Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

15/11/2014 09:39 #821 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα φιλοι μου και καλο ΣΚ σε ολους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 09:57 #822 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.


Τον ίδιο καφέ μας έβαλες και ... προχθές αφεντικό!
Τίποτα καλύτερο δεν υπάρχει;
Ας πούμε κάτι σαν κι αυτό που πίνει ο ... συνονόματός ο Κλούνεϊ στη σχετική διαφήμιση και όλες οι γυναίκες τρέχουν πίσω του; Ε; Υπάρχει;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 10:52 #823 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολα τα φιλαρακια του καφενειου και καλο σαββατοκυριακο.
Συννεφια σημερα με βορια και αρκετο κρυο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 12:10 #824 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

loukas έγραψε: Καλημερα σε ολα τα φιλαρακια του καφενειου και καλο σαββατοκυριακο.
Συννεφια σημερα με βορια και αρκετο κρυο.

Γεια σου Λουκά,
Δε μου λες, καμιά πρακτική εφαρμογή της συρτής αφρού έκανες εκεί πάνω στον ευλογημένο σας τόπο;
Περιμένω να μου πεις αν σε ωφέλησαν στην πράξη όσα σου μετέδωσα σχετικά.
Και η κριτική καλοδεχούμενη επίσης, γιατί ο τελικός στόχος είναι να βελτιωνόμαστε, αν είναι δυνατό, στο διηνεκές!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 15:58 - 15/11/2014 16:00 #825 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους καφενοβιους ,καλο Σ/Κ και πανω απ'ολα υγεια,οσο για μετα την βροχη αν τρωνε και εαν εχει ψαρια με καθε εργαλειο υπαρχει καποια αληθεια οχι οτι ειναι απολυτο,στην συρτη το εχω διαπιστωσει και κυριως οταν τραβαμε αφρο!!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 16:07 #826 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπέρα στους αγαπητούς φίλους και κάλο Σαββατοκύριακο να περνάτε καλά :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 19:27 #827 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στο καφενειο, και σε ολους τους επισκεπτες του.. :coffee2:
Τετοια ωρα, καφεδακι δεν παει, κανα τσιπουρακι να κερασω.. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 19:59 - 15/11/2014 20:00 #828 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλησπερα στο καφενειο, και σε ολους τους επισκεπτες του.. :coffee2:
Τετοια ωρα, καφεδακι δεν παει, κανα τσιπουρακι να κερασω.. :occasion14:


Ορίστε:

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 05:22 #829 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα καλοι μου φιλοι κ καλη Κυριακη ναχετε ολοι σας,
εεε όχι βρε ξεμωραμενε να θελεις να συγκρηθεις κ με τον Κλουνει !!!!!!! σε καλο σου με εκανες να πεσω κατω από την καρεκλα από τα γελια ωχ παναγια μου το στομαχι μου δεν αντεχω άλλο χχχαχαχαχαχαχαχ ελεος φτανει θα με πεθανεις εσυ δεν αντεχεσε.

Πιες ένα τσαγιακι, ένα χαμομηλακι κ ένα γιαουρτακι κ ασε τους γκουρμε καφεδες ακου εκει ωχ παναγια μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 05:22 #830 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.770 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection