Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

30/12/2010 11:21 #331 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ειληκρινα γρηγορη μπορω να το φανταστω το χτυπημα του διοτι ξερεις οτι το χτυπημα του φαγκριου δεν συγκρινετε , ουτε η συναγριδα κανει τετοιο χτυπημα στον δολο, εδω στο καστινγκ πιανεις κανα φαγκροπουλο κ το καλαμι προσκυναει διοτι ειναι ψαρι που θελει μεγαλο δολο κ παει ντουγρου χωρις αναστολες κ επιφυλαξεις κ ενα ψαρι 7 κιλων, παιδι ολοκληρο δλδ, μπορει ανετα να σε κανει να χασεις την ισοροπια σου στην βαρκα αν δεν εισαι σε επιφυλακη κ ανετα να πεσεις μεσα στο νερο ( μιλω για περιπτωση που εισαι καπως ψιλοαφηρημενος η χαλαρωμενος επειδη μπορει ως τοτε να μην εχεις παρει κανενα χτυπημα κ να το χεις ριξει στο σορολοπ που λενε ).
Γρηγορη με το που χτυπησε κ βρηκε κοντρα κεφαλιασεε για τον βυθο ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 11:37 #332 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Έχεις δίκιο φίλε Νάσο,έτσι είναι!

Με το που χτύπησε προσπάθησε να κεφαλιάσει αλλά εκείνη τη στιγμή,χωρίς να ξέρω τι είναι,προσπάθησα και πήρα με δυσκολία τα πρώτα μέτρα για να μη βραχώσει.Στο jigging αυτό είναι απαραίτητο γιατί στα μεγάλα μαύρα εαν δεν τους πάρεις τα πρώτα μέτρα γρήγορα να τ' ανεβάσεις απ' το βυθό υπάρχει σοβαρός κίνδηνος να βραχώσουν όπως ξέρεις !!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 13:50 #333 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:shok:

μας έσκασες όλους...

Μπράβο μεγάλε!!!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 18:26 #334 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

:shok:

μας έσκασες όλους...

Μπράβο μεγάλε!!!

Καταλαβεs Βασιλη μου.Εχουμε δωσει 1000 ευρο για δολωματα,τα βαλαμε στον πισινο μαs και παει ο Γρηγορηs και μαs πασαρει το θηριο ετσι για πλακα... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Να εισαι καλα Γρηγορη.Να εχειs το νου σου ομωs γιατι μαs εχειs μαθει στα μεγαλα αλιευματα!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 20:15 #335 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δυστυχως τιο συστημα  δεν με αφηνει να δωσω οσα συγχαρητηρια θελω.
Οχι μονο για το αποτελεσμα,αλλα και για το ηθος σου Γρηγορη !!!

Μπραβο φιλε!!!!

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2010 21:03 #336 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να 'στε καλά,σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! :give_rose:

Θα  έχω το νου μου Δημήτρη!!! :lol2: :lol2:


Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 12:49 #337 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γεια σας φίλοι μου!

Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους με υγεία!!!

Vertical Jigging στα 63 μέτρα!
Αποτέλεσμα μία πανέμορφη συναγρίδα 2,4 kg και μία εξίσου όμορφη στείρα 3kg!
Τα ψάρια χτύπησαν γύρω στις 08:45!

Αγαπητε φιλε Γρηγορη συγχαρητηρια,οτι και να πω ειναι λίγο...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 13:41 #338 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
να σου πω συγχαρητηρια φιλε πιστευω οτι ειναι λιγο ,διοτι μεσα σε συντομο χρονικο διαστημα φερνεις πανω αυτα τα μωρα,μπραβο και παλι μπραβο.να προσεχεις ομως γιατι στη θαλασσα υπαρχουν και πειρατες και μπορει την ωρα που βγαζεις τις απιθανες φωτο να δεις κανα νασο να κανει μπλοζον απο αλλο σκαφος και να στο παιρνει μεσα απο τα χερια :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2011 19:48 #339 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπραβο Γρηγορη!!Θα ακολουθησουν και αλλες πιο μεγαλες συναγριδες μου φαινεται...Καλαμαρια εχει καθολου σε σας?Τι λαδιες ειναι αυτες που εχετε εκει ρε παιδια?


Σ' ευχαριστώ φίλε!!!

Καλαμάρια αυτήν την εποχή μπορώ να πω πως έχει!Αρκετά καλά τα πράγματα!Σε μας τα καλαμάρια αργούν να μπουν συνεπώς κρατάνε και περισσότερο σε σχέση με άλλες περιοχές!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2011 22:08 #340 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Για μενα ειναι καθαροτατο φαγκρι κ οχι τσαουση το εν λογω ψαρι.
Τωαρ βεβαιως βεβαιως δεν αθ ανοιξουμε αντιπαραθεση αν ειναι η αν δεν ειναι διοτιη ουσια ειναι μια κ ο μπακλαβας γωνια ΤΟ ΨΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
κ αυτο που εχει σημασια ειναι οτι ειναι ενα φοβερο ψαρι που επικυρωνει μια καταπληκτικη ψαρι του φιλου μας γρηγορη.
καλη χρονια

νασος


Φαγκρι...αναμφιβολα και μαλιστα στο οριο του για τα νερα μας.Η ποιο ορατη διαφορα του με τον τσαουση ειναι το ραχιαιο πτερυγιο.Αν ηταν τσαουσης και ειδικα σε αυτο το μεγεθος τα δυο πρωτα αγκαθια απο το ραχιαιο θα σχηματιζαν δυο προεκτασης σαν κεραιες.Το φαγκρι εχει τα μπραστα δοντια σαν κυνοδοντες,ο τσαουσης ποιο μικρα και λεπτα. :good:


Σωστός φίλε!
Επίσης θέλω να προσθέσω πως στα μέρη μου γνωστός πήρε το καλοκαίρι με χοντρό παραγάδι φαγκρί 11 κιλά!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.300 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection