Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

21/01/2011 18:47 #351 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δείτε φωτογραφία που δεσπόζει σήμερα στην αρχική σελίδα του φορουμ




και σας παραπέμπω να ξαναδιαβάσετε το πρώτο μήνυμα αυτού εδώ του θέματος
www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_...ex.php?topic=11205.0

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2011 19:36 #352 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Mενι ..τσαμπα τα λες και τα δειχνης,αυτου του ειδους η νοοτροπια δεν αλλαζει.Πολλοι απο εμας δεν διαφερουμε απο τις ανεμοτρατες...τα παντα ολα φιλε.Την φωτο την ειδα και θελω να εχω την ελπιδα οτι αυτη και ολες οι παρομοιες ειναι απο νεα ατομα στο χωρο (σιγα,μην ειναι).Το εχω ξαναπει....στο κατω ,κατω ειναι δικαιωμα σας να μαζευεται λιανοψαρα,τουλαχιστον ομως μην μας χαλατε την ..μερα.
....αληθεια , ποσο σας κοστισε ο εξοπλισμος?????? :sad:

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 09:10 #353 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Οσες παρεξηγήσεις και αν λυθούν, καλύτεροι ψαράδες δεν θα γίνουμε αν δεν μάθουμε να σεβόμαστε τη θάλασσα, το θήραμά μας και συνεχίζουμε να θεωρούμε τα ψαράκια των 200γρ. «αλιεύματα».

Κι αυτό, δυστυχώς, θα συνεχίζεται εσαεί, όσο η κοινότητα του psarema.gr δεν παίρνει μία ξεκάθαρη θέση, έστω και με τη μορφή κανονισμού / προϋπόθεση συμμετοχής.

Θέλει το psarema.gr να διαμορφώσει την ψαρευτική παιδεία των μελών του; Ή θέλει να παραμείνει μία κοινότητα κουβεντούλας;

Το psarema.gr είναι ήδη ένα «εργαλείο» για την εκμάθηση των διαφόρων τεχνικών και τη βελτίωση των ψαρευτικών μας ικανοτήτων.

Αλλά αρκεί αυτό; 

Δεν μιλάω προσωπικά για το χθεσινό παληκάρι. Υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που ποζάρουν σε φωτογραφίες με χταποδάκια μίας παλάμης. Αλλωστε, αν ανατρέξει κανείς στις σελίδες των «αποτελεσμάτων» θα το διαπιστώσει.

Ισως κι ο νέος μας αυτό να έκανε, πριν ποστάρει τα μουρμουράκια του: Είδε τα «αποτελέσματα» των προηγούμενων «ψαράδων»...

:cray:


Αγαπητοί μου φίλοι και συνψαράδες.
Η θέση του Psarema.gr και το νόημα την συμμετοχής σε αυτό είναι η αγάπη και η προστασία της γαλανής ΚΑΙ ΟΧΙ το πως να την ξεπατώσουμε απλά παίρνοντας γνώσεις για διάφορες τεχνικές.
Σεβόμαστε την γαλανή για να μας σεβαστεί και αυτή.

Όσο αφορά τα διάφορα ποστ ή φωτογραφίες το Psarema.gr σας δίνει την δυνατότητα για αναφορά προς τους διαχειριστές απλά και γρήγορα.
Απλά χρησιμοποιείστε τα εργαλεία αυτά ώστε να ελαττωθούν αυτά τα φαινόμενα.

Αλήθεια όταν πιάνουμε ένα τέτοιο ψαράκι τι νιώθουμε?
Νικητές?
Μεγάλοι ψαράδες?
Άτυχοι?
Άχρηστοι?
ή απλά τυχεροί που μας δίνετε η ευκαιρία να το απελευθερώσουμε ξανά στη γαλανή?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 16:30 #354 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
[quote author=Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Αλήθεια όταν πιάνουμε ένα τέτοιο ψαράκι τι νιώθουμε?
Νικητές?
Μεγάλοι ψαράδες?
Άτυχοι?
Άχρηστοι?
ή απλά τυχεροί που μας δίνετε η ευκαιρία να το απελευθερώσουμε ξανά στη γαλανή?
[/quote]
γκαντεμιδες  :crazy: :crazy:ΑΛΛΑ και τυχεροί που μας δίνετε η ευκαιρία να το απελευθερώσουμε ξανά  :bye: :bye:.......
παντος για χαλαρωσουμε λιγο .....τετοια ψαρουκλα δεν πιανετε καθε μερα  :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 19:14 #355 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Του Γιατρακου ειναι η παραπανω φωτο??  :dance3:
:tease:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 19:15 #356 από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos)
Απαντήθηκε από Μπάμπης Σπυριδακάκης(babikos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χαχαχαχαχαχαχαχα............Να σαι καλά ρε Παύλο μου. Πόνεσε το στομάχι μου από τα γέλια.......Να σαι καλά φίλε μου :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Μια αγάπη έχω στην καρδιά, μονάχα μια, την κιτρινόμαυρη θεά, άλλη καμία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 19:44 #357 από MAGLGEO
Απαντήθηκε από MAGLGEO στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εγω προσωπικα πιανοντας τετοια ψαρια τους ριχνω τα καντυλια της ζωης τους και του λεω να μην με πλησιασουν εως οτου μεγαλωσουν και τα επιστρεφω παλι απο εκει που ηρθαν :whistle3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 21:15 #358 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
............και για να μην εχουμε λαθος εντυπωσεις,οτι λεμε δεν το λεμε με τον αερα του μεγαλοψαρα,ουτε με χλευασμο.Προσωπικα το τελευταιο σαργοψαρεμα στην πανσεληνο με βρηκε αψαρο.Επεστρεψα το 100% της ψαριας στην θαλασσα γιατι δεν ηταν στα στανταρ που βαζω στο ψαρεμα μου,και αυτα τα στανταρ δεν ειναι καθολου ακριβα και μπορουμε να τα εχουμε ολοι.Οσοι απο εμας εχουν την αναγκη να πασταρουν τετοια μεγεθη ψαριων δεν προκειται ποτε να εξελιχθουν ψαρευτικα ,οσο αντιμετοπιζουν τα λιανοψαρα ως ψαρια θα μεινουν κολλημενη εκει,απαξιοστετα,δεν πιστευω οτι θα ακουσετε ενα μπραβο που τα πιασατε,μαλλον το αντιθετο.Βαλτε ενα οριο,οσο ειναι η παλαμη σας ας πουμε για αρχη,οτι ειναι ποιο κατω το ξαναγυρναμε πισω,αυτο με το καιρο θα σας γεινη συνηθεια,θα νιωσετε ασχημα αν καποια στιγμη το παραβειτε...αφηστε σπιτι το κουβαδακι του μπομπιρα που εχετε για να βαζετε τα ψαρια...ενα κουβα ψαρια επιασα....σερφερετε σε σαιτ του εξωτερικου και...κοκκινιστε με την ησυχια σας βλεπωντας οτι τα δολωματα τους ειναι ποιο μεγαλα απο τα ψαρια που φωτογραφιζετε.Δεν ειμαι ποιο καλος ψαρας απο εσας,ουτε ποιο εξυπνος,αλλα το παγουρι μου το κραταω γεματο,πινω τις γουλιες που πρεπει για να κρατησει,και σιγουρα δεν μου ειναι ευχαριστω να το αδειαζουν αλλοι.....Λιγο πριν ειχα την τυχη να δω την ψαρια καποιου που ο εξοπλισμος του ηταν πανω απο 600 -700 ευρω....φαγαμε ενα σακουλι πασατεμπους μεχρει να βρει μεσα στον σακο το...πολιμπαγκ με τα ψαρια!!

Παντα φιλος προς φιλους .............. :thank_you2:

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 21:52 #359 από MAGLGEO
Απαντήθηκε από MAGLGEO στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το μονο που εχω να πω jp ειναι ενα μεγαλο bravo :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/01/2011 22:04 #360 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θελει μαγκια για να γυρισεις αψαρος!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.360 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection