- Δημοσιεύσεις: 2
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
μην μενεις στην χωρα κατασκευης. Εχωμια μπλουζα που την εχω4 χρονια και ειναι made china και την εχω κατα ευχαριστηθει και αλλη made italy καιμου χαλασε στους εξι μηνες. δεν λεει κατι αυτο. το βυθομετρο παρτο με κλειστα ματια. βλεπεις αψιδες και με το 5αρι. τελος το σιγουρο ειναι οτι κατασκευαζεται καπου στην ασια . στη ταιβαν νομιζω.ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?
Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?
Τι ματι προτεινετε?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?
To βυθόμετρο είναι made in Mexico . Από που έμαθες ότι κατασκευάζεται Κίνα ?
Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?
Το 5αρι με το 7αρι έχουν την ίδια ακριβώς κάθετη ανάλυση, συνεπώς απεικονίζουν τις αψίδες ακριβώς το ίδιο.
Καλύτερη ανάλυση 'εχει το 8αρι ή οποία είναι ίδια με το 10αρι.
Τι ματι προτεινετε?
Το μάτι εξαρτάται από τι ψάρεμα θέλεις να κάνεις. Πχ μπαλάδες οπότε μιλάμε για πάνω από 300μέτρα τότε 1000αρι αλλιώς το 600αρι σε καλύπτει πλήρως.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ έγραψε: ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΆΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ LOWRANCE HDS5-GEN2 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΑΔΙΑ.
ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
κοντα επεσαΓιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε: Καλησπερα παιδια, σας παρακολουθω καιρο αλλα τωρα αποφασισα να συμμετεχω στο φορουμ.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα Lowranche HDS αλλα με προβληματιζουν καποια πραγματα.
Εχω ακουσει οτι καποια βυθομετρα της εταιριας κατασκευαζονται στην Κινα. Ισχυει αραγε?
To βυθόμετρο είναι made in Mexico . Από που έμαθες ότι κατασκευάζεται Κίνα ?
Επισης δεν ξερω αν το 5αρι απεικονιζει τα συμβολα, πχ τις αψιδες, οπως το 7αρι ή το 10αρι, στην μικροτερη του οθονη.
Εχουν αλλες διαφορες?
Το 5αρι με το 7αρι έχουν την ίδια ακριβώς κάθετη ανάλυση, συνεπώς απεικονίζουν τις αψίδες ακριβώς το ίδιο.
Καλύτερη ανάλυση 'εχει το 8αρι ή οποία είναι ίδια με το 10αρι.
Τι ματι προτεινετε?
Το μάτι εξαρτάται από τι ψάρεμα θέλεις να κάνεις. Πχ μπαλάδες οπότε μιλάμε για πάνω από 300μέτρα τότε 1000αρι αλλιώς το 600αρι σε καλύπτει πλήρως.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΙΚΟΣ έγραψε: Ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.
Τωρα για την Κινα καπου το ειχα ακουσει σε ψαροσυζητηση.
Το ματι παει πακετο με το βυθομετρο? Ειναι σαν τα κοινα αισθητηρια καθρεφτη και το 600 και το 1000 ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλως ηρθες στην παρεα μας φιλε βακη καλοριζικος. λοιπον το hds ειναι ενα βυθομετρο- gps που θα σε καλυψει απολυτα σε ολα σου τα ψαρεματα. Οποτε αν βγαινεις οικονομικα το παιρνεις και ξεκινας με ενα δυνατο συμμαχο στην θαλασσα. Το σιγουρο ειναι οτι αν μαθεις να το χρησιμοποιεις σωστα [δεν ειναι και τιποτα δυσκολο αφου υπαρχουν πολλα αρθρα μεσα στο σαιτ για τισ λειτουργιες του] θα σε βοηθησει παρα πολυΒάκης Φιλιππαίος έγραψε: Καλημέρα σε όλους, είμαι νέος στη παρέα σας και από ότι βλέπω έχω πολλά να μάθω από εδώ μέσα...
αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι, αν ακόμα στις κορυφαίες κατηγορίες παίζουν τα Lowranche HDS γιατί από το 2012 που διάβασα το θέμα είναι αυτά που προτείνεται περισσότερο...
μέχρι στιγμής έχω ασχολειθεί μόνο με καθετή αλλά μελλοντικά θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες μεθόδους ψαρέματος...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD