Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

14/11/2014 13:35 #801 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ζηηηηηηηηλιεεεεεεεεες παναγια μουυυυυυ πωπωπωπω τοσσο ξεδιαντροπα πια ελεος..

ειχα παραλαβη σημερα σου εγραψα το σταθερο παρε με

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 15:44 #802 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την απογευματινη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 16:12 #803 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Υ.Γ.: Κάνε μου τη χάρη και άφησε κάποια στιγμή αυτόν τον κακομοίρη το λούτσο που τον έχεις ... τεντώσει στο απροχώρητο! Σε λίγο θα γίνει 3 μέτρα και θα χρειαστεί να τον βάλουμε στο βιβλίο ... Γκίνες![/quote]



μα βρε μιχαλη ακομα δεν καταλαβες ?
το τεντωνω για ναρθει κ να φτιαξω δυο παραλληλες γραμμες με το από κατω στοιχειο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 17:05 #804 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σας κυριοι!Εχω μια απορια και θα ηθελα την γνωμη σας!Εχω ακουσει απο πολλους ψαραδες ,ερασιτεχνες και επαγγελματιες,οτι μετα απο βροχη τις περισσοτερες φορες εχει ψαρι!Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση αλλα και εγω οσες φορες εχει τυχει να παω για ψαρεμα και εχει βρεξει πριν, εχω αρκετα καλα εως πολυ καλα αποτελεσματα!Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε αν συνφωνειτε και αν ξερει καποιος που ωφειλεται αυτο! :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 17:10 - 14/11/2014 17:11 #805 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Δεν θα το ελεγα δημητρη οτι μετα την βροχη τσιμπουν τα ψαρια , εκτος εαν στην συρτη δεν τσιμπουν που κανω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 17:26 #806 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια του καφενε :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 17:43 #807 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Καλησπερα σας κυριοι!Εχω μια απορια και θα ηθελα την γνωμη σας!Εχω ακουσει απο πολλους ψαραδες ,ερασιτεχνες και επαγγελματιες,οτι μετα απο βροχη τις περισσοτερες φορες εχει ψαρι!Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση αλλα και εγω οσες φορες εχει τυχει να παω για ψαρεμα και εχει βρεξει πριν, εχω αρκετα καλα εως πολυ καλα αποτελεσματα!Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε αν συνφωνειτε και αν ξερει καποιος που ωφειλεται αυτο! :yahoo:

Για να παρειs και μια αλλη γνωμη φιλε Δημητρη.....www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...id=290&limitstart=30

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 18:19 #808 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους καφενοβιους,καργα τζακι σημερα . :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 18:20 #809 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Να εισαι καλα φιλε Δημητρη!Απο οτι ειδα στις προηγουμενες αναρτησεις οι γνωμες ειναι πολλες και διαφορες!Δεν βγαζεις ασφαλη συμπερασματα!
ΥΓ Καπτεν Θεοδωρε για συρτη δεν εχω εμπειρια να σου πω εγω εχω κανει καλες ψαριες με καθετη και παραγαδι αλλα ξαναλεω οτι μπορει να ηταν και συμπτωση!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 18:52 #810 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Σίγουρα Δημήτρη μου δεν μπορείs να βγάλειs ασφαλη συμπεράσματα,μιαs και ο κάθε φίλοs απλα καταθέτει την εμπειρία του.Φυσικά,αν μπορειs πηγαίνειs για ψαρεμά αλλά ποτε με καταιγίδα!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.429 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection