Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

17/11/2014 18:47 #861 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα παίδες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 19:08 #862 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπέρα στην όμορφη παρέα και σας ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον και τις ευχές σας! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:08 #863 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:27 #864 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε όλα τα παιδια του καφενειου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:29 - 18/11/2014 05:32 #865 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σας!

Υ.Γ.: Προειδοποιώ εδώ όλους τους γνωστούς και φίλους, αν είναι να πάνε για ψάρεμα, να το κάνουν το συντομότερο, γιατί ετοιμάζομαι σε λίγες μέρες να φύγω για 3-4 μέρες ψάρεμα, οπότε, όπως καταλαβαίνετε μετά από αυτό πολύ λίγα πράγματα θα έχουν ... περισσέψει στη θάλασσα για να πιάσει κανείς. Σκέπτομαι να αφήσω ένα αρσενικό και ένα θηλυκό από το κάθε είδος. Και πολλά λέω!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:44 #866 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι!! :hello: :heart:

Μιχαλη μην ξεχασεις να δολωσεις και ενα παραγαδι με τα καλαμαρια του Νασου!!! :yahoo: :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:47 #867 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
παλι ταζεις κ θα μου γυρισεις κ με κανενα δυο γυλους κ θα σου φταινε μετα τα δολώματα.

Σημερα μετα από συζητηση που θα γινει με την διευθηνση της ετιαρειας είναι πολύ πιθανο να κλειδωσει το 3μερο αδειας για αχραγγελο με μονη αλλαγη την ημερομηνια που αντι για γιορτες θα γινει στις 5,6,7 Δεκεμβρη.
Ελπιζω όλα να παανε καλα κ να μην χαλασει παναγια μου .

Ελπιζω βεβαια να εχει αφησει κανενα ψαρακι ο Μιχαλης να κατηφορισει προς τα κατω σε μενα .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:55 - 18/11/2014 05:56 #868 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: παλι ταζεις κ θα μου γυρισεις κ με κανενα δυο γυλους κ θα σου φταινε μετα τα δολώματα.


Και μετά διαμαρτύρεσαι ότι σε λέω φαρμακόγλωσσα. Ορίστε! Και μόνος σου το βλέπεις ότι δεν κρατιέσαι να μην τη πεις την κακία σου!

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Σημερα μετα από συζητηση που θα γινει με την διευθηνση της ετιαρειας είναι πολύ πιθανο να κλειδωσει το 3μερο αδειας για αχραγγελο με μονη αλλαγη την ημερομηνια που αντι για γιορτες θα γινει στις 5,6,7 Δεκεμβρη.
Ελπιζω όλα να παανε καλα κ να μην χαλασει παναγια μου .
Ελπιζω βεβαια να εχει αφησει κανενα ψαρακι ο Μιχαλης να κατηφορισει προς τα κατω σε μενα .


Επειδή εγώ δεν είμαι σαν και σένα, αλλά είμαι ένας καλός και ευγενής άνθρωπος, αν τα καταφέρεις να πας στο σπιτάκι σου (που σου το εύχομαι) θα κάνω για χάρη σου μια εξαίρεση και θα αφήσω κάτι! Όχι πολλά πράγματα βέβαια. Κανένα μικρουλάκι, γιατί για παραπάνω δεν σε έχω και ικανό να τα πιάσεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:58 #869 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στους φίλους καλά ψαρέματα και αφήστε κάτι και για μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2014 05:58 #870 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} έγραψε: Καλημερα αγαπητοι φιλοι!! :hello: :heart:

Μιχαλη μην ξεχασεις να δολωσεις και ενα παραγαδι με τα καλαμαρια του Νασου!!! :yahoo: :yahoo:


Άσε Κώστα,
Είχαμε και δεύτερο επεισόδιο με αυτά τα καλαμάρια.
Τα φάγανε κάτι φίλοι μου και ακόμα τρέχουνε ... στις τουαλέτες!
:yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.259 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection