- Δημοσιεύσεις: 215
- Μου αρέσει που έλαβε 57
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Βαγγέλη, επιτέλους εμφανίστηκες!
Σούχω στείλει καμμιά 100στή μυνήματα απο το Φθινόπωρο χωρίς απάντηση!Σνίφ!!
Σε ζητούσα στο "πάμε πακέτο", στην "Νικολούλη", ούτε και αυτές μπορούσαν να σε βρούν όμως!...
ΤΩΡΑ εξηγείται! Ησουν με το Καγιάκ.! Επιτέλους.!!..
Λοιπόν,συγχαρητήρια για τα βιντεάκια, αλλά επειδή οικολογικά ντοκυμαντέρ (λίιιγο πιο μεγάλα σε διάρκεια) βλέπουμε και στην τηλεόραση, περιμένουμε να μας δείξεις τις πατέντες σου, που Δέν μπορούμε να τις βρούμε αλλού. Μάλιστα τώρα, είσαι αποδεδειγμένα και μάστορας στο Βίντεο.
Αντε, καλώς ήρθες και πάλι και, εύχομαι να μην ξαναχαθείς γιατί μας έλειψες. Εχεις ΠΜ.
Αντώνη μου συγνώμη άλλα ακόμα δεν έχω τσεκάρει με ησυχία ουτε πως δουλευει ο λογαριασμός μου, θα ετοιμάσω όμως εάν θέλετε μια σειρα βιντεάκια με διάφορα σχεδιάκια και μετατροπές που έχω κάνει, αλλά κυρίως την φιλοσοφία που προσπαθω να ακολουθήσω κάθε φορά που στο δικό μου το καγιάκ είναι ιδιάιτερα δύσκολη αφου τα σκληρα μέρη προσάρτησης είναι ελάχιστα (τρεις μπάρες αλουμινιου μόνο)
Αυτο το πρόβλημα δεν υπάρχει καθόλου στα σκληρά καγιάκ, υπάρχουν άλλα όμως Πχ μπορεί να αναποδογυρίσουν ευκολότερα).Βεβαια εγω εχω τρελό πρόβλημα με τον αέρα και την κατευθυντικοτητα, κατι που εν μέρει σκοπευω να λύσω με το πανί) καθώς και με την ελλειψη συγχρόνισμου δυο κωπηλατών που σχεδον φρενάρει το καγιακ.
Εν συντομία θα έλεγα οτι το φουσκωτο καγιακ ρεαλιστικά ειναι καλό για κωπηλασία σε χαλαρές συνθηκες, καλο για ιστιοπλοία σε μέτριες εως κακές συνθήκες,καλό για δυο άτομα σε εκδρομη και τέλειο για expedition support
καγιακ καθως παιρνει πολλά πράγματα που μαλιστα βελτιωνουν την πλευση του
ενδεικτικα αναφέρω:δυο σκηνές, είκοσι λιτρα νερο σε ευκαμπτο δοχείο,δεκαεφτα κιλά μπαταρία,δυο άγκυρες με αλυσιδες, δυο λουκάνικα dry bags, δυο βαλιτσακια ψαρεματοσ,ενα ψυγείο τριαντα λίτρα, καλάμια και βαλιτσάκι με αξεσουαρ διάφορα και ψηστιερα (τριακοσια κιλά ωφελιμο βάρος),
καλως σας ξαναβρήκα!!
Χαιρετισμούς,
ΚαγιακΑντώνης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) έγραψε:
anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε:
Αντε, καλώς ήρθες και πάλι και, εύχομαι να μην ξαναχαθείς γιατί μας έλειψες. Εχεις ΠΜ.
Χαιρετισμούς,
ΚαγιακΑντώνης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD