Η λυση για μενα ειναι να υπηρχε μια επιλογη να κανω "ignore" καποιον ωστε ουτε τα ποστς του να βλεπω ουτε τις ψαριες του το ιδιο και για οσους δεν με γουσταρουν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Θα ήθελα να εξηγηθώ λίγο, γιατί φαίνεται ότι κάποια απο τα λεγόμενα μου παρεξηγήθηκαν:
1. Ούτε ο manos76, ούτε ο Καλογερούδης είναι "κόκκινο πανί" για μένα. Ούτε περιμένω πότε θα ποστάρουν οτιδήποτε για να ρίξω χολή. Όντως, ολόκληρο το τόπικ "αφιερώθηκε" σ'αυτούς τους χρήστες, μόνο και μόνο γιατί ΚΑΤ'ΕΜΕΝΑ αντιπροσωπεύουν μια νέα τάση στο ψάρεμα που δε με βρίσκει καθόλου σύμφωνο: "τα εργαλεία κάνουν τον ψαρά". Τί εννοώ; Ένα ζευγάρι "διαμάντια" ΔΕ δικαιολογούν σπαροκτονίες (γι'αυτό και σχολίασα προσωπικά τον Καλογερούδη), ΟΥΤΕ πρέπει να δέχονται ενθουσιώδη συγχαρητήρια επειδη "συμπαθάμε τον κάτοχο των διαμαντιών" (γι'αυτό και σχολίασα το Μάνο").
2. Προς Θεού, δεν πρέπει να συγκρίνουμε το μέγεθος της...ψαροσύνης μας. Πρόκειται για ΧΟΜΠΥ, και όποιος μπεί στη διαδικασία "εγώ είμαι καλύτερος ψαράς απο σένα" είναι απλά κομπλεξικός. Πάλι θα αντιγράψω τα λεγόμενα του Γιώργου Σαβέννα: Καλός ψαράς είναι αυτός που ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ το ψάρεμα. Αυτός που καρτερά τους αέρηδες για να ψαρέψεις ΔΕΝ είναι περισσότερο μάγκας απο αυτόν που "διαβάζει" το φελλό και βγάζει ό,τι θέλεις με το απίκο του. Συγκρίνουμε αχλάδια με πεπόνια χωρίς να υπάρχει λόγος.
3. Το 90% των απαντήσεων που θέλησαν να υποστηρίξουν τους "τεχνίτες" των βολών και των δίσπαστων και δε συμμαζεύεται, δυστυχώς χρησιμοποίησαν μια εντελώς άκυρη προσέγγιση (όσα δε φτάνει η αλεπού κ.λ.π κ.λ.π). Να φτάσει ΤΙ η αλεπού; Τη ρώτησε κανένας αν ΘΕΛΕΙ να τα φτάσει, και αν αυτά που "δε φτάνει" έχουν όντως τόοοοοοοση αξία πιά (οικονομική και άλλη); Αν θέλουν να με βγάλουν εμένα ή οποιοδήποτε άλλο "κατηγόρησε" (μάλλον σχολίασε) το ασύνδετο του σπάρου με το ζίπλεξ, ή τα καλάμια για φουρτούνες σε θάλασσα λάδι, τρέλο ή κομπλεξικό, ας το κάνει με επιχειρήματα και όχι με αδέξιες προσβολές (αυτό με την καταγωγή ήταν τόσο άκυρο που δεν αξίζει να σχολιαστεί παραπάνω).
4. Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχιστεί αυτός ο διάλογος, ακόμα και με εντάσεις. Ούτε έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, ούτε όμως είναι και το καλύτερο να μοιράζουμε λουλούδια ο ένας στον άλλο. Αν υπάρχουν διαφωνίες ως προς την προσέγγιση που έχει ο καθένας απέναντι στο ψάρεμα, ας τις βάλουμε κάτω, καλό θα κάνει νομίζω.
Αυτά.
Φιλικά,
Μιχάλης.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Tο ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ για τελευταία φορά.
Υπάρχει η αναφορά σε συντονιστή. ΑΠΛΑ χρησιμοποιήστε την.
Τα ποστ σας σβήστηκαν απο εμένα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Aγαπητέ Μάνο.
Το συγνώμη το οφείλετε ( όσοι εμπλέκεστε σε αυτή την ανούσια διαμάχη ) στα μέλη του psarema.gr και όχι σε μένα.
Χρησιμοποιήστε την ενέργειά σας για να μεταδώσετε τις γνώσεις σας και όχι να κοντράρετε ο ένας τον άλλον.
Φιλικά
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD