Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

07/11/2009 13:12 #301 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


συνθήκες:    1-2 μποφορ ΔΒΔ  1002 bar
προβλεψη σελινης : αριστη
δολωμα :  μανα -- γαριδες μπισκ


Με τετοιο καιρο δεν επρεπε να βαλεις σκληρα δολωματα αλλα κανεναν αμερικανο


Άγγελε :bye:, μπορείς να μας εξηγήσεις το γιατί?

:thank_you2: :give_rose:


Απο προσωπικη εμπειρια με τετοιο ελαφρυ βοριαδακι μονο μουρμουρες εχει και τα λαβρακια αν υπαρχει κανενα συνηθως δεν τρωνε

μπορει να εχεις δικιο ,,,δεν ξερω ,,,αλλα η προβλεψη στο meteo.gr εδειχνε  5 μποφορ δυτικος και θαλασσα τρικυμιωδης και οταν φτασαμε επικρατουσε σχεδον απνοια και η θαλασσα λαδι,,, να σκεφτης ειχαμε παρει ανεμοπαραγαδο μαζι το οποιο δεν ριξαμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2009 13:21 #302 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χαχα α βρε γιωργο τι πικρα φαγατε  :scratch_one-s_head:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2009 14:50 #303 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

χαχα α βρε γιωργο τι πικρα φαγατε  :scratch_one-s_head:

μας δουλευουν τα ψαρια ,,,μας δουλευη και ο καιρος ,,,,αντε πιασε ψαρια μετα. :crazy: :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2009 14:58 #304 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δεν πειραζει τουλαχιστον περασατε ωραια και αυτο εχει μεγαλυτερη αξια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2010 08:18 #305 από metalik
Απαντήθηκε από metalik στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πριν μερικές ώρες spinning με πανσέληνο και πλήρη άπνοια, ένα λαβράκι 1350γρ. σε ψαράκι megabass vision.
Χάθηκε από φίλο πολύ μεγαλύτερο ψάρι σε ψαράκι maria fakebait, δυστυχώς το ψάρι έκοψε την πετονιά και έφυγε μαζί με το τεχνητό στο στόμα  :sorry:  :sorry:  :cray:  :sad:


Προφανώς έβαλες τις φατσούλες για το ότι δεν μπόρεσε να  πάρει το ψάρι!
ξέρεις μήπως τι θα συμβεί στο μεγαλύτερο ψάρι αυτό που έφυγε?
Δηλαδή μπορείς να φανταστείς?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2010 16:43 #306 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Όχι δεν έβαλα της φατσούλες γιατί δεν πήραμε το ψάρι, απλά λυπάμαι γιατί το ψάρι λογικά δεν θα μπορέσει να βγάλει το τεχνητό και θα πεθάνει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2010 17:54 #307 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Όχι δεν έβαλα της φατσούλες γιατί δεν πήραμε το ψάρι, απλά λυπάμαι γιατί το ψάρι λογικά δεν θα μπορέσει να βγάλει το τεχνητό και θα πεθάνει.


Γιώργο μου αρέσει η ευαισθητοποιημένη σκέψη σου  :give_rose:

δεν είναι όμως σίγουρο νομίζω ότι θα πεθάνει το ψάρι που κέρδισε την μάχη μαζί μας
και έφυγε μαζί με κάποιο αγκίστρι για λάβαρο η κάποιο τεχνητό μας
εάν μάλιστα δεν έχει τραυματιστεί και σε κάποιο ζωτικό όργανο του τότε είμαι σίγουρος πως δεν θα του στοιχίσει την ζωή στις περισσότερες των περιπτώσεων
βλέπεις η φύση έχει φροντίσει για όλα τα πλάσματα της


Φιλικά Αντώνης

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2010 21:12 #308 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
90%θα πεθανει με το τεχνητο στο στομα λογο ασητιας,χωρια τις επιθεσεις απο τα υπολοιπα του ειδους του μολις το δουν πληγωμενο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2010 02:56 #309 από pestaras
Απαντήθηκε από pestaras στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Απαντηση στον Δημητρη,
Μην ξεχνάς ότι ερασιτέχνης σημαίνει εραστής της τέχνης και όχι μεροκαματιάρης που περιμένει με 2, 5, 100 ώρες να ταϊσει τη φαμίλια του.
Όταν ψαρεύεω 5 ώρες και έχω πιάσει  αρκετά ψαράκια, το να συνεχίσω να ψαρεύω για να τα κάνω περισσότερα είναι εγωιστικά άρρωστο.

Δεν καταλαβαίνω τον όρο 3-4 ψαριές. Η σωστή έκφραση είναι πάω για ψάρεμα. 
Το να μαζεύω τα ψάρια από "4 ψαριές" για να τα μοστράρω στο φόρουμ αν δεν είναι εγωιστική επίδειξη "ανδρισμού" είναι δυστυχώς επίδειξη χειρότερων πτυχών του χαρακτήρα μου ...
Το να πηγαινω στο ψαρεμα ειναϊ
Α) εχω απαγορευση απο την οικογενεια μου γιατι με εχει πιασει τρελα, εδω και 1,5 χρονο αγοραζοντας και δοκιμαζοντας σχεδον τα παντα,για να πιασω ενα αξιολογο ψαρι και οχι γατοψαρα
Β) Το να απολαμβανω ετσι οπως θελω εγω την απομονωση και την ηρεμια
Γ) το οτι δεν μπορω να φωτογραφιζω την καθε ψαρια χωρια ειναι οικογενειακο προβλημα προσωπικο και δεν αφορα κανεναν
Δ) Αν ηταν να ταισω την οικογενεια μου θα αλλαζα επαγγελμα το ξανα ειπα,  χαριτολογοντας
Ε) Οσον αφορα για τον ανδρισμο του καθενος εχεις τους κοντινους του φιλους και γνωστους που τον ζουνε σε ολες τις στιγμες τις ζωης του για να κρινουν ποιος ειναι και τι εχει δωσει μεχρι τωρα καλοπροεραιτα η μη.
ποιος απλως γραφει πισω απο ενα pc και ποιος τρεχει και παραταει και την δουλεια του οταν εστω και ενας φιλος ψαρας (εστω και σε μικροτερη ηλικια ζηταει την βοηθεια του) 
παντα σε σχεση με τον ανθρωπο και τι εχει να δωσει απο την ψυχη του και τον χρονο του, μπορουν να το επιβεβαιωσουν ανθρωποι που ειναι μελη εδω και μη.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΨΑΡΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ

Ολοι οι πελατες μου γνωριζουν οτι οταν με στεναχωρουν πηγαινω για ψαρεμα και τους το εχω πει και το σεβονται
και ποτε δεν μενουν μονο πελατες αλλα και φιλοι

Το οτι δεν μπορεις να καταλαβεις εναν οικογενειαρχη με μεγαλη οικογενεια το καταλαβαινω, αμα εχεις την ευλογια να την κανεις και εσυ τοτε θα καταλαβεις και ολα τα υπολοιπα, για αυτο τον λογω σε συγχωρω.
Γενικα σε ολους βλεπετε οτι γραφω οταν εχω διαθεση, αν σας ενοχλησε κατι ισως ειναι ο γραπτως λογος που πισω απο ενα pc ειναι λιγο ψυχρος, ισως εαν καταφερουμε να βρεθουμε απο κοντα εστω και σε μικρες ομαδες τα λογια θα ειναι περιττα, εστω και με διαφορετικες αποψεις.
προσωπικα δεν θυμωνω με κανεναν , σημερα ειναι μια καινουργια μερα, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

πραγματικα με αγαπη
Σωτηρης
:give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:


ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 17:11 #310 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε Νασο ας συνεχισουμε την κουβεντα εδω.

Οντως εχει τυχει και σε μενα παρομοια περιπτωση με αναλογο μαναλι να εχει μπουκουσει ολοκληρη μικρη ζαργανα :shok: με αποτελεσμα να βγει εξω πνιγμενο. :give_rose:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.379 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection