Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/11/2008 18:04 #221 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Η λυση για μενα ειναι να υπηρχε μια επιλογη να κανω "ignore" καποιον ωστε ουτε τα ποστς του να βλεπω ουτε τις ψαριες του το ιδιο και για οσους δεν με γουσταρουν


Φίλε Άγγελε καλομελέτα και έρχεται.
Είναι ήδη έτοιμο και θα είναι On Line και έτοιμο προς χρήση σε λίγες ημέρες.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:01 #222 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αγαπητέ Γιώργο.
Τα μπράβο και ότι άλλο ειρωνικό προς τους διαχειριστές πίστεψέμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ για να τους ενθαρρύνεις για το πολύ δύσκολο έργο τους.
Εάν κοίταζες "λίγο" καλύτερα θα έβλεπες την επιλογή "Αναφορά στον συντονιστή" και θα την χρησιμοποιούσες εφόσον είχες κάτι να αναφέρεις.
Οι διαχειριστές δεν έχουν τίποτε προσωπικό με κανέναν και απλά προσπαθούν να κρατήσουν το Psarema.gr στο επίπεδο που πρέπει.
Εάν κάτι τους διαφύγει ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΑΣ να τους το επισημάνετε με κόσμιο τρόπο και να είσαι σίγουρος οτι θα γίνει.

Προσπαθήστε λοιπόν να είστε ΠΡΩΤΑ εσείς σωστοί και να βοηθάτε στο έργο των διαχειριστών οι οποίοι είναι απλά μέλη σαν και εσάς που από αγάπη προς το psarema.gr προσφέρουν καθημερινά ώρες ατελείωτες εργασίας για να έχουμε όλοι μας αυτό που σήμερα λέμε psarema.gr

Φιλικά
Γιώργος


ΣΗΜ: Περιμένω τις αναφορές σου σχετικά με τα ποστ που κατά την γνώμη σου πρέπει να σβηστούν. Φυσικά αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα μέλη.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:11 #223 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Θα ήθελα να εξηγηθώ λίγο, γιατί φαίνεται ότι κάποια απο τα λεγόμενα μου παρεξηγήθηκαν:

1. Ούτε ο manos76, ούτε ο Καλογερούδης είναι "κόκκινο πανί" για μένα. Ούτε περιμένω πότε θα ποστάρουν οτιδήποτε για να ρίξω χολή. Όντως, ολόκληρο το τόπικ "αφιερώθηκε" σ'αυτούς τους χρήστες, μόνο και μόνο γιατί ΚΑΤ'ΕΜΕΝΑ αντιπροσωπεύουν μια νέα τάση στο ψάρεμα που δε με βρίσκει καθόλου σύμφωνο: "τα εργαλεία κάνουν τον ψαρά". Τί εννοώ; Ένα ζευγάρι "διαμάντια" ΔΕ δικαιολογούν σπαροκτονίες (γι'αυτό και σχολίασα προσωπικά τον Καλογερούδη), ΟΥΤΕ πρέπει να δέχονται ενθουσιώδη συγχαρητήρια επειδη "συμπαθάμε τον κάτοχο των διαμαντιών" (γι'αυτό και σχολίασα το Μάνο").

2. Προς Θεού, δεν πρέπει να συγκρίνουμε το μέγεθος της...ψαροσύνης μας. Πρόκειται για ΧΟΜΠΥ, και όποιος μπεί στη διαδικασία "εγώ είμαι καλύτερος ψαράς απο σένα" είναι απλά κομπλεξικός. Πάλι θα αντιγράψω τα λεγόμενα του Γιώργου Σαβέννα: Καλός ψαράς είναι αυτός που ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ το ψάρεμα. Αυτός που καρτερά τους αέρηδες για να ψαρέψεις ΔΕΝ είναι περισσότερο μάγκας απο αυτόν που "διαβάζει" το φελλό και βγάζει ό,τι θέλεις με το απίκο του. Συγκρίνουμε αχλάδια με πεπόνια χωρίς να υπάρχει λόγος.

3. Το 90% των απαντήσεων που θέλησαν να υποστηρίξουν τους "τεχνίτες" των βολών και των δίσπαστων και δε συμμαζεύεται, δυστυχώς χρησιμοποίησαν μια εντελώς άκυρη προσέγγιση (όσα δε φτάνει η αλεπού κ.λ.π κ.λ.π). Να φτάσει ΤΙ η αλεπού; Τη ρώτησε κανένας αν ΘΕΛΕΙ να τα φτάσει, και αν αυτά που "δε φτάνει" έχουν όντως τόοοοοοοση αξία πιά (οικονομική και άλλη); Αν θέλουν να με βγάλουν εμένα ή οποιοδήποτε άλλο "κατηγόρησε" (μάλλον σχολίασε) το ασύνδετο του σπάρου με το ζίπλεξ, ή τα καλάμια για φουρτούνες σε θάλασσα λάδι, τρέλο ή κομπλεξικό, ας το κάνει με επιχειρήματα και όχι με αδέξιες προσβολές (αυτό με την καταγωγή ήταν τόσο άκυρο που δεν αξίζει να σχολιαστεί παραπάνω).

4. Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχιστεί αυτός ο διάλογος, ακόμα και με εντάσεις. Ούτε έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, ούτε όμως είναι και το καλύτερο να μοιράζουμε λουλούδια ο ένας στον άλλο. Αν υπάρχουν διαφωνίες ως προς την προσέγγιση που έχει ο καθένας απέναντι στο ψάρεμα, ας τις βάλουμε κάτω, καλό θα κάνει νομίζω.

Αυτά.
Φιλικά,
Μιχάλης.




Δεν μου λες Μιχάλη  για δες  τις αναφορές μου και τα μπράβο μου  βλέπεις να πρόσβαλα κανέναν  η να βρίσω κανέναν  από όλους  αυτούς που με πρόσβαλαν  και έβρισαν με των τρόπο τους  επιδεις  λέω την γνώμη μου. Δεν θα μου κόψη κάνης το δικαίωμα να εκφράζομαι  ελευθέρα  από την στιγμή  που έχω το δικαίωμα αυτό  και δεν προσβάλω κανέναν .  ο μοναδικός που μπορεί να με αποτρέψει  είναι  ένας  και ξέρη αυτός ποιος είναι
Θα λέω αυτά που νομίζω και οτι εστανομε  για τους φίλους μου για τι η φιλί μου εδώ είναι πόλη . θα δέχομαι την κρητική  αλά  να μάθετε να δέχεστε εσείς των αντιλογώ .
Λες για σπαρωχτωνια μια Φώτο που έβαλε ο καλογερούδης  έλεος ρε τι λέτε σωτήρες τις κακιάς τύχης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:16 #224 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
`ρε παιδια ,αντι να πουμε για τα ψαρεματα μας ,τον εξοπλισμο μας ,της τεχνικες και ολα τα υπολοιπα τρωγομαστε σα τα σκυλια,για το τη καλαμια εχει ο καθενας και τη ψαρια βγαζει.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:45 #225 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Tο ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ για τελευταία φορά.
Υπάρχει η αναφορά σε συντονιστή. ΑΠΛΑ χρησιμοποιήστε την.

Τα ποστ σας σβήστηκαν απο εμένα.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:47 #226 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Tο ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ για τελευταία φορά.
Υπάρχει η αναφορά σε συντονιστή. ΑΠΛΑ χρησιμοποιήστε την.

Τα ποστ σας σβήστηκαν απο εμένα.


Γιωργο συγνωμι παραφερθηκα. :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:50 #227 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Aγαπητέ Μάνο.
Το συγνώμη το οφείλετε ( όσοι εμπλέκεστε σε αυτή την ανούσια διαμάχη ) στα μέλη του psarema.gr και όχι σε μένα.

Χρησιμοποιήστε την ενέργειά σας για να μεταδώσετε τις γνώσεις σας και όχι να κοντράρετε ο ένας τον άλλον.

Φιλικά
Γιώργος

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 23:59 #228 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Aγαπητέ Μάνο.
Το συγνώμη το οφείλετε ( όσοι εμπλέκεστε σε αυτή την ανούσια διαμάχη ) στα μέλη του psarema.gr και όχι σε μένα.

Χρησιμοποιήστε την ενέργειά σας για να μεταδώσετε τις γνώσεις σας και όχι να κοντράρετε ο ένας τον άλλον.

Φιλικά
Γιώργος



Ωραία ζήτω συγγνώμη σε όλους αυτούς που νομίζουν πως τους πρόσβαλα με των τρόπο μου και ζητώ συγγνώμη στο ψάρεμα gr  που με την επιμονή μου προκάλεσα όλο αυτό το θέμα και πάλη συγγνώμη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2008 07:41 #229 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν νομίζετε ότι παρατράβηξε η "πλάκα"; Εχετε να γράψετε κάτι για ψάρεμα, ναι ή όχι;

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2009 09:59 #230 από petranij
Απαντήθηκε από petranij στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΟΧΙ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΙΑ ΔΙΗΜΕΡΟΥ 5 ΑΤΟΜΩΝΜΕ ΚΑΘΕΤΗ ΚΑΙ ΣΚΕΤΗ ΓΑΡΙΔΑ ΦΡΕΣΚΙΑ .ΟΥΤΕ ΜΑΛΑΓΡΕΣ ,ΟΥΤΕ ΨΑΡΟΤΡΟΦΕΣ,ΚΛΠ.ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 17 KG.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.351 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection