× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/04/2011 15:00 #1651 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:yahoo: :yess: :wav: :yahoo:

" Είμαστε δυό, αντε να γίνουμε τρείς, να γίνουμε χίλιοι δεκατρείς.." :tr_hi: :tr_hi: :tr_hi:

:wav:

Καβούρι (μεταξύ Βούλας Βουλιαγμένης)= Εχει άπλετο χώρο για στάθμευση των αυτοκινήτων, εχει ομαλή πρόσβαση στην θάλασσα, πολύ άμμο, είναι ρηχά και αρκετά προστατευμένα.

ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 15:02 #1652 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Είναι καλός καιρός αυτός?

www.freemeteo.com/default.asp?pid=22&la=2&gid=261817&nDate=4

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 15:37 #1653 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο, ωραία, τέτοια θέλουμε. Να απαντάμε συγκεκριμένα και με στοιχεία!!

Για μένα και γι'αυτό που θέλουμε να κάνουμε, είναι καλός! Εδώ τα δείχνει λίγο χειρότερα απο το ΜΕΤΕΟ. Αναφέρει πχ για "πιθανή βροχή", αλλά έτσι κι'αλλοιώς, για να βραχούμε πάμε, οπότε, δε μας νοιάζει ιδιαίτερα λίγο ψιλόβροχο...Ισα ίσα που θάχει και πλάκα...

Βέβαια, θα παρακολουθούμε και αν μιά μερα πρίν (που θάναι και σωστότερη η πρόβλεψη) χειροτερέψει, θα το ακυρώσουμε ή, θα αλλάξουμε πιθανά τόπο.

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 15:55 #1654 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
To περασμενο σάββατο το ριξα στην Κερατέα με καιρό 2αρι στισ 8 το πρωί και βγήκα στισ 12.το νερό ηταν κρύο βέβαια αλλά η παραλία αδεια φανταστικά τέλεια πήγαινα γιαλό γιαλό από λιμανάκι σε λιμανάκι.αντώνηδεσ πήρα το prowler11.Σταύρο από cannibals ευχαριστώ για το δωράκι στην εκθεση...Οσο για τα παιδιά που σκέφτονται να αγοράσουν ΚΑΥΑΚ τους λέω να μην καθυστερούν είναι Μ Α Γ Ι Κ Ο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 16:07 - 12/04/2011 16:18 #1655 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τιιιιιιιιιιιι?

το αγόρασες, το έβρεξες κι εμείς το μαθαίνουμε τώρα?:new_snipers

καλορίζικο, καλοτάξιδο και να προσέχεις, πάντα σωσίβιο, καλές βόλτες:wav: :wav:


Σαν να ψήνομαι σιγά σιγά για το Σάββατο!:eusa_think:
και για τι ώρα λέτε? έτσι για να το χω κατα νού.
Να το σκεφτώ, να το μελετήσω, να.....ξέρετε τώρα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 16:19 #1656 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ειχα πρόβλημα με την γραφή στο laptop γι αυτό χαθηκα λ'ιγο καιρό αλλα παρακολουθούσα κανονικά μέχρι και καγιακοδιακοπέσ για καγιακοδιαδρομές κανόνισα για λευκάδα μεγανήσι κτλ όσο για το σωσιβιο εχεισ τεράστιο δίκιο την πάτησα τουμπαρα με 3αρι καιρό με γαλότσες και αστα...ειχα άγιο αλλα δεν μασάμε ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 16:58 #1657 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκη σου έστειλα πμ αλλά δε ξέρω αν το έλαβες,
έχουμε κανένα νέο για το vulcano?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 17:26 #1658 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη,

Καλορίζικο και Καλοτάξιδο.:wav: Νάσαι γερός να το χαίρεσαι. :yahoo: :yes:

Προσοχή πολύ στα ζητήματα ασφάλειας. Δεν παίζουμε με αυτά. Εχουμε γράψει πολλά κατά καιρούς εδώ. Καλό είναι να τα διαβάσεις. Επίσης, καλό είναι να διαβάσεις την "αυτοεκπαίδευση", γιατί αν δεν έχεις κάνει, θα πρέπει να την κάνουμε.

ΣΕλ 122 και 125.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 19:00 #1659 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aντωνη εκτόσ του λαθοσ χειρισμού δεν είχα σφιξει και τουσ ιμάντεσ στο μεσαίο ταμπούκι και το καγιάκ γέμισε νερά ...η τύχη του αρχαριου δούλεψε πάντως

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2011 23:38 - 13/04/2011 09:22 #1660 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν,

επειδή με την ανανέωση πάλι του ιστότοπου,χάθηκε η προηγούμενη σελιδοποίηση, να ενημερώσω οτι τα διάφορα θέματα που μας ενδιαφέρουν, μπορούμε να τα βρούμε σε προηγούμενες σελίδες, πηγαίνοντας στην σελίδα " Συζητήσεις", στο μενού που ανοίγει διαλέγουμε "αναζήτηση" και εκεί, χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε-μας ενδιαφέρουν.

Κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα πού έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει, είναι τα κατωτέρω.

Ένα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

(1) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς. Παληές Σελίδες 61.+ 63

(2) Καγιάκ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ Πλόων Παληά Σελ.78

(3) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Παληά Σελίδα 67

(4) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ)Παληά Σελ 48

(5) ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ (ΛΙΣΤΑ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ. Παληά Σελίδα 57

(6) ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες; Παληά Σελίδα 64

(7) Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ. Παληά Σελίδα 63

(8) ΚΑΓΙΑΚ και ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ Παληά Σελίδα 76

(9) ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ Παληά Σελ 53

(10) Καγιάκ και ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ Παληά Σελ.79

(11) Καγιάκ και ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ Παληές Σελ. 88-89-90

(12) Χειμερινός ρουχισμός για καγιάκ

Χαιρετισμούς

ΚαγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Miltos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.420 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection