× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

02/04/2011 21:06 #1611 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι!
Χρονια Πολλα στον Νικο μαs(@@Nikos@@)!Να ειναι παντα καλα!:occasion15:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2011 22:00 #1612 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Στην έκθεση ΝΑΤΕΧ 2011 υπάρχουν 4 εταιρείες με καγιάκ. Νομίζω όποιος ενδιαφέρεται για αγορά είναι μια καλή ευκαιρία για να δει αρκετές μάρκες μαζί. Εντυπωσιακά τα Cobra από την Escape24.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2011 00:59 #1613 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Mια έκθεση ειναι πάντα μια έκθεση.ΑΛΛΑ μόνος μου θέλω 200 αφρω και δεν τα δίνω.Ετσι ωμά.Αρχισαν να μη μου περισεύουν.Για αλλαγη σκάφους μιλάμε.200!!!!!!Τι λέτε τώρα.
Το cobra αγαπητέ αντώνη είναι καλό. Αλλά PROWLER δεν είναι.Είναι κοντό αλλά εργονομικό.Εχω 4.20 και λεω για κάτι μακρύτερο.
@@νικος@@ χρόνια πολλά.
Ποιές είναι οι άλλες εταιρείες Αντώνη?Για μας εδω είναι δύσκολη η ενημέρωση.Και ποιές φίρμες αντιπροσωπεύουν?
Τελικά με βλέπω για τούνες με το φουσκωτάκι.Οκαιρός κάνει τα δικά του.
ΑΚΗ αν ανέβης Γιάννενα ΙΣΩΣ δοκιμάσεις και δεύτερο διπλό.
Να σας δείξω ενα αυτοσχέδιο τεχνιτό για big game ή θα με πάρετε στο ψιλό?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2011 01:02 #1614 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΑΝΤΏΝΗ !!!!!ΠΩΛΕΊΤΑΙ ενα τριπλό!!!!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2011 16:42 #1615 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νικολή, Χρόνια Καλά και Πολλά. Καλή πρόοδο, καλές ψαριές και νάχεις δύναμη χαρούμενος να τραβάς κουπί όποτε θέλεις.:occasion15: :big_hbd: :yahoo:

Δημήτρη φυσικά και θέλουμε να μας περιγράψεις αναλυτικά την κατασκευ΄του τεχνητού σου, μαζί με κάποια φωτό.

Παιδιά, όποιος πάει έκθεση, ας προσπαθήσει να φωτογραφήσει τα καγιάκ και να περιγράψει όσο καλύτερα γ΄νεται τι είδε σχετικά και για τους υπόλοιπους...

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2011 14:17 - 04/04/2011 14:18 #1616 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πω πω.........δυο μερες δε μπήκα και γίνεται χαμός,

σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!!!!

Νικόλα χρόνια πολλά!!! πολύχρονος!!!

ποιά έκθεση? πότε? πού? ποιός? γιατί?
τίποτα δε λέτε?

την προλαβαίνω? η τα μαζέψανε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2011 16:00 #1617 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΝΑΤΕΧ 2011. Ανατολικό Αεροδρόμιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. 1 -5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ. Είσοδος 6€ χωρίς πρόσκληση, δωρεάν με προσκληση. (από εκθέτη).
Όπως ανέφερα και χθες υπήρχαν 4 περίπτερα με καγιάκ.
1. Cannibals ο φίλος Σταύρος
2. Fun ocean με τα wilderness (ενδιαφέρον ένα νέο μοντέλο της mainstream Pescador 12" για ψάρεμα στα 800€ περίπου)
3. Escape24 με τα Cobra (New Zealand) ενδιαφέροντα σκάφη, pelican και κάτι κινέζικα
4. Και μια άλλη δεν θυμάμαι όνομα με έδρα κοντά στην Ερμού με καγιακ "ΠΑΡΟΣ" και κάτι τέτοια πιθανότατα κινέζικα.
Δυστυχώς δεν τραβηξα φωτο αλλά όλες οι εταιρείες έχουν sites.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2011 17:27 #1618 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτή κοντά στην Ερμού είναι η INTERCOAST.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2011 18:55 #1619 από petrosssss
Απαντήθηκε από petrosssss στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σας παιδιά!!!Πηγα και εγω στην έκθεση και μπορω να σας πω ότι αξίζει να την επισκεφτείτε!Βέβαια μέχρι σήμερα είναι νομίζω ,οπότε όποιοσ προλάβει!!
Θα ήθελα να εκφράσω μια απορεία μου σχετικά με τα καγιάκ γιατί είμαι λίγο άσχετος :/ . Τα πετάλια μπαίνουν σε όλους τους τύπους καγιακ ? Σκέφτομαι το καλοκαίρι να αγοράσω κάποιο για καμια συρτή στις παραλιες τησ Κρήτης :-)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2011 09:31 - 06/04/2011 09:31 #1620 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκηηηηη, Σακούληηηηηηη:bye:

ξέρεις κανέναν στην Αθήνα με vulcano :non_cat:
για να μας το δώσει να το δοκιμάσουμε???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.453 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection