Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

16/11/2014 08:56 #831 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους απανταχου λατρεις της θαλασσας και του ψαρεματος ~~ :hello: :hello: :heart: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 08:57 #832 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στους φίλους σήμερα δεν βρέχει και έχει ψάρεμα μετά το μεσημέρι.
Παμε για παραλία .......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 10:54 #833 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 10:55 #834 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους φιλους!Σημερα αν και ηταν ολα ιδανικα (καλος καιρος πολλα τσιμπιματα καλη παρεα) στο ψαρεμα αναγκαστηκαμε να φυγουμε αρον αρον γιατι μου μπηκε ενα αγκιστρι στον αντιχειρα ακριβως πανω απο το νυχι και δεν εβγαινε με τιποτα!Τελικα μετα απο πολυ ταλαιπωρια αντι για ψαρεμα κατεληξα στο νοσοκομειο Αγια Ολγα για να μου το βγαλουν!Κριμα και παλι κριμα!Ας ελπισουμε οτι και το αλλο ΣΚ θα μας κανει την χαρη ο καιρος! :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 11:13 #835 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Καλημερα σε ολους τους φιλους!Σημερα αν και ηταν ολα ιδανικα (καλος καιρος πολλα τσιμπιματα καλη παρεα) στο ψαρεμα αναγκαστηκαμε να φυγουμε αρον αρον γιατι μου μπηκε ενα αγκιστρι στον αντιχειρα ακριβως πανω απο το νυχι και δεν εβγαινε με τιποτα!Τελικα μετα απο πολυ ταλαιπωρια αντι για ψαρεμα κατεληξα στο νοσοκομειο Αγια Ολγα για να μου το βγαλουν!Κριμα και παλι κριμα!Ας ελπισουμε οτι και το αλλο ΣΚ θα μας κανει την χαρη ο καιρος! :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:

Περαστικά Δημήτρη!
Μην ανησυχείς, η θάλασσα και αύριο και μεθαύριο εκεί θα είναι πάλι.
Αρκεί να προσέχεις για να έχεις την υγεία σου και να μπορείς να την απολαμβάνεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 11:38 #836 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Να εισαι καλα Μιχαλη ευχαριστω πολυ αλλα εχω ξενερωσει πολυ κυριως γιατι τσιμπαγε πολυ ρε γαμωτο!Στη διπλανη βαρκουλα δεν προλαβαιναν να βγαζουν μουσμουλια κυριως (τρια τρια) αλλα και λιθρινια και καλες γοπες και ειχαν χασει και κανα δυο μεγαλα!Οποτε φιλε μου Μιχαλη η θαλασσα εκει θα ειναι το θεμα ομως ειναι να ειναι και τα ψαρια εκει!Και επιπλεον ο καιρο θα βοηθησει?Τελος παντων καλα να ειμαστε και θα ερθουν και αλλες καλες ψαριες απλα ειμαι λιγο ανυπομονος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 12:30 #837 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Περαστικά Δημήτρη μου.Γκαντεμιά αδερφέ....
Να είσαι καλά! :bye: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 13:51 #838 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Τελος παντων καλα να ειμαστε και θα ερθουν και αλλες καλες ψαριες απλα ειμαι λιγο ανυπομονος!

Δημήτρη θα «εκμεταλλευτώ» το ... ατυχές περιστατικό σου για να πω μερικά πράγματα ως (θα μου επιτρέψεις) παλιότερος και εμπειρότερος στο άθλημα. Στο βιβλίο μου για το παραγάδι γράφω μία φράση που αν θα σου πω ότι λόγω αυτής κάθισα και έγραψα όλο αυτό το κείμενο, δεν θα είναι υπερβολή. Τη φράση αυτή την έχω «αντιγράψει» από έναν πολύ παλιότερο από εμάς. Είναι θα έλεγα η έννοια που με έχει σημαδέψει και από τότε που τη διάβασα την κουβαλάω και τη σκέπτομαι κάθε φορά που έρχομαι σε οποιασδήποτε μορφής επαφή με αυτό το χόμπι.
Θα χρειαστεί να γράψω λίγο περισσότερα από ότι συνήθως, αλλά αυτό που θέλω να πω δεν μπορώ να το πω με λιγότερα λόγια, γι' αυτό θα παρακαλέσω να με ανεχθεί η ομήγυρις.
Υπάρχει ένα παλιό (μα πάρα πολύ παλιό) βιβλίο για το ψάρεμα, το οποίο όταν το διάβασα (πριν 40 περίπου χρόνια) ήταν σαν να άνοιξαν οι ουρανοί και να μου αποκάλυψαν την αλήθεια. Ο συγγραφέας του (Θ. Μαρσέλος) δεν ήταν απλός ερασιτέχνης ψαράς. Ήταν ένας φιλόσοφος της ζωής και της θάλασσας, που μέσα από το ανάγνωσμά του κατάφερε να μπει μέσα στην ψυχή μου και να μου εξηγήσει τι είναι αυτό που με κάνει να θέλω να είμαι σε συνεχή επαφή με αυτό το στοιχείο, να αναλώνω χρόνο, χρήμα και φαιά ουσία για να αποκτήσω κάτι που θα μπορούσα άνετα να το αποκτήσω έτσι κι αλλιώς με πολύ απλούστερους και ανώδυνους τρόπους.
Δεν ξέρω πόσους από εμάς που δημοσιολογούμε σε αυτή την ιστοσελίδα μας έχει απασχολήσει κάποιο ανάλογο ερώτημα, εμένα πάντως αυτό με απασχόλησε κάποια στιγμή της ψαρευτικής μου διαδρομής και τότε υποχρεώθηκα να πάρω τις αποφάσεις μου, που τις διατηρώ μέχρι και σήμερα αναλοίωτες.
Δημήτρη,
Όταν αυτή η «λαχτάρα» που εκφράζεις με τα λόγια σου για τη θάλασσα και τις ψαριές που «είναι νάρθουν» θα σου σπάσει, τότε θα γίνεις ολοκληρωμένος ψαράς και θα μάθεις το βασικό δίδαγμα που θέλει και με τον τρόπο του προσπαθεί να μας διδάξει αυτό το ανυπέρβλητο και ανίκητο στοιχείο, που όλοι μας αγαπάμε αλλά οι περισσότεροι ίσως ακόμη δεν ξέρουμε «γιατί;».
- Η θάλασσα Δημήτρη «απαιτεί» υπομονή. Δυσθεώρητη υπομονή! Ατέλειωτη! Ανεξάντλητη! Υπομονή πέρα από τα όρια του ανθρωπίνως δυνατού! Όταν δηλαδή θα πεις δεν αντέχω άλλο, τότε αυτή θα σου πει: «εδώ σε θέλω, να αντέξεις λίγο ακόμη, πέρα από τα όριά σου!».
Να γίνεσαι συνεχώς καλύτερος, χωρίς να συγκρίνεσαι με κανέναν, παρά μόνο με τον προηγούμενό σου εαυτό!
- Η θάλασσα Δημήτρη «απαιτεί» ταπεινότητα. Δηλαδή τη διαρκή αναγνώριση ότι είσαι απειροελάχιστος μπροστά στο μέγεθός της και υποκλίνεσαι, χωρίς όμως δουλοπρέπεια, αλλά με την περηφάνεια, την ευγνωμοσύνη και τη γνώση, που οφείλεις μπροστά στο σοφό δάσκαλό σου, που αφιλοκερδώς σε διδάσκει σε «ιδιαίτερο μάθημα» τα πολυτιμότερα διδάγματα της ζωής!
Για μένα:
- Αυτή είναι η θάλασσα!
- Αυτό είναι το χόμπι μας!
- Αυτό είναι το «πολύτιμο» που βιώνουμε κάθε φορά που είμαστε «εκεί».
Η πληγή από το αγκίστρι γρήγορα θα σου περάσει.
Μετά όμως από αυτό, έχω την γνώμη ότι η αγάπη σου για τη θάλασσα θα είναι «σωστότερη!».
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τζαβαρας Δημητρης, Δημητρης Τσιμερης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 16:55 #839 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Δημητρη και Μιχαλη ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον τις ευχες και τις συμβουλες σας!Φιλε μου Μιχαλη πολυ σωστα ολα αυτα που γραφεις και σιγουρα εμεις οι νεοτεροι πρεπει να χαλιναγωγησουμε λιγο το υπερμετρο παθος μας για τα πραγματα που μας αρεσουν να κανουμε!Αυτη η ασχημη εμπειρια μου με εκανε σιγουρα σοφοτερο(γιατι η εμπειρια ως γνωστων δεν διδασκεται)!Επιπλεον καταλαβα οτι παροτι ζουμε στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου,δεν δουλευει πλεον σχεδον τιποτα σωστα και ειμαστε εντελως ευαλωτοι!Δηλαδη ειναι εντελως απιστευτο να εισαι στο νομο ΑΤΤΙΚΗΣ και για ενα τοσο απλο(σχετικα)περιστατικο να πηγαινω στο πιο κοντινο κεντρο υγειας και να μην εχουν ουτε καν ξυλοκαί'νη η εστω καποιο αλλο αναισθητικο και να θελουν να μου βγαλουν το αγκιστι με μια ταναλια ηλεκτρολογου!Και οταν τους ειπα οτι το δοκιμασα και μονος μου με αυτο τον τροπο αλλα λογω του οτι το αγκιστρι ηταν στη ριζα του νυχιου ποναω πολυ να με στειλουν 50 χιλιομετρα μακρια (αναγκαστηκα να κατεβω στην Αγια Ολγα)!Οποτε πανω απο ολα θελει προσοχη και να περνουμε ολα τα απαραιτητα μετρα ασφαλειας γιατι οσα φερνει η στιγμη δεν τα φερνει ο χρονος!
ΥΓ Και παλι ευχαριστω και να ειστε παντα καλα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2014 17:52 #840 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σας φιλοι.. :coffee2:
Περαστικα σου φιλε Δημητρη.. :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.512 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection