει δορυφόρους αρα δεν θα έχεις GPS. Η αντιπροσωπεία για να στο φτιάξει θα σου ζητήσει πολλα (παλαιότερα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει 400€).manos έγραψε: κ εαν σε περιπτωσει το παρω απο το ebay θα εχω προβλημα με χαρτες κλπ? η θα λειτουργει κανονικα? εκει εχει κατι ευκαιριες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD