Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/09/2010 17:14 #311 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σιγουρα Γρηγορη σε ολουs εχει τυχει καποια τετοια περιπτωση με διαφορα ψαρια και θα συνεχισει να συμβαινει!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 11:58 #312 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα κ παλι γρηγορη ,
τα εχασα λιγο με αυτο που διαβασα στο αλλο ποστ τελως παντων.
γρηγορη ειχα παει το σκ στο χωριο περισσοτερο να μαζεψω τα εργαλεια κ να τα καθαρησω αλλα συναμα κ να κανω κ κανα ψαρεμα να δω τι παιζει αυτη την εποχημε τα κυνηγιαρικα.
Ε λοιπον τα εχασα , ζαργανες μεγαλες εως τεραστιες , καποια στιγμη το σαββατο κατα τις 12 το μεσημερακι ηταν ριξια κ ζαργανα εξω.
Αλλα εως εκει τα πραγματα κ εννοω οτι δολωσα τεσσερεις κ τις αφησα να ψαρευουν ως το απογευμα κ το αποτελεσμα ηταν μηδεν .
Δεν μπορω να καταλαβω για την περιοδο που διανυουμε να μην υπαρχουν στο κολπο κυνηγιαρικα κ ειδικοτερα κυνηγοι.
Για αυτο θελω να ρωτησω κ σενα αλλα κ αλλα μελη να μου πουν στις περιοχες τους τι παιζει αυτη την περιοδο ?
Υπαρχουν ψαρια η θα επιβεβαιωθει ο συγχωρεμενος ο παππουλης που μου ελεγε οτι οι κακιες χρονιες πανε παντα δυο μαζι.
Κ περυσι επισης ηταν κακη χρονια .

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 13:42 #313 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θαναση και εδω κατω τα ιδια...Εδω δεν εχει καλα καλα ουτε ζαργανες...43 λιτρα βενζινα εκαψα χτες πανω κατω με το σκαφος ,τιποτα...τρελαθηκανε τα ψαρια.Περιμενουμε να βρεξει μπας και.....
Την επομενη θα παω με τα ψαροντουφεκα αφου δεν παει ο μωαμεθ στο βουνο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 13:57 #314 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
παιδιά και εγώ τα δύο ΣΚ που πέρασαν με συνολικά 4 ώρες συρτή (μόνο όμως για κυνηγούς) αποτέλεσμα ούτε τσιμπιά...
Από 8 το πρωί εως και 12:30 μεσημέρι...
απογευματινά δεν δοκίμασα...
Πολλές τσούχτρες (αυτές οι καφέ σαν δίσκοι) μικρά ψαράκια διπλα τους αλλά από ψάρι τζίφος στο ημίφως...
μισή ώρα συρτούλα ψιλή για ζαργάνες μία μικρή μόνο που στις δύο πρώτες χεριές ξαγγιστρώθηκε...
Για Νότιο Ευβοικό μιλάω... :cray: :cray: :cray:
Που ειστε κυνηγούληδες ???
Φύγατε κιόλας γι άλλα νερά????????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 16:17 #315 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

καλημερα κ παλι γρηγορη ,
τα εχασα λιγο με αυτο που διαβασα στο αλλο ποστ τελως παντων.
γρηγορη ειχα παει το σκ στο χωριο περισσοτερο να μαζεψω τα εργαλεια κ να τα καθαρησω αλλα συναμα κ να κανω κ κανα ψαρεμα να δω τι παιζει αυτη την εποχημε τα κυνηγιαρικα.
Ε λοιπον τα εχασα , ζαργανες μεγαλες εως τεραστιες , καποια στιγμη το σαββατο κατα τις 12 το μεσημερακι ηταν ριξια κ ζαργανα εξω.
Αλλα εως εκει τα πραγματα κ εννοω οτι δολωσα τεσσερεις κ τις αφησα να ψαρευουν ως το απογευμα κ το αποτελεσμα ηταν μηδεν .
Δεν μπορω να καταλαβω για την περιοδο που διανυουμε να μην υπαρχουν στο κολπο κυνηγιαρικα κ ειδικοτερα κυνηγοι.
Για αυτο θελω να ρωτησω κ σενα αλλα κ αλλα μελη να μου πουν στις περιοχες τους τι παιζει αυτη την περιοδο ?
Υπαρχουν ψαρια η θα επιβεβαιωθει ο συγχωρεμενος ο παππουλης που μου ελεγε οτι οι κακιες χρονιες πανε παντα δυο μαζι.
Κ περυσι επισης ηταν κακη χρονια .

νασος


Περισυ ηταν κακη γενικα χρονια.

Φετος στις περιοχες μου απο ακτη μεχρι στιγμης αυτην την περιοδο πολυ λιγα αποτελεσματα,οι κυνηγοι δεν εχουν γυαλωσει καλα.
Σε εξορμησεις που εχω κανει με σκαφος με την παρεα μου μπορω να πω οτι υπαρχουν ψαρια (κυνηγοι) αλλα ειναι καθαρα με τις μερες τους.Βεβαια ειναι και ψαρια που <<περπατανε>> πολυ αλλα και παλι τα ποιο μεγαλα μεγεθη ακομα να φανουν.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 16:19 #316 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


Πολλές τσούχτρες (αυτές οι καφέ σαν δίσκοι) μικρά ψαράκια διπλα τους αλλά από ψάρι τζίφος στο ημίφως...


Σαλουφες λεγονται φιλε Γιωργο! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 16:30 #317 από GOFARIS
Απαντήθηκε από GOFARIS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγόρη αυτές έχω για σημάδι εγώ για τους κυνηγούς...
Σ ευχαριστώ για την διευκρίνιση πάντως.Ωστε σαλούφα εεε???
Και εγώ τη χρησιμοποιώ τη λέξη για βρισιά...ισα μωρή σαλούφα..... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Πάντως εκεί στα μέρη μου τις βλέπω κατά δεκάδες τις τελευταίες 10-15 μέρες... :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2010 21:28 #318 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι εχει γεμησει ο τοπος απο δαυτες.Ειναι η εποχη τους τωρα.
Εαν εχεις παρατηρισει πολλα μικρα ψαρακια βρησκουν καταφυγιο μεσα στις σαλουφες. :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2010 15:36 #319 από Νίκος
Απαντήθηκε από Νίκος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μενιδιατη ευχαριστω για τα καλα σου λογια. :give_rose: Το μαυρο ειναι και αυτο παντελης.Θα σε παρακαλουσα οταν εχεις καποιο σχολιο για τα αποτελεσματα να το γραφεις σ αυτο το τοπικ.Να εισαι καλα φιλε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2010 16:16 #320 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλό είναι στα «αποτελέσματα» να γράφεις από κάτω τι βλέπουμε: είδος ψαριού, βάρος (αν ξέρεις) και άλλες πληροφορίες, όπως λιμάνι, ώρα 00.00-05.00 κλπ.
Οπως έγραψες και το δόλωμα που χρησιμοποίησες
να είσαι καλά και πάντα τέτοια!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.404 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection