Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

14/11/2014 19:56 - 14/11/2014 19:58 #811 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Καλησπερα σας κυριοι!Εχω μια απορια και θα ηθελα την γνωμη σας!Εχω ακουσει απο πολλους ψαραδες ,ερασιτεχνες και επαγγελματιες,οτι μετα απο βροχη τις περισσοτερες φορες εχει ψαρι!Δεν ξερω αν ειναι συμπτωση αλλα και εγω οσες φορες εχει τυχει να παω για ψαρεμα και εχει βρεξει πριν, εχω αρκετα καλα εως πολυ καλα αποτελεσματα!Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε αν συνφωνειτε και αν ξερει καποιος που ωφειλεται αυτο! :yahoo:

Δημήτρη,
Το θέμα που άνοιξες με την ανάρτησή σου μου δίνει την ευκαιρία να εκφράσω και εγώ μια μόνιμη ανησυχία μου για την οποία μπορώ να πω ότι ήδη πήρα ολοκληρωμένη απάντηση από την παραπομπή που έβαλε ο Δημήτρης (Κουζούπης) και τον ευχαριστώ γι' αυτό.
Αμέσως θα εξηγήσω τι εννοώ:
- Κατ' αρχήν στο ερώτημα αν τα ψάρια παρουσιάζουν κάποια αυξημένη δραστηριότητα μετά ή κατά τη διάρκεια της βροχής έχω ήδη καταθέσει την άποψή μου στο βιβλίο μου για το παραγάδι και συγκεκριμένα στην παράγραφο που αναλύει την επίδραση των καιρικών συνθηκών στις συνήθειες των ψαριών. Για να μην βάλω τον καθένα να ... το ψάχνει την επαναλαμβάνω εδώ λέγοντας ότι στα όσα χρόνια ψαρεύω με όλα τα είδη, δηλ. καθετές, συρτές, παραγάδια κ.λ.π. δεν έχω βρει κάτι συγκεκριμένο που να συσχετίζει την συμπεριφορά των ψαριών με τον βροχερό καιρό.
- Πέρα όμως από αυτό είχα πάντα το ερώτημα τι γίνεται όταν βρίσκεσαι στη θάλασσα και παρά το ότι αυτή μπορεί να είναι ήρεμη, ο ουρανός είναι φορτωμένος και γίνεται χαμός από κεραυνούς. Αυτό το θέμα με έχει απασχολήσει γιατί έχω βρεθεί αρκετές φορές μπροστά σε αυτή την κατάσταση αλλά και για έναν επιπλέον λόγο. Το σκάφος μου είναι ιστιοφόρο, διαθέτει ιστό 7 μέτρων και πάντα όταν έβλεπα να φωτίζεται ο ουρανός από κεραυνούς αναρωτιώμουνα εάν και κατά πόσον αυτή είναι μια κατάσταση που μπορεί να προσελκύσει τους κεραυνούς και να τους φέρει κατά πάνω μου. Μέχρι τώρα έχω επιλέξει να ... σφυρίζω αδιάφορα και να κάνω πως δεν βλέπω αν και δεν σου κρύβω ότι λιγάκι έτρεμε το φυλοκάρδι μου ιδιαίτερα τις φορές που ήμουνα μόνος μου μέσα στην άγρια νύχτα. Τώρα που διάβασα αυτά που έχουν κατατεθεί σχετικά με τους κεραυνούς κατάλαβα ότι μάλλον από ... τύχη βρίσκομαι ακόμη εδώ. Αν κανείς έχει κάτι άλλο να προσθέσει θα το ακούσω με πολύ ενδιαφέρον.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 20:50 - 14/11/2014 20:51 #812 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα κι απο' μενα φιλοι μου .!! :heart: :hello:

Κωστοπουλε ,πολυ μεγαλο το θεμα που ανοιγεις με τους κεραυνους.

Απο μια προχειρη ερευνα, δειτε λιγο τα παρακατω :


Για το σκοφος

1) www.ofse.gr/?p=390


Και γενικα

2) bobby-e4.blogspot.gr/2011/05/blog-post.html

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 20:57 #813 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Εχεις δικιο που ανυσηχεις φιλε μου Μιχαλη και εγω τα ιδια σκεφτομαι ελα ομως που το φθινοπωρο και τον χειμωνα που χει περισσοτερο ψαρι (απο οτι το καλοκαιρι κατα την γνωμη μου) οι μερες που θα εχει και λιγα μποφορ και λιακαδα η οι νυχτες με ξαστερια για να πας για ψαρεμα ειναι πολυ λιγες!Οποτε τι κανεις?Εγω προσωπικα ενημερωνομαι για τον καιρο στη περιοχη μου απο 2-3 site και οταν καποιο δειχνει πιθανοτητα βροχης δεν παω!Παντος με συνεφια εχω παει παρα πολλες φορες!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2014 21:32 #814 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Εχεις δικιο που ανυσηχεις φιλε μου Μιχαλη και εγω τα ιδια σκεφτομαι ελα ομως που το φθινοπωρο και τον χειμωνα που χει περισσοτερο ψαρι (απο οτι το καλοκαιρι κατα την γνωμη μου) οι μερες που θα εχει και λιγα μποφορ και λιακαδα η οι νυχτες με ξαστερια για να πας για ψαρεμα ειναι πολυ λιγες!Οποτε τι κανεις?Εγω προσωπικα ενημερωνομαι για τον καιρο στη περιοχη μου απο 2-3 site και οταν καποιο δειχνει πιθανοτητα βροχης δεν παω!Παντος με συνεφια εχω παει παρα πολλες φορες!

Δημήτρη,
Όπως και παραπάνω είπα με τη βροχή δεν έχω θέμα γιατί το σκάφος μου έχει καμπίνα και εγώ διαθέτω όλα τα μέσα για να προστατευτώ όταν μου λάχει. Σε ότι αφορά δε τα ψάρια το ξαναείπα ήδη «δεν νομίζω ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις που να μας κάνουν να ... τρέχουμε τις βροχερές μέρες στις θάλασσες για να ... εκμεταλλευτούμε το άνοιγμα της όρεξής τους».
Με τους κεραυνούς όμως το πράγμα αλλάζει:
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις που φαίνονται από όσα μας καταθέτουν οι φίλοι (και τους ευχαριστώ όλους γι' αυτό) το πράγμα φαίνεται πως είναι πολύ σοβαρό και χρήζει της δέουσας προσοχής. Να ευχαριστήσω και των Κώστα για τις πολύ ενδιαφέρουσες παραπομπές τις οποίες δεν έχω ακόμη μελετήσει αναλυτικά, αλλά από μια ματιά που έριξα φαίνεται ότι ειδικά εγώ που έχω αλουμινένιο άλμπουρο 7 μέτρων θα πρέπει να τα σκεφτώ όλα αυτά πολύ σοβαρά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 06:27 #815 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα παιδια και καλο σαββατοκλυριακο να εχετε :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, Τζαβαρας Δημητρης, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 06:34 #816 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, Τζαβαρας Δημητρης, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 06:37 #817 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, Τζαβαρας Δημητρης και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 07:35 #818 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παλικάρια,καλό σαβ/κο σε όλους!!! :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 08:03 #819 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα φιλοι μου!! :hello: :hello: :heart: :heart:

Να εχετε ενα δημιουργικο κι ευχαριστο Σ/Κ . :qshatter:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/11/2014 08:13 #820 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.


"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.731 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection