Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

16/01/2011 20:31 #341 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Καλησπέρα στην παρέα!!!

Τονάκι (ντάσκα) 7 kg και κάτι με vertical jigging στα 65 μέτρα και ώρα 11:00!
Όμορφη μάxη γύρω στα 5 λεπτά!


Γεια σου Γρηγόρη με τις ψαρούκλες σου!!!!
Τα ψάρια τα είχε δει να παίζουν οι τυχαία έπεσε στο jig σου?



Γεια σου φίλε Γιάννη!
Τα ψάρια τα είδα στο βυθόμετρο,μικρό κοπάδι ήταν!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 07:49 #342 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο κ παλι γρηγορη προφανως σου παει στο χερι η εν λογο τεχνικη

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 07:57 #343 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγορη εισαι ψευτης.


Τι γοφαροκυνηγος μας λες. Δεν εχεις αφισει τιποτε.

Μπραβο!!!    :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 17:23 #344 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

μπραβο κ παλι γρηγορη προφανως σου παει στο χερι η εν λογο τεχνικη


Να είστε καλά παιδιά!

Το ψάχνω πολύ Νάσο.Ασχολούμαι,μαθαίνω,δοκιμάζω,πειραματίζομαι και γενικά το παλεύω πολύ και με μεγάλη υπομονή!

Η υπομονή και η επιμονή είναι τα δύο βασικά κριτήρια!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2011 18:12 #345 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

μπραβο κ παλι γρηγορη προφανως σου παει στο χερι η εν λογο τεχνικη


Να είστε καλά παιδιά!

Το ψάχνω πολύ Νάσο.Ασχολούμαι,μαθαίνω,δοκιμάζω,πειραματίζομαι και γενικά το παλεύω πολύ και με μεγάλη υπομονή!

Η υπομονή και η επιμονή είναι τα δύο βασικά κριτήρια!


Μπραβο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2011 21:28 #346 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δεν μου λες, 2.750γρ δεν έγραψες; Μήπως εννοούσες το ένα; Τι θα πει ποιό «μου φαίνεται» μικρό;

Τέλος πάντων, αν δεν το καταλαβαίνεις, μην μπαίνεις στον κόπο να μου απαντήσεις. Δεν θα βγάλουμε άκρη. Αλλωστε στο παρόν θέμα απαγορεύονται τα σχόλια.
Αν σ'ενδιαφέρει μελέτησε τα κείμενα του φόρουμ μας και θα δεις ποιά φιλοσοφία επικρατεί εδώ.
Κάνε αναζήτηση με τις λέξεις "catch and release" ή "απελευθέρωση".

Οι διαχειριστές παρακαλώ να σβήσουν τα μηνύματά μου.


Αγαπητέ φίλε Μενιδιάτη,προσωπικά υποστηρίζω το release πάρα πολύ.
Στην προκειμένη φωτογραφία που πόσταρε ο Νίκος βλέπουμε μουρμούρια.Κατά τη γνώμη μου δεν πρόκειται για κάτι το παράλογο.Πιστεύω δεν υπάρχει λόγος να δημηουργηθεί θέμα.Εδώ βλέπουμε άλλα και άλλα.
Επίσης όπως βλέπουμε ο φίλος που πόσταρε τη ψαριά είναι νέο μέλος.Καλό θα ήταν κατά τη γνώμη μου,εαν θεωρούμε πως υπάρχει κάτι το μεμπτό στο ποστάρισμά του,να τον προσεγγίσουμε με διαφορετικό τρόπο! :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2011 21:38 #347 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Βασιλη μου μουρμουρεs ειναι...Οκ!!!

#sick0021#

Αγαπητε φιλε Νικο νομιζω οτι η συγκεκριμενη απαντηση σου ειναι λαθοs!!!
Να εισαι καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2011 23:11 #348 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Διαγραφηκαν τα τελευταια ποστ στο τοπικ καθημερινεs αποτελεσματα και η παρεξηγηση λυθηκε!
Να ειστε καλα! :give_rose: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2011 14:02 #349 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οσες παρεξηγήσεις και αν λυθούν, καλύτεροι ψαράδες δεν θα γίνουμε αν δεν μάθουμε να σεβόμαστε τη θάλασσα, το θήραμά μας και συνεχίζουμε να θεωρούμε τα ψαράκια των 200γρ. «αλιεύματα».

Κι αυτό, δυστυχώς, θα συνεχίζεται εσαεί, όσο η κοινότητα του psarema.gr δεν παίρνει μία ξεκάθαρη θέση, έστω και με τη μορφή κανονισμού / προϋπόθεση συμμετοχής.

Θέλει το psarema.gr να διαμορφώσει την ψαρευτική παιδεία των μελών του; Ή θέλει να παραμείνει μία κοινότητα κουβεντούλας;

Το psarema.gr είναι ήδη ένα «εργαλείο» για την εκμάθηση των διαφόρων τεχνικών και τη βελτίωση των ψαρευτικών μας ικανοτήτων.

Αλλά αρκεί αυτό; 

Δεν μιλάω προσωπικά για το χθεσινό παληκάρι. Υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που ποζάρουν σε φωτογραφίες με χταποδάκια μίας παλάμης. Αλλωστε, αν ανατρέξει κανείς στις σελίδες των «αποτελεσμάτων» θα το διαπιστώσει.

Ισως κι ο νέος μας αυτό να έκανε, πριν ποστάρει τα μουρμουράκια του: Είδε τα «αποτελέσματα» των προηγούμενων «ψαράδων»...

:cray:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2011 14:09 #350 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τι εχει γινει βασιλη κ δεν εχω παρει χαμπαρι τπτ ?
γιατι για να φτασεις εσυ στο σημειο να λες αυτα που λες δεν μπορει κατι εχει συμβει.
Τωρα σε οτι αφορα αυτα που λες παραπανω σχετικα με το σαιτ εχω την εντυπωση πως πρωτα θα πρεπει εσεις  οι
διαχειριστες να κανετε κατι σαν συναντηση με καταθεση αποψεων κ ισως κ ενα brainstorm ετσι ωστε να ορισετε καποιους κανονες οπως λες απ την στιγμη που λες κ το δειχνεις οτι εισαι πειραγμενος με καποια πραγματα που βλεπεις.
Κ κατοπιν ισως κ με την συμβολη των μελων να ορισετε καποιο πλαισιο σχετικα με αυτα που λες.
Στα σιγουρα μου ακουγετε ομορφα , εστω μεσα απο το διακριμενο θυμο σου, η παραπανω ιδεα σου να το πω ετσι.
ειμαι διπλα σου να το ξερεις κ οχι μονο σε αυτο το θεμα.
φιλια νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.304 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection