Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

17/11/2014 07:28 - 17/11/2014 07:30 #851 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Αυτό συμβαινει πανταα Μιχαλη στους αιωνες των αιωνων τα δρωμενα να εξιστορουντε κατά το δοκουν του εκάστοτε,
καποια πραγματα όμως είναι γενομενα κ αυτό δεν αλλαζει αυτό που αλλαζει είναι πως τα εκμεταλευεται ο καθενας όπως προειπα.
αλλωστε βλέπουμε αυτή την περιοδο που ζουμε πως τα περισσοτερα μελοι που δραστηριοποιηθηκαν τοτε καπηλευτηκαν αυτή την δραστηριοποιηση κ την εχουν εξαργυρωση.
νομιζω είναι περιτο να αναφερω ονόματα ολοι μας γνωρίζουμε ποιοι είναι αυτοι που τοτε σηκωναν λαβαρα κ τωρα σηκωνουν τις σημαιες της ευρωπαικης ενωσης με τους παχυλούς μισθους.

Για αυτό λοιπον όπως προαναφερα εγω μετρω τις μερες μια μια όπως τοτε που ημουν φαντάρος , καρτερικα για να κατεβω στο χωριο, ελπιζω οι δαιμονες να μην συμβαλουν κ ακυρωθη αυτό το γεγονος.
Να ανοιξουμε το σπιτακι μας με την κυρα μου , να γεμισουμε τα πνευμονια μας με το ιωδειο της θαλασσας, να γεμισουν τα ματια μας με ομορφες εικονες κ από το απεραντο γαλαζιο κ να ατενιζει η ματια μας το πελαγος κ να μην βλεπω τα σώβρακα του απέναντι απλωμένα στο μπαλκονι. Ελπιζω κ ο καιρος να συμβαλει ετσι ώστε να μπορεσω να καλαρω ένα πααραγαδακι , ετσι για να μου φυγει κ το μαραζι κ να φαμε καμμια στειρουλα σουπα κ ισως κ κανα καλαμαρι αρχαγγελιωτικο, φυσικα πρωτα ο θεος όλα αυτά, γιατι όπως προαναφερα καμμια φορα όταν καρτεραας κατι παρα πολύ τυγχανουν χιλια μυρια για να στο χαλασουν, η σκεψη μας κ η αυρα μας όμως είναι θετικη κ πιστευω ότι θα υπερισχυσει των παντων.


«Ώρα καλή στην πρύμνη σου
κι αέρας στα πανιά σου
κι άμα βρεθείς στον τόπο σου
κάτσε και ξεκουράσου».


Υ.Γ.: Θα σου έλεγα ότι εγώ ή στο τέλος αυτής ή στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα φύγω για 3-4 μέρες ψάρεμα, αλλά δεν στο λέω γιατί είσαι ζηλιάρης και φαρμακόγλωσσα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 07:37 #852 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολα τα τα φιλαρακια τα πρωινα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 08:39 #853 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.



"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 08:51 #854 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα Τσε ,

καλα να περασεις σου ευχομε ναυπλιωτη,
τωρα από που εγω εχω φαρμακογλωσσα όπως αναφερες κ από που εσυ το διεπίστωσες εγκω παιντι ασπρο ντε καταλαβαινει !!!!!!!!!!!!!!

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 08:56 #855 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ωρε παναγια μου ενας λουτσος
σκεψου να τον εβλεπε η Μενεγακη τι θα ελεγε
αν εσυ ζηλευεις τοσο φανατσου αυτή τι θα παθαινε,
ουτε να το φανταστω δεν μπορω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κικιρικουυυυυυυυυυυυ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
παω σε βαρεθηκα , παω να συνεχισω την δουλεια γιατι με πηρε η ωρα καλημέρα σας κυριοι

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 13:22 #856 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Την καλησπερα μου σ εολους και καλη εβδομαδα να εχουμε! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, Μιχάλης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 17:24 #857 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα παιδια :hello: :hello:

Δημητρη φιλε μου περαστικα σου για το αγκιστρι, :give_rose: :give_rose:
αν σου ξανατυχη τιποτα παρεμε τηλ να σου φερω μπυρες και ολα θα γιανουν μετα :give_rose: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 17:57 #858 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παληκαρια του καφενιου ,παντα γεροί νάμαστε ,περαστικα Δημητρη τιποτε δεν ειναι αυτα μην δινεις σημασια τάχει η θαλασσα αυτα. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 18:10 #859 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου. :XXcomputer: :XXcomputer: :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 18:33 #860 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Γεια χαρά σε όλους!
Με αφορμή το περιστατικό του Δημήτρη, θυμήθηκα και κάποιο δικό μου ανάλογο και θα σας το διηγηθώ για να κάνουμε και πλάκα.
Είχα βρεθεί με κάποια φίλη μου σε μια περιοχή που έστηνα σκηνή τα καλοκαίρια και τα χαράματα και τα δειλινά συνήθιζα να κάνω συρτή για λούτσους που η περιοχή είχε πολλούς τότε (10ετία του 1970).
Ένα απόγευμα που έκανα αυτή τη δουλειά είχα μαζί μου και την κοπέλα που ήταν από τις λίγες που της άρεσε το ψάρεμα και με συνόδευε.
Κάποια στιγμή τσιμπάει ένας αρκετά μεγάλος λούτσος, σε μία από τις δύο συρτές που έσερνα, οπότε αρχίζει η διαδικασία για το ανέβασμά του.
Το τεχνητό που είχαμε τότε ήταν φυσικά το ανεπανάληπτο κλασικό και, με τα σημερινά δεδομένα, ταπεινό «κουταλάκι».
Όπως γνωρίζουν, όσοι κάνουν αυτό το ψάρεμα, όταν ο λούτσος πλησίασε στη βάρκα άρχισε να κάνει τα ... «τσαλίμια» του προσπαθώντας να γλυτώσει το ... μοιραίο. Σε ένα τελευταίο του τίναγμα κατάφερε να ξαγκιστρωθεί και να συνεχίσει να αλανεύει στις θάλασσες, όμως με το τίναγμα αυτό, το γυαλιστερό κουταλάκι πετάχτηκε και καρφώθηκε στο μάγουλο της συντρόφισσάς μου. Το αρπάδι της σαλαγγιάς «πέρασε» στο δέρμα κι έτσι ήταν αδύνατο να βγει χωρίς κάποιου είδους αναισθησία. Αναγκάστηκα να κόψω την πετονιά και το ψάρεμα και βγαίνοντας αμέσως έξω τρέξαμε στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου.
Η κοπέλα δεν πόναγε και μάλλον το διασκέδαζε, γιατί τέτοιο περιστατικό δεν είχε ξαναζήσει. Έτσι όταν φτάσαμε στο ιατρείο που θα της έβγαζε το «κουταλάκι», μπήκε μέσα γελαστή και ευδιάθετη.
Οπότε και ο γιατρός που την αντιμετώπισε, ευθυγραμμιζόμενος με τη διάθεσή της, της είπε:
«Μια χαρά σου πάει το κόσμημα. Γιατί θέλεις να το βγάλεις;».
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.409 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection