Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

16/11/2014 18:26 - 16/11/2014 18:31 #841 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα καλοι μου φιλοι κ καλη Κυριακη ναχετε ολοι σας,
εεε όχι βρε ξεμωραμενε να θελεις να συγκρηθεις κ με τον Κλουνει !!!!!!! σε καλο σου με εκανες να πεσω κατω από την καρεκλα από τα γελια ωχ παναγια μου το στομαχι μου δεν αντεχω άλλο χχχαχαχαχαχαχαχ ελεος φτανει θα με πεθανεις εσυ δεν αντεχεσε.

Πιες ένα τσαγιακι, ένα χαμομηλακι κ ένα γιαουρτακι κ ασε τους γκουρμε καφεδες ακου εκει ωχ παναγια μου


Πήρες πολύ θάρρος, ξεδιάντροπε παλιομανιάτη, γιατί με πέτυχες να έχω σοβαρά θέματα και να μην αδειάζω να ασχοληθώ με το ευτελές ... σαρκίο σου. Τώρα θα σου δείξω εγώ τι παθαίνεις όταν τα βάζεις με Ναυπλιώτη διαπρεπή ψαρά και περήφανο συνταξιούχο της γενιάς του Πολυτεχνείου που είναι και επίκαιρο.
Δε μου λες τι είναι χειρότερο;
Να θες να μιμηθείς τον Κλούνει στο πώς πίνει τον καφέ του ή να θες να έχεις τσουτσούνι σαν τον κατεψυγμένο λούτσο Παταγωνίας που κρατάς;
Ε;;;;; Τι είναι χειρότερο;;;;
Μόνος σου την είπες την αλήθεια.
(Ή μήπως τα ξέχασες αυτά που έγραφες 2 μέρες πριν στις 7:12 το πρωί, σε τούτο εδώ το μέρος;;;;; ).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 21:03 #842 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την βραδυνη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Captain theodoros, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 04:23 #843 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 04:44 #844 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην παρεα μας, και καλη εβδομαδα σε ολους. :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, Captain theodoros, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 05:22 #845 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, Captain theodoros, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 05:24 #846 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα κ καλη εβδομαδα ναχουμε,
σημαντικη μερα σημερα αν κ νομιζω ότι οσο περνανε τα χρονια το θεμα χανει την ουσια του κ σημασια του στις νεες γενιες ισως κ φταιμε κ ολοι εμεις σε αυτό , που δεν φροντισαμε να περασει κ στις νεες γενιες το τι πραγματκα πετυχαν αυτά τα παιδια τοτε.

Άλλη μια βδομαδα ξεκινα κ πλησιάζουμε στο τελος κ αυτου του χρονου κ μετρω τις μερες μια μια, κ παρακαλω να περσουν γρηγοροτερα για να κατεβω ένα διημερο στο χωριο, επιτελους παναγια μου μετα από σχεδόν εναμιση χρονο που ναι κλειστο το σπιτακι μας.

Το τσουτσουνι το τσουτσουνι, κ ειπα κ εγω μα περασε απαρατηρητο το σχολιο από τον Μιχαλη ? τελικα δεν αντεξες κ το τσιμπησες το δολωματακι παλιοναυπλιωτη χαχαχαχ.
Μιχαλη αρα την εποχη του πολυτεχνείου θα πρπει κ εσυ να ησουν στην πανεπιστημιακη κοινοτητα σωστα η κανω λαθος ? περα από την πλακα τωρα,

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, Captain theodoros, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 06:00 - 17/11/2014 06:00 #847 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα κ καλη εβδομαδα ναχουμε,
σημαντικη μερα σημερα αν κ νομιζω ότι οσο περνανε τα χρονια το θεμα χανει την ουσια του κ σημασια του στις νεες γενιες ισως κ φταιμε κ ολοι εμεις σε αυτό , που δεν φροντισαμε να περασει κ στις νεες γενιες το τι πραγματκα πετυχαν αυτά τα παιδια τοτε.

Άλλη μια βδομαδα ξεκινα κ πλησιάζουμε στο τελος κ αυτου του χρονου κ μετρω τις μερες μια μια, κ παρακαλω να περσουν γρηγοροτερα για να κατεβω ένα διημερο στο χωριο, επιτελους παναγια μου μετα από σχεδόν εναμιση χρονο που ναι κλειστο το σπιτακι μας.

Το τσουτσουνι το τσουτσουνι, κ ειπα κ εγω μα περασε απαρατηρητο το σχολιο από τον Μιχαλη ? τελικα δεν αντεξες κ το τσιμπησες το δολωματακι παλιοναυπλιωτη χαχαχαχ.
Μιχαλη αρα την εποχη του πολυτεχνείου θα πρπει κ εσυ να ησουν στην πανεπιστημιακη κοινοτητα σωστα η κανω λαθος ? περα από την πλακα τωρα,


Ναι, όντως το θέμα δεν προσφέρεται για πλάκα.
Θα σου πω πού ήμουνα τότε.
Είχα ένα γραφείο στο ρετιρέ μιας πολυκατοικίας στην οδό Σολωμού που είναι η πρώτη παράλληλος της Στουρνάρα και τα έβλεπα καθημερινά όλα. Μέσα από αυτή την εμπειρία μπορώ να σου πω ότι ναι η δράση αυτή ήταν πράγματι η αφορμή για την πτώση της χούντας, πολλά όμως πράγματα από αυτά που έγιναν τότε είναι υπερτιμημένα και μυθοποιημένα.
Προσωπικά δεν με χαλάει αυτό γιατί τώρα που έχω μεγαλώσει αρκετά μάλλον αντιλαμβάνομαι καλύτερα ότι ίσως οι λαοί για να υπάρξουν έχουν ανάγκη και λίγο ... παραμύθι.
Πάντως το κρίσιμο βράδυ, δυστυχώς ή ευτυχώς για μένα, δεν ήμουνα εκεί. Αν διαβάσεις το βιβλίο μου για το παραγάδι θα δεις ότι εκείνη τη μέρα, την 17 Νοέμβρη του 1973, εγώ είχα ξεκινήσει με τη βάρκα μου στις 4 το απόγευμα από τον Άγιο Κοσμά που την άραζα τότε και την μετακόμιζα δια θαλάσσης στην Πάχη των Μεγάρων, όπου έφτασα αργά τη νύχτα έτσι αργά που ταξίδευα με 4-5 μίλια την ώρα. Όταν γύρισα στην Αθήνα με το πρώτο λεωφορείο που έκανε τέρμα στο Θησείο, ακόμη και εκεί μύριζε δακρυγόνα.
Τις επόμενες μέρες, μήνες και χρόνια διάβασα όσα βιβλία κυκλοφόρησαν μόλις έληξε η λογοκρισία και μέσα από αυτά διαμόρφωσα την πολιτική μου άποψη που διατηρώ μέχρι σήμερα.
Αν καμιά φορά καταφέρουμε να ... φάμε αυτά τα καλαμαράκια που περίσσεψαν, θα σου πω και τα υπόλοιπα που δεν λέγονται εδώ.

Καλή μέρα νάχετε όλοι σας!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΝΑΣΟΣ, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 06:05 #848 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή βδομάδα στους φίλους ψαράδες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 06:22 #849 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2014 07:09 #850 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αυτό συμβαινει πανταα Μιχαλη στους αιωνες των αιωνων τα δρωμενα να εξιστορουντε κατά το δοκουν του εκάστοτε,
καποια πραγματα όμως είναι γενομενα κ αυτό δεν αλλαζει αυτό που αλλαζει είναι πως τα εκμεταλευεται ο καθενας όπως προειπα.
αλλωστε βλέπουμε αυτή την περιοδο που ζουμε πως τα περισσοτερα μελοι που δραστηριοποιηθηκαν τοτε καπηλευτηκαν αυτή την δραστηριοποιηση κ την εχουν εξαργυρωση.
νομιζω είναι περιτο να αναφερω ονόματα ολοι μας γνωρίζουμε ποιοι είναι αυτοι που τοτε σηκωναν λαβαρα κ τωρα σηκωνουν τις σημαιες της ευρωπαικης ενωσης με τους παχυλούς μισθους.

Για αυτό λοιπον όπως προαναφερα εγω μετρω τις μερες μια μια όπως τοτε που ημουν φαντάρος , καρτερικα για να κατεβω στο χωριο, ελπιζω οι δαιμονες να μην συμβαλουν κ ακυρωθη αυτό το γεγονος.
Να ανοιξουμε το σπιτακι μας με την κυρα μου , να γεμισουμε τα πνευμονια μας με το ιωδειο της θαλασσας, να γεμισουν τα ματια μας με ομορφες εικονες κ από το απεραντο γαλαζιο κ να ατενιζει η ματια μας το πελαγος κ να μην βλεπω τα σώβρακα του απέναντι απλωμένα στο μπαλκονι. Ελπιζω κ ο καιρος να συμβαλει ετσι ώστε να μπορεσω να καλαρω ένα πααραγαδακι , ετσι για να μου φυγει κ το μαραζι κ να φαμε καμμια στειρουλα σουπα κ ισως κ κανα καλαμαρι αρχαγγελιωτικο, φυσικα πρωτα ο θεος όλα αυτά, γιατι όπως προαναφερα καμμια φορα όταν καρτεραας κατι παρα πολύ τυγχανουν χιλια μυρια για να στο χαλασουν, η σκεψη μας κ η αυρα μας όμως είναι θετικη κ πιστευω ότι θα υπερισχυσει των παντων.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.242 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection